Klacht: Applequote:Hartelijk dank voor uw bestelling bij Apple.
Tot onze spijt heeft uw bestelling vertraging opgelopen. Uiteraard zullen wij het bestelde product zo spoedig mogelijk verzenden. De verzending zal nu naar verwachting op 14.09.2009 plaatsvinden.
Uw bestelling is erg belangrijk voor ons en wij bieden onze excuses aan voor deze vertraging.
Zodra uw order verzonden is, ontvangt u een bevestigingsemail waarmee u de bestelling kunt volgen.
Met vriendelijke groet
De Apple Store
Lees de OP anders.quote:
Mooi spul, jammer dat het zo duur is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:23 schreef appelsjap het volgende:
Macbook Pro en iPod Touch, jwaids.
Dat is echt een hoax.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:24 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Mooi spul, jammer dat het zo duur is.
Stiekem gepakt uit je portemonnee.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:25 schreef Paul het volgende:
Zoontje ik wist niet dat je zoveel centjes had in jouw spaarjojoortje?
WAAAAAAAAAAAAAAAAAATquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:26 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Stiekem gepakt uit je portemonnee.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:34 schreef hamkaastosti het volgende:
YO DAWG I HERD YOU LIKE MACS SO WE ONLY PUT ONE PEDAL IN YO CAR
Lees de OP dan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:45 schreef Opperkwal het volgende:
Hoe kun je Apple nou als klacht hebben
Ja.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:51 schreef hamkaastosti het volgende:
apple is het probleem ook niet. De gebruikers zijn het probleem. Moet je bij aankoop van een apple soms een contract tekenen dat je als een soort van een jehova ongevraagd aan iedereen je nieuwe apple geloof moet opdringen?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:34 schreef hamkaastosti het volgende:
YO DAWG WE HEARD YOU LIKE MACS SO WE ONLY PUT ONE PEDAL IN YO CAR
Gozer, ik heb m afgelopen maandag besteld.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:52 schreef Tahiti het volgende:
Op vrijdagavond iets bestellen en het dan raar vinden dat ze het op maandag pas versturen
quote:
Afgunst?quote:
Ik kan niets anders bedenken namelijk.quote:
Tuurlijk, niet alle programmas zijn verkrijgbaar op de Mac, dus ze moeten wel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:06 schreef flipp. het volgende:
uhhuh want de evil greedy microsoft met hun altijd crashende en vastlopende OS' zijn inderdaad de reden dat ik afgunst heb.
Voor de lol eens tellen hoeveel mac users er een (soort van) windows port op hebben staan.
Dat dus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:44 schreef PiRANiA het volgende:
Apple (en dan vooral ipod) is voor meelopers
Heb je ooit een ipod classic of video gehad?quote:
Groetjes aan Daniel.quote:
Haha, zeker niet genoeg geld voor een iPod?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:44 schreef PiRANiA het volgende:
Apple (en dan vooral ipod) is voor meelopers
Ik was (jammergenoeg) inderdaad ooit dom genoeg geweest om een iPod te kopen.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:45 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Heb je ooit een ipod classic of video gehad?
Zo niet, hou je bek dan gewoon. Je hebt geen recht van spreken of oordelen trekken aangezien je niet weet hoe het is om er een te hebben. Volg de schaapjes maar, sukkel![]()
zoveelste apple bash topic, sluit het.
Inderdaad. Gek genoeg wél voor een creativequote:Op zaterdag 12 september 2009 09:47 schreef Ruud het volgende:
[..]
Haha, zeker niet genoeg geld voor een iPod?
quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Een klacht over Apple? Ze hebben wat leveringsproblemen vanwege de grote vraag naar hun kwaliteitsprodukten. Maar ze melden het toch keurig? Kom daar maar eens om bij andere leveranciers.
Apple handelt het toch netjes af?
+1 trouwens voor TS dat hij een Apple product heeft gekocht.
Echnie, totaal niet. Pure mac hier.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:06 schreef flipp. het volgende:
Voor de lol eens tellen hoeveel mac users er een (soort van) windows port op hebben staan.
Bek dicht jonk.quote:
Ja maar ik wil m toch zsm.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Een klacht over Apple? Ze hebben wat leveringsproblemen vanwege de grote vraag naar hun kwaliteitsprodukten. Maar ze melden het toch keurig? Kom daar maar eens om bij andere leveranciers.
Apple handelt het toch netjes af?
+1 trouwens voor TS dat hij een Apple product heeft gekocht.
Kom vechten dan pussyquote:
Je opent wel grappige topics, ik moest bijna lachen.quote:
En ten derde, het is 'beter is dan'.quote:Op zondag 13 september 2009 00:55 schreef amvrosios het volgende:
Apple doet het best aardig,Het OS is ook te pruimen (als je te dom bent om linux te gebruiken,neem je gewoon een over-priced versie van een gratis OS) maar die irritante kaaaaaaanker mongolen die altijd maar roepen dat Apple beter is als Windows/Linux/Pc... ten eerste is het Appels met apparaten vergelijken...
en twee,het is niet beter of slechter,het is gewenning...
het heeft NIKS met kwaliteit te maken (behalve Vista)
quote:Op zondag 13 september 2009 00:57 schreef First het volgende:
Het Marokkaanse zoontje van mijn buurman heeft ook een Iphone.
Bij mij in huis komt er geen Apple troepquote:Op zondag 13 september 2009 03:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]Nadat ie hem van jou afhandig had gemaakt.
Zou ik ook zeggen als ik t niet kon betalen.quote:Op zondag 13 september 2009 03:41 schreef First het volgende:
[..]
Bij mij in huis komt er geen Apple troep
uhhuh want dat is echt hetgene wat mij tegenhoud buiten de prijs / kwaliteit verhouding natuurlijk.quote:Op zondag 13 september 2009 08:51 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik t niet kon betalen.
En wat heeft Apple hier mee te maken? Ik lees niets anders dan een fail van jou.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:37 schreef Drinky het volgende:
Eens met de klacht over Apple, kuthoeren dat het zijn!
Heb een nieuwe iphone 3G gehaald, nja, 2ehands, had 'm per ongeluk naar 3.1 geupgrade en itunes naar 9.0. Bleek dat 3.1 nog niet te jailbreaken is, en om m'n iPhone te jailbreaken ik weer terug moet flashen, maar daarvoor weer itunes 8.2 installeren. Maar dat gaat niet, want voorheen stond er een installatie van een "nieuwere" Itunes op mijn pc. En nu moet ik genoodzaakt in vista gaan omdat ik daar nog wel versie 8.2 heb staan, verdomme!
even terugkomend op jouw post (tuurlijk je bent aan t trollen, lekker fucking belangrijk).quote:Op zondag 13 september 2009 08:51 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jij bent zo dom om te denken dat specs alles zijn.quote:Op zondag 13 september 2009 10:49 schreef flipp. het volgende:
[..]
even terugkomend op jouw post (tuurlijk je bent aan t trollen, lekker fucking belangrijk).
Ik heb de prijs vergeleken van een 20" mac met die van een vergelijkbare desktop (waar ik geen vergelijkbare items heb kunnen vinden heb ik de eerste betere gekozen).
even klikken want geen zin gehad om te resizen
Mac:
http://img6.imageshack.us/img6/2545/desktopmacw.jpg
Desktop (met vista kan natuurlijk andere OS nemen, en niet eens de allergoedkoopste winkel):
http://img3.imageshack.us/img3/3693/desktopwin.jpg
Of beter natuurlijk, voor een prijs minder dan 1300 euro.quote:Intel Core 2 Duo 1066-MHz "frontside"-bus 3 MB gedeelde L2-cache 2.53 Ghz
NVIDIA GeForce 9400M grafische processor met 256 MB DDR3 SDRAM gedeeld met werkgeheugen
4 GB 1066-MHz DDR3 SDRAM
Interne lithium-polymeerbatterij Tot 7 uur draadloze productiviteit
250 GB HD.
ah gut wat schattig. de niet kunnen betalen troefkaart. ik vroeg me al af wanneer die kwam.quote:Op zondag 13 september 2009 08:51 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Gast, ik heb mijn MBP nog niet eens. Ik ontkracht alleen domme uitspraken van Windows gebruikers die er niets vanaf weten.quote:Op zondag 13 september 2009 11:15 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
ah gut wat schattig. de niet kunnen betalen troefkaart. ik vroeg me al af wanneer die kwam.
Punt is dat ik een mac een heel interessant apparaat vind en ik er best 1 zou willen kopen. Waar ik bang voor ben is dat ik zo'n typische mac gebruiker ga worden die altijd en overal zijn macmening moet opdringen. Jij bent er nu ook al mee bezig en geloof me, dat gaat steeds erger worden.
bovenstaande geldt trouwens alleen voor apple pc's. Koop je een ipod of iphone dan ben je gewoon een trieste zak en moet je dood
Alsjeblieft! Veel plezier ermee enzo.quote:Op zondag 13 september 2009 10:54 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jij bent zo dom om te denken dat specs alles zijn.![]()
Mac Os dat speciaal gemaakt is voor een bepaalde setup doet t in veel gevallen beter dan Windows pc's met betere specs., Ok en nu deze, zoek een 13,3 inch laptop met LED verlichting met de volgende specs:
[..]
Of beter natuurlijk, voor een prijs minder dan 1300 euro.
quote:Op zondag 13 september 2009 12:30 schreef harry-de-aso het volgende:
[..]
Alsjeblieft! Veel plezier ermee enzo.
WOW 3 UUR1!!!1 1! 11quote:In WLAN mode, i.e., browsing the Internet with maximum display brightness, however, with energy saving profile (Geforce 9400M), we recorded a rather good runtime of 175 minutes
quote:The worst case scenario, that is load, maximum display brightness, and activated WLAN, the battery was empty after about 70 minutes.
Je hebt nog geld genoeg!quote:Op zondag 13 september 2009 12:34 schreef appelsjap het volgende:
[..]
[..]
WOW 3 UUR1!!!1 1! 11
[..]
bron
Oh, maar nu zit je boven de Apple prijs, en nog steeds bijna de helft accutijd. 7 uur niet, maar zeker wel 6.5 eigen ervaring met WLAN aan.quote:Op zondag 13 september 2009 12:46 schreef harry-de-aso het volgende:
[..]
Je hebt nog geld genoeg!
4 - 7 uur accutijd. (bron)
En ga niet janken dat sommige mensen er misschien maar 4 uur meedoen, want bij een macbook haalt ook niet iedereen de 7 uur.
Overigens is de dell ook nog veel mooier, maar over smaak valt niet te twisten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |