zo gefrustreerd was ikquote:
Weet nu waarom ik gelukkig zei.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Frans Bouwer in Nederlandse Energie Maatschappij Commercial
vind je frans bauer niet simpel dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:08 schreef S.Seagal het volgende:
Frans Bauer, en dan wel stoer lopen praten uni dit uni dat
.
Leer eerst maar eens gewoon een simpele naam typen.
Kijk mijzelf, nee ik heb geen eigendunk hoor!quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:12 schreef vosss het volgende:
Ik vind het een geweldige reclame. Zo mooi als ie al die mokken met hemzelf erop uit de vaatwasser trekt
Ik denk dat ik zelf ook van die mokken ga laten maken met mijn foto en naam erop
Het is hartstikke simpel, maar toch doe je het weer fout.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:10 schreef Olle. het volgende:
[..]
vind je frans bauer niet simpel dan?
sterkte met Chinese namen dan...
zeiksnor
doe het wel goed alleen jij snapt het niet...quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:16 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Het is hartstikke simpel, maar toch doe je het weer fout.![]()
Blijf lekker Frans Bauer typen in plaats van Bouwerquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:17 schreef Olle. het volgende:
[..]
doe het wel goed alleen jij snapt het niet...
nou ga nu wel wat beters doen
Ik moet wat beters doen, doe eerst onderzoek voor je een topic maakt.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:17 schreef Olle. het volgende:
[..]
doe het wel goed alleen jij snapt het niet...
nou ga nu wel wat beters doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |