quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zo doet hun serveradres wel vermoeden ja: newszilla.xs4all.nl
Tien dagen is niet superlang, maar als snel kunt downen misschien snel genoeg. Ik ken newszilla dus nog vanuit de introductie en toen was het best een big thing, verbaast me dat ze er niet verder mee zijn gegaan dan die 10 dagen retentie...quote:newszilla is de experimentele newsserver van XS4ALL, die in de loop van 2000 in gebruik is genomen. Bij ingebruikname van de server was hij een van de grootste van Europa, met een 2.5 TB binary spool en een 600 GB text spool. Praktisch betekent dit dat berichten in de binary groepen nu ongeveer tien dagen beschikbaar zijn en berichten in normale groepen nog langer geraadpleegd kunnen worden.
Reader? Je wil niks lezen, je wil downloaden JK!quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, misschien toch maar eens proberen dus.
Welke reader gebruiken jullie? Op binaries4all raden ze SABnzbd+ aan.
Klopt. Doen. Gebruik ik ook.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, misschien toch maar eens proberen dus.
Welke reader gebruiken jullie? Op binaries4all raden ze SABnzbd+ aan.
Ik heb nu hitnews.eu, omdat ik niet zo'n enorm snelle download heb (8Mbit) was dat prijstechnisch gezien wat interessanter dan Eweka. Wel iets mindere retentie (200 dagen ipv 364) maar ach. 8,95 voor 2 maanden nu.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:09 schreef Armageddon het volgende:
retentie van newszilla is 10 dagen.
Het heeft anders ook een jaar of 10 geduurd voor we jou op usenet haddenquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
Reader? Je wil niks lezen, je wil downloaden JK!. Ik heb op de Mac nu ook SABnzbd+ draaien, icm SABnzbX voor in de menu bar voor handige bediening, zo'n frontend is er vast ook voor Win. De setup van SABnzbd+ is eigenlijk retesimpel, zeker met de manual van binaries4all.nl
. Daarnaast FTD gebruiken (en binsearch.info ofzo) en weg ben je. Klinkt lastig allemaal, maar als je 2 dingen hebt gedownload weet je niet beter
.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Het heeft anders ook een jaar of 10 geduurd voor we jou op usenet hadden
Mannen hequote:Op dinsdag 15 september 2009 13:29 schreef Joene het volgende:
Je was niet heel makkelijk te overtuigen
Verandering is kut J! Dat weet je toch!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:29 schreef Joene het volgende:
Je was niet heel makkelijk te overtuigen
Zo een natte?!quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:32 schreef Joene het volgende:
Was het maar kut J ! , zo een beetje een vochtige !
Wat.quote:
Kom op JK zo'n n00b ben je toch nietquote:
quote:Tweak 4-12Mbit Bestel
4-12 Mbit/ 1Mbit
¤29.95
per maand
Abonnement Tweak 4-12Mbit (ADSL2)
Kosten ¤ 29.95 per maand
Snelheid down/up 4-12 Mbit/ 1Mbit
Aansluitkosten Geen
Opzegkosten Geen
E-mailadressen Onbeperkt
Ruimte voor homepage en mail 1Gb
Data limiet Unlimited
Nieuwsserver Gratis toegang tot TweakNews Usenet (+130 dagen retentie)
Modem Standaard gratis geschikt modem. Tegen een meerprijs van ¤ 15,- kan er een wireless modem worden besteld
Domeinnaam Gratis .nl domeinnaam
VoIP Telefonie Gratis VoIP telefoonnummer
Voorwaarden
* Genoemde abonnementsgelden zijn gebaseerd op automatische incasso, linesharing en inclusief 19% BTW.
* De snelheid is altijd afhankelijk van de afstand tot de centrale en de kwaliteit van het koper.
* De minimale contractsduur is 1 jaar
* Je krijgt ook nog de beschikking over een tijdelijk VoIP-nummer dat vervalt indien je binnen 3 maanden na activatie dit nog niet gebruikt hebt
* Alle prijzen zijn gebaseerd op een doe-het-zelf-installatie. Installatie door een monteur op aanvraag en tegen meerprijs.
Ik heb niet veel meer nodig dan boneless, .dvd , .ftdquote:Op dinsdag 15 september 2009 15:15 schreef Armageddon het volgende:
maar ziggo heeft niet alle newsgroups die een payserver wel heeft beste J. Dus dan kom je alsnog in de knoei.
Ja sommige zijn nog best leuk.quote:
Ah leuk! Zet maar op de HD.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:22 schreef Joene het volgende:
Peter is bezig met een DVDtje
Zodra die klaar is ik maak kopie en doe jou geef !
Yupz !!!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:29 schreef Foxy-lady het volgende:
Is het kaartje voor H. eigenlijk aangekomen?
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
leuke: 17 jarige vriendin uit huis zonder toestemming ouders
Ach ja de kassa!quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:17 schreef mijsje het volgende:
Arma en Foxy,het kaartje was inderdaad aangekomen, en op precies de goeie dag!!!ik was er heel blij mee!
Kassamuts?wanneer mag je beginnen? (of ben je nog aan het solliciteren?) vond ik wel gezellig werk om te doen. (kassa zelf simpel, maar de omgang met mensen altijd wel gezellig)
[..]
Mogguh F-Lquote:Op woensdag 16 september 2009 08:53 schreef Foxy-lady het volgende:
Goedemorgen
Vandaag heeft zuslief de eerste chemo
K dan!quote:Op donderdag 17 september 2009 10:00 schreef Armageddon het volgende:
Die HD gaat dinsdag op de bus J.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |