abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73048120
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 23:42 schreef Meki het volgende:

[..]

de OP is onjuist

dit zegt de Sheikh

Ik stel een simpele vraag: Welke vrouwen zijn vaker het doelwit van verkrachtingen en seksuele intimidaties in de wereld? Gesluierde vrouwen of niet-gesluierde? Beseft zij dan niet dat de vrouw juist uit de hoofddoek een veiligheidsgevoel put en daarmee respect afdwingt?

Komt omdat turken, marokkanen en negeroide vrouwen hier oerlelijk zijn, dus het is niet hun doek maar hun afkomst dat het verschil maakt

[ Bericht 5% gewijzigd door paddy op 24-09-2009 09:48:02 ]
  woensdag 23 september 2009 @ 21:15:49 #262
3542 Gia
User under construction
pi_73050852
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:01 schreef John_Difool het volgende:

[..]
Welnee, komt doordat die moslims van kindsafaan aangeleerd wordt dat vrouwelijk hoofdhaar opwindend is. Vervolgens krijgen ze dat weinig te zien in de directe omgeving. Totdat ze met 5 jaar ineens naar school gaan. Is dat dan niet een islamitische school dan krijgen ze een wereldschok. Zoveel vrouwen en meisjes met 'ontbloot' ........haar!!
Kind komt thuis en vraagt om een verklaring. Moeder: "Dat zijn allemaal respectloze vrouwen. Die vragen erom verkracht te worden."

Tja, en zo groeit het kereltje op en dat zal hij nog vaak horen. Dus wat doet hij als hij 16 is en de hormonen door zijn lijf gieren? Juist. Vrouwen zonder hoofddoek verkrachten.

En autochtone mannen verkrachten ook weleens, klopt, maar die kijken niet op een doekje meer of minder.

[ Bericht 11% gewijzigd door Frutsel op 24-09-2009 13:30:00 (quote verwijderd) ]
pi_73061611
De imam haalt een vers uit de Koran aan:

“O Profeet, zeg tot jouw echtgenotes en tot jouw dochters en tot de vrouwen van de gelovigen dat zij hun overkleden (Djilbaab) over zich heen laten hangen. Op die manier is het gemakkelijker om hen te herkennen en worden zij niet lastig gevallen.”

Dit kan ik moeilijk anders interpreteren dan: van moslima's moet je afblijven, andere vrouwen zijn 'fair game'...

Edit: Gezien m'n usernaam moet ik wel reageren op zulke berichten.

[ Bericht 17% gewijzigd door Gavin_de_Becker op 24-09-2009 09:52:16 ]
I'll be back
pi_73065061
quote:
Op donderdag 24 september 2009 09:45 schreef Gavin_de_Becker het volgende:
De imam haalt een vers uit de Koran aan:

“O Profeet, zeg tot jouw echtgenotes en tot jouw dochters en tot de vrouwen van de gelovigen dat zij hun overkleden (Djilbaab) over zich heen laten hangen. Op die manier is het gemakkelijker om hen te herkennen en worden zij niet lastig gevallen.”

Dit kan ik moeilijk anders interpreteren dan: van moslima's moet je afblijven, andere vrouwen zijn 'fair game'...

Edit: Gezien m'n usernaam moet ik wel reageren op zulke berichten.
Het is ook gewoon een ordinaire straatbende ook zeg, met afpersing en al.
pi_73067582
quote:
Op maandag 14 september 2009 01:00 schreef Halve_Maen het volgende:
Opzich zit er wel iets in, verkrachters denken natuurlijk 'Ey swa, niet die daar, iz ninja!'
pi_73067779
nutteloze kick
En normaal kan het toch niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')