Ik denk dat dat die Alaric vent is. Heeft ook al zo'n funky ring, zou best eens een vampier kunnen zijn...quote:Op zondag 24 januari 2010 22:00 schreef Empathologica het volgende:
Niemand reed haar toch aan? Door dat ze remde sloeg ze over de kop, en die dude die op de weg stond, was volgens mij die vriend van Lexi. In ieder geval, dat dacht ik.
Dat dacht ik idd ook.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik denk dat dat die Alaric vent is. Heeft ook al zo'n funky ring, zou best eens een vampier kunnen zijn...
Maar dan zou Damon m toch kunnen sniffen.....of doen ze niet aan verhoogde reukzin/ vampire senses hiero. Nu Buffy ook weer wordt herhaald ben ik helemaal confuzzledquote:Op maandag 25 januari 2010 08:05 schreef Ang3l het volgende:
Misschien is ie wel bewust Vamp geworden omdat ie anders nooit sterk genoeg zou zijn wraak te nemen?
Ja maar wat ik nu weer niet snapte is dat hij die ring kwijt was en toch in de zon zat... en dat dat nieuwe meisje ook zo'n grote ring heeft..quote:Op zondag 24 januari 2010 23:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik denk dat dat die Alaric vent is. Heeft ook al zo'n funky ring, zou best eens een vampier kunnen zijn...
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:47 schreef Ang3l het volgende:
Sean Faris, new eye candy!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |