abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 13 september 2009 @ 18:07:58 #101
236264 crew  capricia
pi_72704590
Ik zie even het verschil niet tussen TS en een pedofiel.
Wie helpt mij het verschil zien?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_72705253
quote:
Op zondag 13 september 2009 18:07 schreef capricia het volgende:
Ik zie even het verschil niet tussen TS en een pedofiel.
Wie helpt mij het verschil zien?
Ze is 14, dus geen kind, maar een puber, dus heet het efebofilie. Bovendien geloof ik dat zoiets een trend moet zijn die langer aanhoudt, met andere woorden, TS moet op jonge meisjes blijven vallen voordat je over efebofilie of pedofilie kunt spreken.

Ach. Ik was 17, hij 24. Nu het uit is ben ik 23 en wordt hij bijna 30. Ik kan niet zeggen dat het leeftijdsverschil echt een probleem was. Ik raad de TS aan om een paar jaar te wachten en te kijken of je haar nog steeds aantrekkelijk vindt als ze wat volwassener is.
  zondag 13 september 2009 @ 19:07:28 #103
262 Re
Kiss & Swallow
pi_72706498
de discussie over wel of niet pedofiel is na deze post gewoon afgelopen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator zondag 13 september 2009 @ 19:10:14 #104
236264 crew  capricia
pi_72706591
quote:
Op zondag 13 september 2009 19:07 schreef Re het volgende:
de discussie over wel of niet pedofiel is na deze post gewoon afgelopen
Re, sex met iemand van 13 is gewoon strafbaar in dit geval.
Andere topics over strafbare feiten worden op Fok! ook gewoon geclosed. Lijkt me dus niet vreemd dat er een discussie over komt.Toch?
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 13 september 2009 @ 19:13:24 #105
262 Re
Kiss & Swallow
pi_72706693
quote:
Op zondag 13 september 2009 19:10 schreef capricia het volgende:

[..]

Re, sex met iemand van 13 is gewoon strafbaar in dit geval.
Andere topics over strafbare feiten worden op Fok! ook gewoon geclosed. Lijkt me dus niet vreemd dat er een discussie over komt.Toch?
het is off topic, de strafbaarheid van sex met minderjarigen heeft wei ig te maken met de definitie van pedofilie dus om constant heen en weer gesteggel te voorkomen kan de discussie elders gevoerd worden (er is hier nog wel een topic over ergens...). TS heeft geen sex en verliefd zjn is nog steeds niet verboden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_72707116
Geen idee van de situatie hier verder, maar toen ik 15 (bijna 16) was, heb ik ook iets gehad met een jongen van 21, ik was al ontmaagd door een jongen van mijn eigen leeftijd (1 eerder vriendje) en deze jongen van 21 was nog maagd. Lang heeft het niet standgehouden, want ik heb het na 6 maanden uitgemaakt ofzo, hij had rijke ouders, en ik voelde me helemaal niet comfortabel daar. Achteraf heb ik er niets aan overgehouden, en heb ik zelfs meer het idee dat ik de 'dominante' was binnen de relatie dan de jongen.
Moraal van het verhaal als jij nog een rookie bent, en zij al ervaring heeft met een jongen van haar eigen leeftijd, kan het denk ik weinig kwaad, of het een serieuze relatie word is een tweede. En het lijkt me handig (vanwege leeftijd) om zeker te weten dat alle ouders akkoord zijn, anders kan er iemand aangifte doen.
And the druids turn to stone...
  Moderator zondag 13 september 2009 @ 19:41:40 #107
236264 crew  capricia
pi_72707721
quote:
Op zondag 13 september 2009 19:13 schreef Re het volgende:

[..]

het is off topic, de strafbaarheid van sex met minderjarigen heeft wei ig te maken met de definitie van pedofilie dus om constant heen en weer gesteggel te voorkomen kan de discussie elders gevoerd worden (er is hier nog wel een topic over ergens...). TS heeft geen sex en verliefd zjn is nog steeds niet verboden
Okay, duidelijk.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 14 september 2009 @ 12:53:02 #108
48120 nicoco
Drie keer links is ook rechts.
pi_72727179
Is TS er al uit wat hij gaat doen?
pi_72727248
14 gast, "die mag over 4 jaar terug komen" nu van afblijven... haar pa zal der nie zo blij mee zijn
I'm not the man you think I am!
pi_72727542
quote:
Op zondag 13 september 2009 16:48 schreef Grimm het volgende:

[..]

