Nee, die ligt hier nog.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent je oude hopelijk niet kwijt he?
Als ik genoeg gedronken heb, en als m'n moeder niet thuis is zodat k normaal muziek kan luisteren, en als ik er aan denk.quote:
Tsss, Gonzalez een klootzak noemen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Clijsters - Williams ga ik vanacht wel kijken hoor en GonzalezDie klootzak heeft Tsonga eruit geslagen
Ok coolquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Als ik genoeg gedronken heb, en als m'n moeder niet thuis is zodat k normaal muziek kan luisteren, en als ik er aan denk.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:02 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kleine kans dus. [ afbeelding ]
In post #1quote:
Hoi, ik ook van jouquote:
Jij wilt dat iemand wint vanwege zijn looks?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Tsss, Gonzalez een klootzak noemen.Hij is geil.
Ik hoop dat ie wint. [ afbeelding ]
quote:
Tot middernacht, want ik had eigenlijk ook gelijk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:05 schreef S.Seagal het volgende:
Hoe lang ben je van plan die ondertitel te houden eigenlijk?
Ik ga altijd voor de BobbyB versiequote:Op vrijdag 11 september 2009 22:05 schreef Smart_ass het volgende:
Grappig hoe de OP verschilt per TS.
Heeft die gast achter hem nou zo'n afstandbediening waardoor die hem stroom shocken kan geven?quote:
Man of vrouw?quote:
Nee, dat is een hulpmiddel voor prostaatonderzoeken.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:08 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Heeft die gast achter hem nou zo'n afstandbediening waardoor die hem stroom shocken kan geven?
We zien wel.quote:
Ik wil ook bling bling witte tanden!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
We zien wel.
Trouwens he, sinds m'n beugel eruit is dikke witte tanden
Das een toverstok denk ik, zo ziet het er in ieder geval uitquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:08 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Heeft die gast achter hem nou zo'n afstandbediening waardoor die hem stroom shocken kan geven?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Man of vrouw?
Daarnet op RTL4 had je 2 vrouwelijke bodybuilders, die ene had zoveel testosteron gesnoept dat ze als een vent klonk
Mijne mogen ook wel een stuk witterquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil ook bling bling witte tanden!!
Niet dat ze nu niet goed zijn, maar ik wil ze zeg maar zo wit,
dat als ik een foto maak, ik er mensen mee verblind
Dat wil ik ook!quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Mijne mogen ook wel een stuk witter
Whoaaah we moeten actie ondernemen!quote:
K poets goed.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Whoaaah we moeten actie ondernemen!
Tschussquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K poets goed.
Maar ik ben bieries doen, de groetjes
Ik ook.. Elke dag 2 xquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:15 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K poets goed.
Maar ik ben bieries doen, de groetjes
Hoezoquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan wil ik dat wordenquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat kan toch alleen als je neger bent ?
Morgen overdag naar de uitfeesten in utrecht met wat vriendenquote:
Nee. Maar dan nog. Veel jongens zijn ook voor Sharapova omdat ze haar knap vinden, dus care.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij wilt dat iemand wint vanwege zijn looks?
[ afbeelding ]
Ohhh dat is toch leukquote:Op vrijdag 11 september 2009 22:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Morgen overdag naar de uitfeesten in utrecht met wat vrienden![]()
Morgen met de trein richting schiphol en dan een paar uur helpen met computers fixen bij mijn oom en tante.
Dan aan het begin van de avond met een groep vrienden gaan poolen en vervolgens uit![]()
Dan naar een verjaardag toe tot 22:00-23:00
Sharapova doet het momenteel niet meer zo goed:quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee. Maar dan nog. Veel jongens zijn ook voor Sharapova omdat ze haar knap vinden, dus care.
Maar ik wil dat ie wint vanwege z'n keiharde forehand.En z'n mannelijkheid.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sharapova doet het momenteel niet meer zo goed:
Maar ze blijft mooi:
[ afbeelding ]
Sharapova
[ afbeelding ]
Oudin
[ afbeelding ]
Wozniacki
Whooohhquote:
Forum Opties | |