abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74359008
Elena moet eerst sterven voor dat ze een vampier wordt
In ieder geval, volgens de boeken gaat het zo
pi_74359076
Alleen het bijten maakt haar geen vampire. Ze zou ook het bloed van Vicky gedronken moeten hebben om een vampire te worden.
pi_74359320
O... Oke. Krom haha.
pi_74359670
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoo beter?

[ Bericht 49% gewijzigd door Esje-lief op 03-11-2009 20:35:40 ]
Be brave. Be kind.
pi_74360858
Spoiler!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74362349
Zijn hier ook boeken van?
pi_74363383
Yup
Deel 1 & 2 en deel 3 & 4.
Nu is er ook een 5e boek verschenen ofzo, maar dat neigt me te veel naar Sookie Stackhouse rip-off enzo.
SPOILER
  dinsdag 3 november 2009 @ 21:25:09 #108
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_74364571
dit wil ik eventjes volgen
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_74370770
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 20:54 schreef Empathologica het volgende:

Nu is er ook een 5e boek verschenen ofzo, maar dat neigt me te veel naar Sookie Stackhouse rip-off enzo.
Vertel me wat daar slecht aan is! Want ik krijg niet genoeg van sockie of elena
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 19:11 schreef Siral het volgende:
O... Oke. Krom haha.
duhh basic vampire rules Tis inderdaad wel lastig hoor, want overal is het weer anders.

Vond trouwens afgelopen week wel de beste aflevering tot nu toe!
Dit keer zonder signature
pi_74374445
quote:
Yup
SPOILER
Alleen in het engels dus.... Hmmzzz even een gokje wagen dan
pi_74374558
Zo besteld
pi_74375162
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 23:46 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

duhh basic vampire rules Tis inderdaad wel lastig hoor, want overal is het weer anders.
Nouja die is wel redelijk door iedereen in gebruik. Wat ik wel jammer vond is dat vampiertje niet poef ging a la Buffy toen ie gestaked werd. Daar ben ik zo aan gewend
pi_74379186
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:10 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Nouja die is wel redelijk door iedereen in gebruik. Wat ik wel jammer vond is dat vampiertje niet poef ging a la Buffy toen ie gestaked werd. Daar ben ik zo aan gewend
Kijk zelf dan regelmatig een vampire serie/films, zoals true blood, maar dat "poef" is toch echt buffy style. Meestal ze je ze verbranden/verstenen (en in true blood worden ze blurry ). Maar je hebt wel gelijk dat er weinig special effects bij waren. Over het algemeen staat de serie niet echt hoog aangeschreven qua special effects, maar dat vind ik totaal niet erg.
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 18:55 schreef Siral het volgende:

[..]

ELENA'S A VAMPIRE TOOOO. BECAUSE SHE WAS BITTEN BY VICKY.
Thats what i think....

(Vond ik al zo vreemd allemaal dat daar niet verder over gegaan werd in die aflevering, net of het niet gebeurd was)

Ik denk dat zij erachter komt dat haar ouders ook een vampier waren of dat ze bezig waren om de vampiers te killen.
Dit keer zonder signature
pi_74379520
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:29 schreef Ericjuh het volgende:

[..]

Kijk zelf dan regelmatig een vampire serie/films, zoals true blood, maar dat "poef" is toch echt buffy style. Meestal ze je ze verbranden/verstenen (en in true blood worden ze blurry ). Maar je hebt wel gelijk dat er weinig special effects bij waren. Over het algemeen staat de serie niet echt hoog aangeschreven qua special effects, maar dat vind ik totaal niet erg.
[..]

Ik denk dat zij erachter komt dat haar ouders ook een vampier waren of dat ze bezig waren om de vampiers te killen.
Ik dnek het laatste inderdaad
pi_74381019
quote:
Yup
SPOILER
WTF at spoiler!!!!! dat maakt het wel een beetje lame moet ik zeggen...
pi_74381097
quote:

[..]

[..]

Meest logische vind ik:

Je word gebeten -> Je "overleeft" -> Vampire.
Je word gebeten -> Je overleeft niet -> Dead.
pi_74381188
quote:
Op woensdag 4 november 2009 12:26 schreef Siral het volgende:

[..]

Meest logische vind ik:

Je word gebeten -> Je "overleeft" -> Vampire.
Je word gebeten -> Je overleeft niet -> Dead.
Dat is met weerwolven toch

Ik vind het logisch dat je bloed moet drinken, om vampier te worden. En als je het niet drinkt, dat je dan gewoon dood ben.
  woensdag 4 november 2009 @ 12:31:36 #118
159909 -Peach
Prunus persica
pi_74381264
Ik vind deze serie niet zo super, kan mn aandacht er niet zo goed bijhouden. Gebruik t nu als 'serie voor onder het strijken'
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  woensdag 4 november 2009 @ 12:33:21 #119
159909 -Peach
Prunus persica
pi_74381324
quote:
Op woensdag 4 november 2009 12:29 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik vind het logisch dat je bloed moet drinken, om vampier te worden. En als je het niet drinkt, dat je dan gewoon dood ben.
Idd. Dat is ook logisch. Dat was ook altijd met de vampieren van Anne Rice Die boeken zijn trouwens ook echt voor de vampierliefhebber. En de film Interview with the vampire is ook lachen, Tom Cruise, Brad Pitt en Antonio Banderas als vampiers, kan niet beter.

Ohjah en vampieren doen niet 'poef', ze verbranden en vergaan tot as ofzo, of worden een mummie oid. Niks geen poef.
pi_74381833
quote:
Op woensdag 4 november 2009 12:31 schreef -Peach het volgende:
Ik vind deze serie niet zo super, kan mn aandacht er niet zo goed bijhouden. Gebruik t nu als 'serie voor onder het strijken'
Hoeveel afleveringen heb je gezien? De eerste 2 waren niet echt boeiend, maar de laatste 2, die zijn zo goed en spannend.

Ow en Damon Maar dat had ik al een paar keer gezegd
  woensdag 4 november 2009 @ 13:07:11 #121
159909 -Peach
Prunus persica
pi_74382420
quote:
Op woensdag 4 november 2009 12:49 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Hoeveel afleveringen heb je gezien? De eerste 2 waren niet echt boeiend, maar de laatste 2, die zijn zo goed en spannend.

Ow en Damon Maar dat had ik al een paar keer gezegd
Heb ze allemaal gezien, maar ze kunnen me echt niet boeien op de een of andere manier...
pi_74390887
quote:
Op woensdag 4 november 2009 12:33 schreef -Peach het volgende:

Ohjah en vampieren doen niet 'poef', ze verbranden en vergaan tot as ofzo, of worden een mummie oid. Niks geen poef.
Ja, in de Buffy dingen vergingen ze ook tot as....maar dat ging dus een beetje als *poef*

Hele discussie over bloed en as hiero
pi_74391779
quote:
Op woensdag 4 november 2009 12:29 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Hmm ja oke zit ook wel wat in..
  woensdag 4 november 2009 @ 17:56:39 #124
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_74392331
Ik ben ook maar even aan het kijken. eerste aflevering was mwa, leek zo erg op twilight. Maar het wordt wel leuker.

Verder, @discussie, je moet gewoon even afwachten wat de 'regels' in een bepaalde serie/film zijn en daarin meegaan. Niet vergelijken. Er is natuurlijk niets dat 'hoort' bij vampiers, het is allemaal verzonnen. Wel of niet poef, wel of niet 'aah de zon, het brandt!' kan verschillen. Ook verschilt het vaak hoe men een vampier wordt. Het bloed van een vampier drinken komt vaak voor (interview with the vampire) maar ook het alleen gebeten worden en het overleven (twilight) of het gebeten worden en doodgaan en woest opstaan uit het graf (buffy). Grote overeenkomsten zijn toch wel het drinken van bloed, het erg bleek zijn, het eeuwige leven enz. [/vampire101]
pi_74398491
quote:

[..]

[..]

Spoiler dan maar weer.
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')