Ik doe niet aan jeugdopleidingquote:
Ja zeker meer dan 6 ton mag ik hopen!quote:Op maandag 14 september 2009 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die levert wel meer dan 6 ton op hoorAl zal dat slecht passen zn prijs wel iets drukken.
Mijn (17 jaar en 3 dagen) goed vleugelspeler met redelijk passen ging voor 1,7 miljoenquote:Op maandag 14 september 2009 21:30 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Ik doe niet aan jeugdopleiding![]()
[..]
Ja zeker meer dan 6 ton mag ik hopen!
Wow! Nou die van mij niet vrees ik, als ik kijk in de transfer vergelijking moest het loon nog net iets hoger liggen. We zullen zienquote:Op maandag 14 september 2009 22:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn (17 jaar en 3 dagen) goed vleugelspeler met redelijk passen ging voor 1,7 miljoen
Hou ons maar op de hoogte. ik ben iig benieuwdquote:Op maandag 14 september 2009 22:40 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Wow! Nou die van mij niet vrees ik, als ik kijk in de transfer vergelijking moest het loon nog net iets hoger liggen. We zullen zien
Dit is mijn super talentje die ik net pullquote:Samuel Weijns (259921972)
18 jaar en 85 dagen, volgende verjaardag: 11-10-2009
Nederland
redelijk in vorm, conditie zwak
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Eigenaar: RKDEO
(sinds 14-09-2009 (2/40), )
Total Skill Index (TSI): 360
Loon: 330 ¤/week
5 280 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Beetje jammer dat het zo lang nog duurt.. bij mijn weten gaat afbreken altijd sneller dan iets opbouwen..quote:Bezig met werkzaamheden
Het stadion is omringd door hijskranen en bouwmateriaal. Waarschijnlijk zijn de werkzaamheden afgerond om en nabij 22-09-2009.
Staanplaatsen: -11500
Gewone zitplaatsen: -4500
Overdekte zitplaatsen: -750
Zitplaatsen in de VIP-boxen: -500
slopen is wat anders dan afbouwenquote:Op maandag 14 september 2009 23:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het zo lang nog duurt.. bij mijn weten gaat afbreken altijd sneller dan iets opbouwen..
omdat ik anders elke 2 weken in een half vol stadion speel maar er wel de kosten voor betaal?quote:Op maandag 14 september 2009 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
slopen is wat anders dan afbouwenEn het moet er straks weer netjes uitzien
Waarom doe je dit trouwens? Met jou geld kassa kan je toch makkelijk een groot stadion betalen?
![]()
ik zou hem gewoon listen, elke euro is meegenomenquote:Op maandag 14 september 2009 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
Dit is mijn super talentje die ik net pull
Dat zal wel weer een ontslag worden
Klopt maar ik heb pas een speler met redelijk vleugelspel ontslagen omdat ie maar niet verkocht werd. Die was 17. Dus kan me niet voorstellen dat deze nou wel verkocht wordtquote:Op maandag 14 september 2009 23:43 schreef Xummon het volgende:
[..]
ik zou hem gewoon listen, elke euro is meegenomen
ik bied alvast 2 euro en een bountyreep
quote:
nee heb je... ja kun je krijgenquote:Op dinsdag 15 september 2009 00:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb pas een speler met redelijk vleugelspel ontslagen omdat ie maar niet verkocht werd. Die was 17. Dus kan me niet voorstellen dat deze nou wel verkocht wordt
Ik wil een uitgebreide samenvatting/update aangaande die Enriquequote:Op dinsdag 15 september 2009 08:21 schreef Psychonikeo het volgende:
zo.. leuke pot in de jeug gehad met GotC!
3 keer geel, 2 keer rood, 11 doelpunten (8 voor mij 3 voor haar) en een hattrick voor mijn supertalent Enrique Boszhart!
Geen blessures overigens. Ook dat is wel opvallend
nou ja.. 16 jaar, 95 dagen. Onvoorspelbaar en dit is van hem bekend:quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik wil een uitgebreide samenvatting/update aangaande die Enrique
quote:Vleugelspel: zwak (max. zwak)
Passen: matig (max. matig)
Scoren: uitstekend (max. uitstekend)
Waar train je hem nu op?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ja.. 16 jaar, 95 dagen. Onvoorspelbaar en dit is van hem bekend:
[..]
Heb je bijgehouden hoe veel trainingen je hem hebt doorgetraind op verschillende kwaliteiten?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ja.. 16 jaar, 95 dagen. Onvoorspelbaar en dit is van hem bekend:
[..]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
oh en ik wil even melden dat ik koploper ben in de jeugdcompetitie
spelhervattingquote:
quote:Ik zeg niet dat hij niet profiteert van de huidige training, maar hou in je achterhoofd dat zijn echte talent ligt op het gebied van Spelhervatting.
uhm.. nee, maar voor de u20 was hij al niet meer interessant volgens de scout.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:26 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Heb je bijgehouden hoe veel trainingen je hem hebt doorgetraind op verschillende kwaliteiten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |