quote:OPMERKELIJK: Zevenjarig talentje vertrekt naar Barcelona
FC Barcelona heeft zich versterkt met de zevenjarige Kaïs. Het Franse voetballertje komt over van Olympique Lyon.
11 sep. 2009 20:55:46
Direct wordt de vergelijking gemaakt met Lionel Messi. De Argentijn vertrok op twaalfjarige leeftijd uit zijn vaderland om zich samen met zijn vader te vestigen in de tweede stad van Spanje. Binnenkort maakt een zevenjarige speler de overstap naar de jeugdopleiding van Barça.
De piepjonge Kaïs wordt een gouden toekomst voorspeld. De jonge voetballer nam in mei deel aan een talentendag van FC Barcelona. Na dit schooljaar trekt hij met zijn ouders naar Barcelona.
"Bij Olympique Lyon vertelden ze ons dat Kaïs een absolute topspeler kan worden", vertellen de ouders in La Tribune de Lyon. "In de laatste dertig jaar hadden ze twee fenomenen gezien: Benzema en onze zoon."
Kijk naar een filmpje van Messi toen hij 6 was en dan weet je hetquote:Op vrijdag 18 september 2009 03:20 schreef inZanity het volgende:
even los van het feit dat dit wel kan of niet..
kan je iemand op 7 jarige leeftijd uberhaupt wel wel goed beoordelen..?
misschien dat de beste man, sorry jongetje een leuke actie kan maken maar bij voetbal op wereldniveau komt toch echt veel meer kijken lijkt mij..
hoeveel jochies van 6 zijn er niet doorgebroken..?quote:Op vrijdag 18 september 2009 03:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kijk naar een filmpje van Messi toen hij 6 was en dan weet je het
99,999999999% maar het gaat natuurlijk om dat ene supertalentquote:Op vrijdag 18 september 2009 04:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
hoeveel jochies van 6 zijn er niet doorgebroken..?
Bedoel je die knakker uit Koeweit? Die heeft er bewust voor gekozen, althans zijn ouders. Dat is heel wat anders dan waar het hier om gaat.quote:
De ouders van die Kais ook. Ze hebben hun het hoofd een beetje gek gemaakt daar bij Lyon. Toen zijn ze naar een dag van Barcelona gegaan en daar is hij uitkozen en nou mag hij daar bij de jeugd gaan spelen. Het jochie heeft verder geen contract of niets. Het bericht is dus een beetje uit zijn verband gerukt naar mijn idee.quote:Op vrijdag 18 september 2009 07:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Bedoel je die knakker uit Koeweit? Die heeft er bewust voor gekozen, althans zijn ouders. Dat is heel wat anders dan waar het hier om gaat.
Maar z'n vader zal wel poen krijgen van FC Barcelona gok ik zo. Een profcontract tekenen idd kan pas vanaf je 17e in Spanje. Hij zal voor de tijd komt wel naar Engeland verkassen, daar doen ze niet zo moeilijk over kinderarbeid.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
De ouders van die Kais ook. Ze hebben hun het hoofd een beetje gek gemaakt daar bij Lyon. Toen zijn ze naar een dag van Barcelona gegaan en daar is hij uitkozen en nou mag hij daar bij de jeugd gaan spelen. Het jochie heeft verder geen contract of niets. Het bericht is dus een beetje uit zijn verband gerukt naar mijn idee.
Meestal zorgen ze dan toch voor een baan van die vader? Tenminste, zoiets dacht ik altijd. Ik dacht niet dat ze hem direct geld geven. Dat kan volgens mij ook niet.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:07 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maar z'n vader zal wel poen krijgen van FC Barcelona gok ik zo. Een profcontract tekenen idd kan pas vanaf je 17e in Spanje. Hij zal voor de tijd komt wel naar Engeland verkassen, daar doen ze niet zo moeilijk over kinderarbeid.![]()
Ze krijgen een gratis keuken en pappie gaat in de scouting werken. Ik vind het wel een gek verhaal.quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:16 schreef Komakie het volgende:
[..]
Meestal zorgen ze dan toch voor een baan van die vader? Tenminste, zoiets dacht ik altijd. Ik dacht niet dat ze hem direct geld geven. Dat kan volgens mij ook niet.
Dan nog vind ik het niet zo'n heel gek verhaal.
En die was me matig, elk straatschoffie hier in de buurt doet die dingen identiek en nog beter en gevarieerder ook, alleen de oude mannen van studio sport waren onder de indruk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 03:36 schreef DrDentz het volgende:
Excelsior heeft ook zo'n jochie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |