SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet terugplaatsen @admin
quote:
Die "oeloeboeloe taal" is Surinaams..je kon het ook gewoon vragen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 12:12 schreef Acinonyx het volgende:
Dat is oeloeboeloe taal, dat valt niet te verstaan
Maar in het verkeerde land dusquote:Op zaterdag 12 september 2009 15:48 schreef Skunkebunker het volgende:
[..]
Die "oeloeboeloe taal" is Surinaams..je kon het ook gewoon vragen.![]()
![]()
En wat ze trouwens ongeveer als laatst zegt, wanneer die man haar wil omhelsen
is "raak me niet aan" (maar dan in het Surinaams).
Geweldige reclame als je het mij vraagt!
Negertaal en dikke negerin die staat te schreeuwen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:50 schreef DjinN het volgende:
ik vind het best wel een geniale reclame tbh
quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Maar wat is ze nou kwijt? een pokkie? En waarom kan ze dan niet bellen?
quote:Denk dat ik me HI abo maar opzeg
pokkie zal dan wel surinaams voor simkaart zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 19:51 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Maar wat is ze nou kwijt? een pokkie? En waarom kan ze dan niet bellen?
kutkickquote:Op dinsdag 10 november 2009 14:08 schreef florisje het volgende:
[..]
pokkie zal dan wel surinaams voor simkaart zijn.
iets van: "ni fas mi man?"quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:17 schreef Suusje-V het volgende:
*blablabla als haar vriend haar aanraakt*
1339608quote:
Hoe vaak moest je hem terugspoelen? WTFquote:Op dinsdag 10 november 2009 15:17 schreef Suusje-V het volgende:
btw na ff het filmpje bestudeerd te hebben heb ik dit kunnen verstaan (de helft van de namen ken ik niet dus die heb ik maar foenetisch op geschreven![]()
ME POKKIE! ME POKKIE! HOE GA IK NU NOG BELLEN NAAR MARIT? BAS MOET IK NOG HEBBEN! GA HELPEN POKKIE ZOEKEN MAN!
CHICHI KAN IK NIET MEER BELLEN! THIMO KAN IK NIET MEER BELLEN, MAURIN KAN IK NIET MEER BELLEN, THELI KAN IK NIET MEER BELLEN!
IK KAN NIET EENS MEER SMSEN! ARITA, MALITA, SITA! ANSWA! ANSWA MOET IK NOG BELLEN! MELWIN WAS NOG JARIG, DIE MOET IK OOK NOG BELLEN! NOMA MOET IK NOG HEBBEN, RYLEY! *blablabla als haar vriend haar aanraakt* IK MOET NOG BELLEN MET ENSHONY. KAREL MOET IK BELLEN *hi wijf lult erdoorheen*
Gewoon een paar keer op pauze drukkenquote:Op dinsdag 10 november 2009 21:20 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Hoe vaak moest je hem terugspoelen? WTF
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |