Nou en! Als het maar uit jequote:
Ik snap de link tussen Josefa of Jose en Pepita en Pepito niet zo.quote:
ja, maar je had niets gequote, dus weten we niet in welke context je bedoelde.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:12 schreef Xiance het volgende:
[..]
soms zeg je meer door te zwijgen...
quote:
miauwquote:
Niet aanstellen, gedraag je als een ventquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHHH
Papa Stroekie, mama wonderer,
Erik doet weer gemeen
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet aanstellen, gedraag je als een vent
hehe nee ik bedoel geil,quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geil?zwoel bedoel je toch?
Ik ken haar niet. wel lekker nummer.
En die lekkere jongen aan het begin.wel beetje een mooiboy, maar geeft niet.
![]()
Graag, ben ik tenminste van je gezeik af.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga bij papa wonen
quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
![]()
Erik doet weer gemeen
Is hij ook dat stuk mannenvlees op de foto?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hehe nee ik bedoel geil,
hij is zeker lekker ja..
z'n broer ook... en die is homo![]()
hij maakt gay cartoons redelijk bekend http://www.ismaelalvarez.com/el-artista
iew..ik krijg hier jeuk van and not in a good way.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
![]()
Erik doet weer gemeen
* Keukenkast haalt neus op en kijkt met betraande ogenquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..].
Ik hou er gewoon niet zo van als ik ergens op reageer en dat er dan opeens iets anders of meer staat wat de originele boodschap veranderd en dus een reactie of niet meer van toepassing maakt, of inclompeet of gewoon stom.
Heb je nou alweer een druiper lieveling?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
iew..ik krijg hier jeuk van and not in a good way.![]()
ik hou wel een beetje van mooiboysquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geil?zwoel bedoel je toch?
Ik ken haar niet. wel lekker nummer.
En die lekkere jongen aan het begin.wel beetje een mooiboy, maar geeft niet.
![]()
Hij is dat stuk mannenvlees op de fotoquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:23 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Is hij ook dat stuk mannenvlees op de foto?
Dan ben ik namelijk fan
Jezus Christus, wat een stukquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Hij is dat stuk mannenvlees op de foto![]()
de relatie jose word een p zou ik je niet kunnen uitleggen
er zijn veel van die namen die je niet 123 zou kunnen terugvoeren op de oorspronkelijke naam
Francisco word bijv ook Paco
zo heet mijn oom, maar we noemen hem Paco.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:25 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Hij is dat stuk mannenvlees op de foto![]()
de relatie jose word een p zou ik je niet kunnen uitleggen
er zijn veel van die namen die je niet 123 zou kunnen terugvoeren op de oorspronkelijke naam
Francisco word bijv ook Paco
en ik ben de uitzondering?quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik hou wel een beetje van mooiboys
ja, ik ook wel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik hou wel een beetje van mooiboys
jij bent mijn mooiste mooiboyquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en ik ben de uitzondering?
vind het wel meevallen. Loco is veeeeeeel knapper dan datquote:
ja, heb ik van Ad v/d Berg gekregen. Maar hij mocht niet kluiven van mij, want ik vetrouw die tanden niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:25 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Heb je nou alweer een druiper lieveling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |