quote:Ik contactgestoord, jij een zwarte maillot en sletterig rokje. Ik durfde je niet aan te spreken, maar we hadden wel even oogcontact. Schrijf je me?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:03 schreef Hephaistos. het volgende:
Plaats een oproepje in Rails:
[..]
V2quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:03 schreef Hephaistos. het volgende:
Plaats een oproepje in Rails:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zag er trouwens helemaal niet sletterig uit
Niet terugplaatsen @admin
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:55 schreef Repeat het volgende:
Owja, ik zoek haar ook.
Anders krijgen ze het koudquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:18 schreef Sapstengel het volgende:
Sexy rokje alleen jammer van die maillot er onder. Waarom is dat altijd? Rok en legging, rok en maillot, bah.
Astu:quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:16 schreef Flurry het volgende:
been there, done that... nu zoek ik er één in een wit rokje![]()
gotta catch 'm all!
quote:
Ben je kleurenblind ofzoquote:
Ik heb er niks op tegen als het mensen zijn waar ik mee WIL praten, jammervgenoeg kom ik die juist weer niet zo vaak tegen op het stationquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:25 schreef Beauregard het volgende:
Hmm, TS lijkt dus niet alleen te staan in zijn mening over 'bekenden tegenkomen op het station'.
Echt, wat een mensenschuwe wezens. Only on FOK!.
Helemaal nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:37 schreef Beauregard het volgende:
STFU, Apebeer. Je bent contactgestoord.
Op zo'n reactie zat ik al te wachtenquote:
Op perron 14 lopen altijd mooie vrouwen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:57 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Op zo'n reactie zat ik al te wachten![]()
Waarom ga ik naar het station:
omdat ik met de trein moet![]()
en hierom:
[ afbeelding ]
Ik ken die gozer niet eens. Soms is muziek luisteren echt interessanter dan met zeer vage bekenden praten hoorquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:25 schreef Beauregard het volgende:
Hmm, TS lijkt dus niet alleen te staan in zijn mening over 'bekenden tegenkomen op het station'.
Het is inderdaad heel vervelend als je tegen iemand praat en hij opeens besluit zijn mp3 aan te doenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:57 schreef Beach het volgende:
En ze gaan door ookal doe je je mp3speler aan.
Haha vandaag gebeurde het bij iemand anders waar ik vlakbij zat. Die deed ook zijn mp3 speler aan, was jij toch niet hequote:Op vrijdag 11 september 2009 20:57 schreef Beach het volgende:
En ze gaan door ookal doe je je mp3speler aan.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 22:30 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Haha vandaag gebeurde het bij iemand anders waar ik vlakbij zat. Die deed ook zijn mp3 speler aan, was jij toch niet he
Ik zal eenzaam sterven omdat ik het irritant vind 30 minuten met een kerel te moeten praten die je 5 jaar geleden voor het laatst gezien hebt?quote:Op zaterdag 12 september 2009 01:38 schreef stevenmac26 het volgende:
Daarom zal je ook eenzaam sterven ts!!
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:00 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel vervelend als je tegen iemand praat en hij opeens besluit zijn mp3 aan te doen
idd, wat is er nou erg aan met een kennis te praten?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:25 schreef Beauregard het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |