Daarom begrijp ik niet waarom het altijd weer nieuws is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:35 schreef __Saviour__ het volgende:
die oudste mensen gaan wel vaak dood zeg. iedere paar weken weer in het nieuws
Maar niet voor lang MmMWHAHAHHAAAHhahahAHAQHAhAHA!!!..quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:34 schreef devuser_250 het volgende:
De nieuwe oudste mens ter wereld heet nu Kama Chinen en woont in Japan.
Kunnen ze weer melden wie nu de oudste is dus nieuwsquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:37 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik niet waarom het altijd weer nieuws is.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:34 schreef devuser_250 het volgende:
In een ziekenhuis in Los Angeles is de oudste mens ter wereld overleden. Gertrude Baines was 115 jaar oud en overleed aan een hartaanval.
Gertrude Baines werd geboren in 1894 in een stadje in de zuidelijke deelstaat Georgia. Ze werd pas in januari van dit jaar de oudste mens ter wereld, nadat de Portugese Maria de Jesus was overleden.
Toen ze op 6 april verjaarde, had ze nog een brief met gelukwensen gekregen van president Barack Obama.
De nieuwe oudste mens ter wereld heet nu Kama Chinen en woont in Japan.
Momenteel zijn er 40.399 Japanners die ouder zijn dan 100 jaar, 10 procent meer dan vorig jaar. Dat blijkt uit cijfers van de Japanse overheid. 87 procent van de meer-dan-honderdjarigen zijn vrouwen.
mee eensquote:[ afbeelding ]
Gertrude Baines 1894 - 2009
Meer info
Bron
Toch een mooie leeftijd om afscheid te nemen van het leven.
quote:Op haar 120e verjaardagsfeest zei een journalist tegen haar: Tot volgend jaar misschien. Waarop Jeanne-Louise hem zeer gevat antwoordde: Ik zou niet weten waarom niet: je ziet er niet zo slecht uit. Op de vraag wat voor toekomst ze voor haarzelf nog voorspelde zei ze: Een heel korte. Omdat ze zo oud mocht worden, zei ze ook heel vaak dat God haar vergeten was. Een beroemde uitspraak van haar was: "Ik heb maar één rimpel, en daar zit ik op."
Statistisch gezien gaan er minder mensen boven de honderd dood . . .quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:34 schreef devuser_250 het volgende:
Momenteel zijn er 40.399 Japanners die ouder zijn dan 100 jaar
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:37 schreef Tism het volgende:
[..]
Maar niet voor lang MmMWHAHAHHAAAHhahahAHAQHAhAHA!!!..![]()
..
veel vis dusquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:51 schreef Stali het volgende:
[..]
.
Ik ga voortaan alleen nog maar Japans eten..
Volgens mij was dat ene Jos.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:48 schreef Rosbief het volgende:
En Bram van der Vlugt dan, die is toch het oudste, of is hij al dood?
Op wiki ziet ze er best appetijtelijk uit, maar als je google zoekt krijg je dit, te ranzigquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:43 schreef Biogarde het volgende:
Deze werd 122![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jeanne_Calment
[..]
![]()
Je zou haar doen, bedoel je?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:57 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Op wiki ziet ze er best appetijtelijk uit,
Lekker bekkie.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:57 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Op wiki ziet ze er best appetijtelijk uit, maar als je google zoekt krijg je dit, te ranzig![]()
[ afbeelding ]
Geven wel.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:43 schreef Biogarde het volgende:
Deze werd 122![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jeanne_Calment
[..]
![]()
quote:In 1965 sloot ze een contract met een advocaat. Hij zou na haar dood haar appartement in een flat krijgen. Hij zou in ruil hiervoor Jeanne-Louise een maandelijkse toelage van 2.500 frank te geven tot zij zou overlijden. Toen dit contract gesloten werd was hij 48 jaar en zij 90, dus de advocaat dacht dat hij een zeer lucratieve deal gesloten had. Maar niet alleen kostte hem dit uiteindelijk een klein fortuin (omdat zij zolang leefde), hij stierf zelfs nog voor haar, namelijk in 1995, zodat zijn weduwe zijn betalingen aan mevrouw Calment moest doorgeven tot aan haar dood. Toen Calment hoorde van zijn dood zei ze zoiets als: Ach, in het leven neemt men soms de verkeerde beslissingen. Hij had namelijk in totaal twee maal de marktwaarde betaald voor het appartement voordat zijn vrouw het erfde
POL is verderopquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:32 schreef zoalshetis het volgende:
het zou je moeder maar zijn.
en maar werkeloos wachten op de erfenis, waar je als het aan de pvda ligt, maar een paar % van ziet. want het moet besteed worden aan organisaties die ons land zo duur maken. zoals forum en de pvda zelf.
ja. hoe oud is jouw moedertje?quote:
Jij zit werkeloos (ja, "werkeloos" noemde je het ook nog he?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja. hoe oud is jouw moedertje?
humor is je niet alleen vreemd. het is je zelfs niet gegund. ontzettende zielige jankbuil.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij zit werkeloos (ja, "werkeloos" noemde je het ook nog he?. ) te wachten op het overlijden van je moeder? En een beetje kankeren op de PvdA?
Falco wees jou nog heel netjes op POL, ik zou jou veel liever opgenomen zien in huize Zondermorgen..
en zojuist weer opnieuw!quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:17 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik heb zojuist vernomen dat het jongste mens ter wereld is geboren.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:17 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik heb zojuist vernomen dat de jongste mens ter wereld is geboren.
En jij jankt in ieder topic. Ik vraag me weleens af hoe je voorelkaar krijgt om werkelijk in ieder topic over de PvdA te gaan jankzakken en petje af, jij kunt dit en flikt het keer op keer. Huillie van jaren.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:17 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
humor is je niet alleen vreemd. het is je zelfs niet gegund. ontzettende zielige jankbuil.
ik kan dat omdat ik over een flinke dosis humor beschik. iets wat jij niet herkent, ziet of merkt. en vele linkse, pamflet ophangende, zuurbekkies met jou.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:28 schreef Stali het volgende:
[..]
En jij jankt in ieder topic. Ik vraag me weleens af hoe je voorelkaar krijgt om werkelijk in ieder topic over de PvdA te gaan jankzakken en petje af, jij kunt dit en flikt het keer op keer. Huillie van jaren.
Tof dat je mij zuur noemt. Ik vind het echt een fijn compliment..
Ga je nu weer pamfletjes ophangen?
De boel omdraaien hoort er bij jou ook altijd bij he? Je bent wel een geinponum trouwens.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kan dat omdat ik over een flinke dosis humor beschik. iets wat jij niet herkent, ziet of merkt. en vele linkse, pamflet ophangende, zuurbekkies met jou.
leuk om te zien dat je ook kan lachen zo nu en dan. maar mijn mening staat; humor is jou vreemd. heel erg vreemd.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:41 schreef Stali het volgende:
[..]
De boel omdraaien hoort er bij jou ook altijd bij he? Je bent wel een geinponum trouwens..
Jij hobbelt dan ook het best bij ONZ.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:45 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind jullie goed bij elkaar passen. Pure erotiek.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:45 schreef Biogarde het volgende:
Ik vind jullie goed bij elkaar passen. Pure erotiek.
En ik mod KLB!quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij hobbelt dan ook het best bij ONZ..
ja dat komt bij mij ook altijd naar boven. is idd heel mooi.quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:50 schreef fratsman het volgende:
Hoeveel mensen wereldwijd zijn er eigenlijk nog, die in de 19e eeuw zijn geboren? Dan heb je gewoon in 3 eeuwen geleefd.
Das toch ONZ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En ik mod KLB!Kusje voor Stali
Ik vind haar wel lief
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |