SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoo beter?
[ Bericht 49% gewijzigd door Esje-lief op 03-11-2009 20:35:40 ]Be brave. Be kind.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Vertel me wat daar slecht aan is! Want ik krijg niet genoeg van sockie of elenaquote:Op dinsdag 3 november 2009 20:54 schreef Empathologica het volgende:
Nu is er ook een 5e boek verschenen ofzo, maar dat neigt me te veel naar Sookie Stackhouse rip-off enzo.

duhh basic vampire rulesquote:
 Tis inderdaad wel lastig hoor, want overal is het weer anders.
 Tis inderdaad wel lastig hoor, want overal is het weer anders.  

quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:54 schreef Empathologica het volgende:
Yup
Deel 1 & 2 en deel 3 & 4.
Nu is er ook een 5e boek verschenen ofzo, maar dat neigt me te veel naar Sookie Stackhouse rip-off enzo.Alleen in het engels dus.... Hmmzzz even een gokje wagen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nouja die is wel redelijk door iedereen in gebruik. Wat ik wel jammer vond is dat vampiertje niet poef ging a la Buffy toen ie gestaked werd. Daar ben ik zo aan gewendquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:46 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
duhh basic vampire rulesTis inderdaad wel lastig hoor, want overal is het weer anders.

Kijk zelf dan regelmatig een vampire serie/films, zoals true blood, maar dat "poef" is toch echt buffy style. Meestal ze je ze verbranden/verstenen (en in true blood worden ze blurryquote:Op woensdag 4 november 2009 09:10 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nouja die is wel redelijk door iedereen in gebruik. Wat ik wel jammer vond is dat vampiertje niet poef ging a la Buffy toen ie gestaked werd. Daar ben ik zo aan gewend
 ). Maar je hebt wel gelijk dat er weinig special effects bij waren. Over het algemeen staat de serie niet echt hoog aangeschreven qua special effects, maar dat vind ik totaal niet erg.
). Maar je hebt wel gelijk dat er weinig special effects bij waren. Over het algemeen staat de serie niet echt hoog aangeschreven qua special effects, maar dat vind ik totaal niet erg.Ik denk dat zij erachter komt dat haar ouders ook een vampier waren of dat ze bezig waren om de vampiers te killen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:55 schreef Siral het volgende:
[..]
ELENA'S A VAMPIRE TOOOO. BECAUSE SHE WAS BITTEN BY VICKY.
Thats what i think....
(Vond ik al zo vreemd allemaal dat daar niet verder over gegaan werd in die aflevering, net of het niet gebeurd was)

Ik dnek het laatste inderdaadquote:Op woensdag 4 november 2009 11:29 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Kijk zelf dan regelmatig een vampire serie/films, zoals true blood, maar dat "poef" is toch echt buffy style. Meestal ze je ze verbranden/verstenen (en in true blood worden ze blurry). Maar je hebt wel gelijk dat er weinig special effects bij waren. Over het algemeen staat de serie niet echt hoog aangeschreven qua special effects, maar dat vind ik totaal niet erg.
[..]
Ik denk dat zij erachter komt dat haar ouders ook een vampier waren of dat ze bezig waren om de vampiers te killen.

quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:54 schreef Empathologica het volgende:
Yup
Deel 1 & 2 en deel 3 & 4.
Nu is er ook een 5e boek verschenen ofzo, maar dat neigt me te veel naar Sookie Stackhouse rip-off enzo.WTF at spoiler!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat maakt het wel een beetje lame moet ik zeggen...

Meest logische vind ik:quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:46 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Vertel me wat daar slecht aan is! Want ik krijg niet genoeg van sockie of elena
[..]
duhh basic vampire rulesTis inderdaad wel lastig hoor, want overal is het weer anders.
Vond trouwens afgelopen week wel de beste aflevering tot nu toe!

Dat is met weerwolven tochquote:Op woensdag 4 november 2009 12:26 schreef Siral het volgende:
[..]
Meest logische vind ik:
Je word gebeten -> Je "overleeft" -> Vampire.
Je word gebeten -> Je overleeft niet -> Dead.

Idd. Dat is ook logisch. Dat was ook altijd met de vampieren van Anne Ricequote:Op woensdag 4 november 2009 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is met weerwolven toch
Ik vind het logisch dat je bloed moet drinken, om vampier te worden. En als je het niet drinkt, dat je dan gewoon dood ben.
 Die boeken zijn trouwens ook echt
  Die boeken zijn trouwens ook echt   voor de vampierliefhebber. En de film Interview with the vampire is ook lachen, Tom Cruise, Brad Pitt en Antonio Banderas als vampiers, kan niet beter.
  voor de vampierliefhebber. En de film Interview with the vampire is ook lachen, Tom Cruise, Brad Pitt en Antonio Banderas als vampiers, kan niet beter.  

Hoeveel afleveringen heb je gezien? De eerste 2 waren niet echt boeiend, maar de laatste 2, die zijn zo goed en spannend.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:31 schreef -Peach het volgende:
Ik vind deze serie niet zo super, kan mn aandacht er niet zo goed bijhouden. Gebruik t nu als 'serie voor onder het strijken'
 Maar dat had ik al een paar keer gezegd
  Maar dat had ik al een paar keer gezegd  

Heb ze allemaal gezien, maar ze kunnen me echt niet boeien op de een of andere manier...quote:Op woensdag 4 november 2009 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoeveel afleveringen heb je gezien? De eerste 2 waren niet echt boeiend, maar de laatste 2, die zijn zo goed en spannend.
Ow en DamonMaar dat had ik al een paar keer gezegd

Ja, in de Buffy dingen vergingen ze ook tot as....maar dat ging dus een beetje als *poef*quote:Op woensdag 4 november 2009 12:33 schreef -Peach het volgende:
Ohjah en vampieren doen niet 'poef', ze verbranden en vergaan tot as ofzo, of worden een mummie oid. Niks geen poef.

Hmm ja oke zit ook wel wat in..quote:Op woensdag 4 november 2009 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is met weerwolven toch
Ik vind het logisch dat je bloed moet drinken, om vampier te worden. En als je het niet drinkt, dat je dan gewoon dood ben.

Spoiler dan maar weer.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:46 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Vertel me wat daar slecht aan is! Want ik krijg niet genoeg van sockie of elena
[..]
Vond trouwens afgelopen week wel de beste aflevering tot nu toe!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |