abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72857750
Luister, ik ga er niet meteen van uit dat je bedoelingen een seksuele lading hebben en dat je een mogelijke pedofiel bent, maar zeven jaar is sowiezo wat veel. Vooral op die leeftijd! Je moet niet alleen denken aan het seksuele aspect, maar ook qua volwassenheid verschil je dan nog enorm. Jij bent al een jongvolwassen man en zij zit net in de puberteit! Bovendien is het beter voor haar om nu nog jongens van haar eigen leeftijd te daten.

Ik weet, ik heb niet het recht om te zeggen wat beter voor haar is, maar dat is mijn mening.
pi_72859411
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:05 schreef TeenWolf het volgende:
Ik ken een gast van 26 die gaat met een meid van 15, hun ouders weten het ook..... en neuken dat ze doen (wat hij vertelt althans), als konijnen.

Afgelopen zaterdag zag ik ze samen in de stad.
Dan zit er echt iets niet goed in je bovenkamer
pi_72863116
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:09 schreef Anna123 het volgende:
Het is wel een groot leeftijdverschil op dit moment. Tenslotte ziet de wereld van een veertien jarige er heel anders uit dan een een en twintigjarige. Ik zou zeggen; ga niet in op je gevoelens. Wellicht over een paar jaar als ze wat ouder is dan een gok wagen.
Het wordt me niet duidelijk uit je bericht of ze wellicht ook verliefd is op jou. Wat ook zou kunnen meetellen is dat jullie ouders goed bevriend zijn en je haar (als het niks wordt) nog vaak zal tegenkomen.

Succes!
Ja, dit dus eigenlijk. Sowieso al de praktische problemen die je zou hebben...zie je jezelf haar al voorstellen aan je vrienden? Blijven slapen kan ook niet, want ze moet dan waarschijnlijk voor het donker alweer thuis zijn. Ik denk dat je je beter in het studentenleven kunt storten, als het goed is haal je daar meer voldoening uit dan een beetje achter een 14-jarige aan te huppelen. Niets is onmogelijk, maar ik hoop dat je zelf wel een beetje inziet dat de kans dat dit iets voor de lange(re) termijn zal zijn vrijwel nihil is.
pi_72863405
Doe maar gewoon niet. Zoek een meid van je eigen leeftijd, die zijn meestal mooier, geestelijk verder, verstandiger en leuker.
"If you've crashed a sports car worth $300,000 while getting blown by a Playmate, you've just about done everything...."
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:03:59 #125
48120 nicoco
Drie keer links is ook rechts.
pi_72867445
Weet TS nu al wat hij gaat doen?
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:26:18 #126
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_72867978
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 22:20 schreef ideanaal het volgende:
bekijk het eens van haar kant.

ws nooit echt een echt vriendje gehad en dan is daar die 21 jarige student waar ze goed mee kan opschieten.

staat ook stoer bij haar vriendinnen en dat gaat de eerste jaren wellicht werken.
dan word ze 18 en gaat ze studeren.
nieuwe stad, kamertje, nieuwe mensen en vriendinnen die lekker rondneuken terwijl zij braaf alleen naar huis gaat.
jij bent inmiddels een ouwe werkende zak die om 11 uur gaat pitten omdat je sochtend om 7 uur er weer uit moet.

dan ziet ze al die toffe studenten en gaat ze denken of ze haar hele jeugd niet heeft vergooit en nu haar studententijd.

een slippertje of ze maakt het uit en dan sta je daar ...

het kan ook goed gaan maar de ervaring van velen zal zeggen dat het mis gaat.

laat der met rust en laat haar ontdekken wie ze is en gun haar die vrijheid.

stel dat jullie na 5 jaar nog gek op elkaar zijn kijk dan verder.

verder geloof ik niet dat je een pedo bent maar gewoon een man en die zijn geestelijk 5 jaar achter
Wat een onzin!

Ik vind persoonlijk dat 14 wel erg jong is en het beter is om te wachten tot ze wat ouder is, maar bovenstaande reactie slaat nergens op. Alsof elk meisje behoefte heeft om rond te neuken Als hij gewoon goed voor haar is, denk ik dat ze dat liever heeft dan dat ze behandeld gaat worden als een stuk vlees. Althans, ik zou het wel weten En 11 uur is een mooie tijd om te gaan slapen.. en dat zeg ik als 21-jarige
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_72884307
Heb je ze nu al geneukt TS?
pi_72944696
TS is opgepakt.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  † In Memoriam † zondag 20 september 2009 @ 20:21:16 #129
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_72945151
quote:
Op zondag 20 september 2009 20:09 schreef Zapato het volgende:
TS is opgepakt.
!
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_72947503
  maandag 21 september 2009 @ 15:51:24 #131
53151 T42
Pinball Wizard
pi_72969263
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:33 schreef Lastpost het volgende:
De macht van het getal, 18 en 25 is ineens een stuk minder ernstig.
Maar een meisje van 14, hoe geil en strak lief dan ook, nee dat is net even een stap te ver ben ik bang, sowieso qua wereld waar jullie beiden in leven, kun je nog zo kinderachtig zijn en Nickelodeon kijken, dat levert echt problemen op.
ik ben 25 en kijk ook nic top
pi_72969520
@ TS:
Zie PM
pi_73020865
21 en 14 is best een verschil ja, maar misschien ook weer niet zo schokkend.
Je een pedo noemen is overdreven denk ik.

Wacht het af, en zoek uit wat ze echt wilt
Slik de tranen in, Glimlach.. En alles komt goed.. Ooit..
  woensdag 23 september 2009 @ 09:50:11 #134
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_73030420
Tegenwoordig kleden ze zichzelf ook zo uitdagend
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:56:50 #135
64108 EgoTrippin
what I mean, not what I say
pi_73229567
Mijn vriendin is 18, ik ben 28. We hebben nu ongeveer een half jaar met elkaar, en alles gaat goed. Soms denk ik weleens dat ik liever iemand van mijn eigen leeftijd had gehad, maar dat is rationalisatie en in de liefde gaat het toch vooral om gevoel...

Met zoveel leeftijdsverschil zit je beiden in een andere fase van je leven. Dit is echter ook deels persoonlijk, niet iedereen heeft hetzelfde levensverloop, en het hoeft geen probleem te zijn, afhankelijk van de eisen die jij aan de relatie stelt.

Ik denk dat je je beter kunt afvragen, bij elke potentiele partner, wat voor relatie je wel kunt hebben met die persoon (je flexibel opstellen), in plaats van een checklist klaar te hebben en te kijken of iemand daaraan voldoet.

Mijn advies aan TS: Als het voor beiden goed voelt, laat je dan niet tegenhouden. Je zult waarschijnlijk wel wat problemen met je omgeving krijgen, bepaal voor jezelf of dat het waard is...
of niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')