Doemdenker!!
Op Fok zijn er veel meer topics over. Was het maar doemdenken
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  maandag 14 september 2009 @ 13:22:23 #111
153954 NZYM
Genosha Records
pi_72727924
Ik zeg, doen.
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
pi_72727967
Zoals Jordy van Loon zou zeggen: "Gewoon lekker likken, likken, likken"!
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_72728240
je kunt beter goede vrienden blijven als je echt gek op haar bent en een tijdje wachten.

toen ik 18 was leerde ik ook een meisje kennen die net 14 was.
via mijn werk dus en we werden hele goede vrienden en daarna kregen we dus een relatie.
dat hield 2 jaar stand totdat ze dus idd ook dingen ging missen die haar vriendinnen wel deden.
en achteraf is dat ook niet vreemd.

nu jaren later zie ik haar wel eens en dit was een veel betere tijd geweest om wat te beginnen omdat je beiden dan ontdekt heb wie je werkelijk bent.

maar ik ken ook ouders van een vriend die op 14 jarige leeftijd een relatie kregen en nu 35 jaar later nog samen zijn.
maar dat zijn denken meer de uitzonderingen.
  donderdag 17 september 2009 @ 15:49:17 #114
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_72842197
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:20 schreef Rosbief het volgende:
Kan best, 14 is echt niet te oud hoor. Op hun 15/16de zijn meisje het lekkerst, daarna takelen ze al af.
/disagree
er zijn genoeg meiskes bij die op hun 14e er tip top uitzien

ontopic, ik zeg gewoon proberen het is best te doen. mits ze niet als een kleuter gedraagt ofc.
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
pi_72844405
Komop laten we eerlijk zijn: Er zit iets niet goed. Ze is 14 en moet zich geestelijk nog enorm ontwikkelen. Op je 14e bij iemand passen kan niet imo :/

Volgens moet TS zich beter gaan afvragen waarom hij op een 14-jarig meisje valt. Wat komt hij tekort/wie is hij/wat is er gebeurt dat hij daarop valt. Een gesprek met een psycholoog lijkt me voor nu beter
pi_72844544
quote:
Op donderdag 17 september 2009 15:49 schreef garriej het volgende:

[..]

/disagree
er zijn genoeg meiskes bij die op hun 14e er tip top uitzien

ontopic, ik zeg gewoon proberen het is best te doen. mits ze niet als een kleuter gedraagt ofc.
Hallo, ze is en blijft een kleuter. Ze is 14 nb! Hoe kun je je geestelijk met iemand verbinden/verbonden voelen als je zelf 21 bent en zij 14 is.
pi_72844760
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 21:17 schreef RookieW het volgende:
Hoi, ik lees dit forum al een tijdje met veel plezier maar ik heb nu zelf ook een probleem...

Allereerst zal ik de situatie schetsen.... Ik ben een 21-jarige bedrijfskunde student uit het noorden van het land en sinds een tijdje ben ik smoorverliefd op een prachtig meisje. Ik ken haar al heel lang omdat haar ouders hele goede vrienden zijn van mijn ouders. Ze is aardig, ze pas bij m'n karakter en ziet er ook nog eens goed uit. Nou, wat wil je nog meer? Maar het probleem is dat zij pas veertien is en ik eigenlijk vind dat dit gewoon veel te jong is.

Ik heb geprobeerd om deze gevoelens te onderdrukken maar dit blijkt gewoon onmogelijk. Dat komt denk ik omdat ik nog niet zo vaak echt verliefd ben geweest. Ik zou het ook niet kunnen verdragen als zij straks met één of andere puisterige puber aan komt zetten. Wat moet ik nu doen?
Het ligt eraan, voelt zij hetzelfde voor jou, zo ja, gewoon ervoor gaan, dat wil zeggen, als je intentie's zuiver zijn, je echt verliefd ben en er echt voor wil gaan(wat niet gelijk betekend dat het ook perse goed moet blijven gaan).

Zolang je niet van plan bent haar te bedotten, te pushen of iets in die geest, als je echt gewoon verliefd ben en samen verliefd wil zijn zie ik er geen probleem in als het wederzijds is.
Uiteinelijk is het beter iemand te hebben die eigenlijk te oud is maar die wel serieus is in de verliefdheid dan een ventje van haar eigen leeftijd die alleen haar broekje in wil en haar daarna keihard laat vallen.

En het kan ook heel goed gaan, misschien kijk ik daarin wat teveel naar mezelf, ik was 14, hij was 21(we kwamen er later pas achter dat dat zo was, ik schatte hem rond de 18, hij mij rond de 16 en dat was al heftig genoeg, was dus wel een beetje een schok, maarja, toen waren we over de oren verliefd), nu een ruime 17 jaar later zijn we nogsteeds erg gelukkig samen.
Maar wat als het niet goed gaat, je een tijdje bij elkaar bent en hyet blijkt niets te worden, ach, ook geen man overboord, zolang je het maar wel serieus meende, misgaan kan het altijd.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 17 september 2009 @ 17:05:33 #118
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_72844785
Ik ken een gast van 26 die gaat met een meid van 15, hun ouders weten het ook..... en neuken dat ze doen (wat hij vertelt althans), als konijnen.

Afgelopen zaterdag zag ik ze samen in de stad.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_72845860
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:05 schreef TeenWolf het volgende:
Ik ken een gast van 26 die gaat met een meid van 15, hun ouders weten het ook..... en neuken dat ze doen (wat hij vertelt althans), als konijnen.

Jealousy's a motherfucker
pi_72846992
Het is wel een groot leeftijdverschil op dit moment. Tenslotte ziet de wereld van een veertien jarige er heel anders uit dan een een en twintigjarige. Ik zou zeggen; ga niet in op je gevoelens. Wellicht over een paar jaar als ze wat ouder is dan een gok wagen.
Het wordt me niet duidelijk uit je bericht of ze wellicht ook verliefd is op jou. Wat ook zou kunnen meetellen is dat jullie ouders goed bevriend zijn en je haar (als het niks wordt) nog vaak zal tegenkomen.

Succes!
pi_72857750
Luister, ik ga er niet meteen van uit dat je bedoelingen een seksuele lading hebben en dat je een mogelijke pedofiel bent, maar zeven jaar is sowiezo wat veel. Vooral op die leeftijd! Je moet niet alleen denken aan het seksuele aspect, maar ook qua volwassenheid verschil je dan nog enorm. Jij bent al een jongvolwassen man en zij zit net in de puberteit! Bovendien is het beter voor haar om nu nog jongens van haar eigen leeftijd te daten.

Ik weet, ik heb niet het recht om te zeggen wat beter voor haar is, maar dat is mijn mening.
pi_72859411
quote:
Op donderdag 17 september 2009 17:05 schreef TeenWolf het volgende:

Dan zit er echt iets niet goed in je bovenkamer
pi_72863116
quote:
Op donderdag 17 september 2009 18:09 schreef Anna123 het volgende:
Het is wel een groot leeftijdverschil op dit moment. Tenslotte ziet de wereld van een veertien jarige er heel anders uit dan een een en twintigjarige. Ik zou zeggen; ga niet in op je gevoelens. Wellicht over een paar jaar als ze wat ouder is dan een gok wagen.
Het wordt me niet duidelijk uit je bericht of ze wellicht ook verliefd is op jou. Wat ook zou kunnen meetellen is dat jullie ouders goed bevriend zijn en je haar (als het niks wordt) nog vaak zal tegenkomen.

Succes!
Ja, dit dus eigenlijk. Sowieso al de praktische problemen die je zou hebben...zie je jezelf haar al voorstellen aan je vrienden? Blijven slapen kan ook niet, want ze moet dan waarschijnlijk voor het donker alweer thuis zijn. Ik denk dat je je beter in het studentenleven kunt storten, als het goed is haal je daar meer voldoening uit dan een beetje achter een 14-jarige aan te huppelen. Niets is onmogelijk, maar ik hoop dat je zelf wel een beetje inziet dat de kans dat dit iets voor de lange(re) termijn zal zijn vrijwel nihil is.
pi_72863405
Doe maar gewoon niet. Zoek een meid van je eigen leeftijd, die zijn meestal mooier, geestelijk verder, verstandiger en leuker.
"If you've crashed a sports car worth $300,000 while getting blown by a Playmate, you've just about done everything...."
  vrijdag 18 september 2009 @ 10:03:59 #125
48120 nicoco
Drie keer links is ook rechts.
pi_72867445
Weet TS nu al wat hij gaat doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')