Haha, heb het toevallig vanmiddag ook ontdekt!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 19:38 schreef huuphuup het volgende:
Ssserpente ik heb gemerkt dat de hik weer over gaat ook van laten drinkenals ze nog een slokje lust zou ik dat even proberen
Mefkehihi fijn he?
Ik heb regelmatig dat die compressen scheef zitten. Ik doe ze altijd braaf in maar hmm mja blijkbaar verplaatst het dus wel tijdens dragen (ondanks plakstickers!) en daar kom ik pas achter als ik denk van goh wat voelt het nat
![]()

Oh maar we blijven sowieso proberen met aanleggen. Maar zodra mevrouw weer gaat overstrekken en gestresst wordt, dan kap ik ermee! Ze blijft dan ook lange tijd gestresst namelijk. Net heeft ze weer gedronken en ze is dan zoooo veel meer ontspannen gelukkig.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:22 schreef freecell het volgende:
Joh, dat het nu niet meteen goed gaat wil niet zeggen dat het helemaal niet gaat lukken hoor
Geef het nog even tijd, gewoon af en toe even proberen en de rest van de tijd met het flesje
Wie weet hapt ze morgen aan alsof ze nooit iets anders gedaan heeft.

Even hierop inhakend: je weet niet hoe alexa is. het kan best zijn dat ze slaapt, een half oog open doet, en meteen de sirene open gooitquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:25 schreef Ticootje het volgende:
takkembah, wanneer ga je voeden? Let je op de hongersignalen die vooraf gaan aan huilen? Huilen is het laatste signaal dat een kleintje afgeeft als ze honger heeft. Vooraf komen zoeken, sabbelen of een handje bij het oortje.. dat soort dingen.
Je kan ook proberen haar eerder aan te leggen al, dat je haar "verwacht". Dat is makkelijk gezegd, maar ik bedoel ermee, misschien laat ze nu zo'n 3 uur tussen de voedingen, probeer haar dan aan te legg. en na 2 uur of 2,5 uur. Zo heeft ze nog geen reuze honger en heeft ze misschien wat meer geduld.
Je kan haar ook slapend aanleggen. Zie je dat ze bijna wakker aan het worden is kun je haar naast je neerleggen en zo voeden.

das idd beter. niet aan gedachtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 15:54 schreef Ticootje het volgende:
Ja davinia dat kan heel goed hoor. Maar wat je zelf al zegt, elk kindje is anders. Misschien werkt dit wel voor Alexa.
Met het flesje blijven voeden, persoonlijk, dat zou ik toch laten. Als je vooraf wat wilt geven om de ergste honger te stillen kun je overwegen om dat via vingervoeden of cubfeeding. Zo leert ze geen verkeerde zuigtechniek aan die het geven van borstvoeding in de weg kan staan.

Dit is wel echt waar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:00 schreef p_iglet het volgende:
Wat het scheelt je ook heel veel tijd als het voeden goed gaat en je niet eerst hoeft te kolven.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |