Zotheid, Florian_, jitzzzze, juicy zijn ook vrouwen zeker... ja okee, die laatste weten we niet zeker.....quote:
Juicyquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zotheid, Florian_, jitzzzze, juicy zijn ook vrouwen zeker... ja okee, die laatste weten we niet zeker.....
Hij is mooi hequote:
lolquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
JuicyDie is zo nicht als geer, goor en kwalbert bij elkaar
BT is poepen en douchen en Jos is even weg. De rest durft zich hier niet meer te vertonen of heeft wel een leven.quote:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYquote:
Hebben jullie wat tegen homo's?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
JuicyDie is zo nicht als geer, goor en kwalbert bij elkaar
Bier.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:49 schreef LudoSanders het volgende:
Mmm, wat zal ik eens eten vanavond.
noiksequote:Op vrijdag 11 september 2009 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, kindjes weg,dadelijk naar t station
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou, kindjes weg,dadelijk naar t station
Nieuwe meet op Centraal stationquote:
Ja maar je hebt ook een kankeraccentquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:52 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die op je accent bitchen.
Macs.
Nee over het algemeen niet. Het zijn immers gewoon hetzelfde als de rest van de mensen.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:49 schreef LudoSanders het volgende:
Mmm, wat zal ik eens eten vanavond.
C-C-C-C-COMBO!!!!!!1111quote:
Jullie hebben gewoon een slecht gehoor. Mijn zachte g sijpelt als zoete, aromatische honing je oor binnen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar je hebt ook een kankeraccent. Verstond er geen moer van.
OH!! je hebt ook een zachte Gquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jullie hebben gewoon een slecht gehoor. Mijn zachte g sijpelt als zoete, aromatische honing je oor binnen.
Voutquote:
Zeg, ik blijf mezelf niet voorstellen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wie de fucking rukneuk ben jij nou weer dan
Een trollengezicht uit Limburgquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wie de fucking rukneuk ben jij nou weer dan
Welk?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Nieuwe meet op Centraal station
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |