Ik ben jong en ik snap t niet, moet je na gaan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:02 schreef Biogarde het volgende:
Zag laatst een mocro lopen met zo'n boodschappentrlolley![]()
[ afbeelding ]
Zoeen! Ik word te oud voor deze onzin, echtIk snap die hypes/rages niet meer
![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:04 schreef MASD het volgende:
Ik heb er ook een. Doe hem eigenlijk alleen tijdens het uitgaan om aangezien ik meestal mijn broekzakken gebruik. Het voordeel hiervan is dat je echt enorm veel aandacht krijgt van de andere sekse. Zo ga ik zo goed als elke donderdag en zaterdag naar huis met het mooiste meisje in de club. Soms zie je wel de hatelijke blikken van andere mannen, al vraag ik mij soms af of dat vanwege mijn tas of mijn succes is.
Ik denk vanwege de pepperspay. Bij mij beginnen vrouwen na afloop altijd te huilen. Heel lang gedacht dat dat kwam door de emoties en m'n liefdevolle manier, maar het bleek toch door de pepperspray te komen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:04 schreef MASD het volgende:
Ik heb er ook een. Doe hem eigenlijk alleen tijdens het uitgaan om aangezien ik meestal mijn broekzakken gebruik. Het voordeel hiervan is dat je echt enorm veel aandacht krijgt van de andere sekse. Zo ga ik zo goed als elke donderdag en zaterdag naar huis met het mooiste meisje in de club. Soms zie je wel de hatelijke blikken van andere mannen, al vraag ik mij soms af of dat vanwege mijn tas of mijn succes is.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:04 schreef MASD het volgende:
Ik heb er ook een. Doe hem eigenlijk alleen tijdens het uitgaan om aangezien ik meestal mijn broekzakken gebruik. Het voordeel hiervan is dat je echt enorm veel aandacht krijgt van de andere sekse. Zo ga ik zo goed als elke donderdag en zaterdag naar huis met het mooiste meisje van de club. Soms zie je wel de hatelijke blikken van andere mannen, al vraag ik mij soms af of dat vanwege mijn tas of mijn succes is.
Ik heb ook zo'n ding.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:04 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ben jong en ik snap t niet, moet je na gaan.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik denk vanwege de pepperspay. Bij mij beginnen vrouwen na afloop altijd te huilen. Heel lang gedacht dat dat kwam door de emoties en m'n liefdevolle manier, maar het bleek toch door de pepperspray te komen.
quote:
Hehe te gekquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:02 schreef Biogarde het volgende:
Zag laatst een mocro lopen met zo'n boodschappentrlolley![]()
[ afbeelding ]
Zoeen! Ik word te oud voor deze onzin, echtIk snap die hypes/rages niet meer
![]()
Hij is mijn mattie jeweetzellufffquote:
Hij was iig niet voor z'n boodschappenquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:10 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hehe te gekTenzij hij leeg was, en er alleen als fashion statement z'n Ipod in gedaan had
FAYA OUWE LEIPquote:
Ze moeten een excuus hebben dat het cool is dus hebben ze een hippere naam bedachtquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:30 schreef FunkyHomosapien het volgende:
dat noemt men toch gewoon een nektasje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |