Daarom begrijp ik niet waarom het altijd weer nieuws is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:35 schreef __Saviour__ het volgende:
die oudste mensen gaan wel vaak dood zeg. iedere paar weken weer in het nieuws
Maar niet voor lang MmMWHAHAHHAAAHhahahAHAQHAhAHA!!!..quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:34 schreef devuser_250 het volgende:
De nieuwe oudste mens ter wereld heet nu Kama Chinen en woont in Japan.
Kunnen ze weer melden wie nu de oudste is dus nieuwsquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik niet waarom het altijd weer nieuws is.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:34 schreef devuser_250 het volgende:
In een ziekenhuis in Los Angeles is de oudste mens ter wereld overleden. Gertrude Baines was 115 jaar oud en overleed aan een hartaanval.
Gertrude Baines werd geboren in 1894 in een stadje in de zuidelijke deelstaat Georgia. Ze werd pas in januari van dit jaar de oudste mens ter wereld, nadat de Portugese Maria de Jesus was overleden.
Toen ze op 6 april verjaarde, had ze nog een brief met gelukwensen gekregen van president Barack Obama.
De nieuwe oudste mens ter wereld heet nu Kama Chinen en woont in Japan.
Momenteel zijn er 40.399 Japanners die ouder zijn dan 100 jaar, 10 procent meer dan vorig jaar. Dat blijkt uit cijfers van de Japanse overheid. 87 procent van de meer-dan-honderdjarigen zijn vrouwen.
mee eensquote:[ afbeelding ]
Gertrude Baines 1894 - 2009
Meer info
Bron
Toch een mooie leeftijd om afscheid te nemen van het leven.
quote:Op haar 120e verjaardagsfeest zei een journalist tegen haar: Tot volgend jaar misschien. Waarop Jeanne-Louise hem zeer gevat antwoordde: Ik zou niet weten waarom niet: je ziet er niet zo slecht uit. Op de vraag wat voor toekomst ze voor haarzelf nog voorspelde zei ze: Een heel korte. Omdat ze zo oud mocht worden, zei ze ook heel vaak dat God haar vergeten was. Een beroemde uitspraak van haar was: "Ik heb maar één rimpel, en daar zit ik op."
Statistisch gezien gaan er minder mensen boven de honderd dood . . .quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:34 schreef devuser_250 het volgende:
Momenteel zijn er 40.399 Japanners die ouder zijn dan 100 jaar
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:37 schreef Tism het volgende:
[..]
Maar niet voor lang MmMWHAHAHHAAAHhahahAHAQHAhAHA!!!..![]()
..
veel vis dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:51 schreef Stali het volgende:
[..]
.
Ik ga voortaan alleen nog maar Japans eten..
Volgens mij was dat ene Jos.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:48 schreef Rosbief het volgende:
En Bram van der Vlugt dan, die is toch het oudste, of is hij al dood?
Op wiki ziet ze er best appetijtelijk uit, maar als je google zoekt krijg je dit, te ranzigquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:43 schreef Biogarde het volgende:
Deze werd 122![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jeanne_Calment
[..]
![]()
Je zou haar doen, bedoel je?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:57 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Op wiki ziet ze er best appetijtelijk uit,
Lekker bekkie.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:57 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Op wiki ziet ze er best appetijtelijk uit, maar als je google zoekt krijg je dit, te ranzig![]()
[ afbeelding ]
Geven wel.quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |