http://www.telegraaf.nl/b(...)verkrachting___.htmlquote:'Hoofddoek voorkomt verkrachting'
DEN HAAG - Een hoofddoek beschermt vrouwen tegen verkrachting. Dat stelt imam Sheik Fawaz Jneid van de As-Soennah moskee in Den Haag.
Dat schrijft Elsevier. Hij reageert zo op de uitspraak van Groen Linkser Femke Halsema over vrouwen met hoofddoekjes dat zij „niet kan wachten op het moment waarop ze in vrijheid hun hoofddoek afslingeren”.
De imam vraagt zich vervolgens hardop af welke vrouwen vaker doelwit zijn van verkrachtingen en seksuele intimidaties in de wereld. „Gesluierde vrouwen of niet-gesluierde?”.
En dat schijnt dus onzin te zijn. Verkrachting draait niet om seks, maar om macht.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:27 schreef OldJeller het volgende:
Hoe onvrouwelijker een vrouw erbij loopt, hoe minder lust het opwekt bij gestoorde mensen die zich niet in kunnen houden?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:33 schreef alors het volgende:
Ik zie de reclames al voor me.
'Vroeger werd ik altijd verkracht. Maar sinds ik m'n super halal inchallah hoofddoek draag, heb ik daar geen last meer van...'
'Vroeger werd ik altijd verkracht. Maar sinds ik m'n super halal inchallah hoofddoek draag, heb ik daar geen last meer van...'
Waar het hart vol van is... etc.quote:De imam vraagt zich vervolgens hardop af welke vrouwen vaker doelwit zijn van verkrachtingen en seksuele intimidaties in de wereld. „Gesluierde vrouwen of niet-gesluierde?”.
Net zoals politici.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:31 schreef IHVK het volgende:
Van alle honderden imams in Nederland, krijgt alleen deze natuurlijk een plekje in de pers.
Want een imam die iets normaals zegt is niet interessant natuurlijk.
Nou nou een politica krijgt opmerkingen over een uitspraak. Het is te gek voor woorden inderdaad.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:36 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Halsema ligt intussen ook vanuit allochtone en linkse kring onder vuur. Moslima’s beschuldigen de fractievoorzitter ervan hen af te schilderen als onvrije vrouwen, ook als zij uit vrije wil voor de hoofddoek hebben gekozen. ‘Mij bestempelen als een onvrije vrouw omdat ik een doek op m’n kop heb is dom en valt niet recht te praten,’ schrijft een Marokkaans-Nederlandse op internet.
http://www.elsevier.nl/we(...)omt-verkrachting.htm
Gut, Wilders is er weer bij gehaald in dit topicquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja met dank aan de media natuurlijk.
Een speelplaats voor de Geertjes en de sjeiks onder ons.
Dat is ook zo met vele politici die niets interessants te vertellen hebben.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:31 schreef IHVK het volgende:
Van alle honderden imams in Nederland, krijgt alleen deze natuurlijk een plekje in de pers.
Want een imam die iets normaals zegt is niet interessant natuurlijk.
Toch heeft hij gelijk in zijn standpunt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:25 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)verkrachting___.html
Wat zijn dit voor een rare opmerkingen?
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nou nou een politica krijgt opmerkingen over een uitspraak. Het is te gek voor woorden inderdaad.
de OP is onjuistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |