nee weet wel beter dingen te doen dan goochelenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:20 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Heb jij ook 'The Magic Stick'?
van god mag alles want hij bestaat nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mag jij van je God rondneuken en vreemdgaan?
What's his name; Moral Corruption of Nazareth?
Je hoertjes mishandelen en ze dwingen met vieze mensen naar bed te gaan omdat je ze anders in elkaar ramtquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nee weet wel beter dingen te doen dan goochelen
'kga de brandstapel alvast aanstekenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
van god mag alles want hij bestaat niet
ik mag liefhebbenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Mag jij van je God rondneuken en vreemdgaan?
What's his name; Moral Corruption of Nazareth?
Miguelitoquote:
bek houdenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:24 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je hoertjes mishandelen en ze dwingen met vieze mensen naar bed te gaan omdat je ze anders in elkaar ramt?
quote:
Ik ben je hoertje niet hoor, ik ben de liefhebbende, doch strenge non die je op het rechte pad brengt.quote:
Manolien? heet je Manuél dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
in Spanje noemen ze me manolien.
iedereen weet dat nonnen hoertjes zijnquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:29 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik ben je hoertje niet hoor, ik ben de liefhebbende, doch strenge non die je op het rechte pad brengt.
portugal moet een stille hint zijnquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En hoe noem jij jezelf?
Katholiek? Protestant? Moslim?
ik ben Katholiekquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:28 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En hoe noem jij jezelf?
Katholiek? Protestant? Moslim?
alleen voor andere geestelijkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
iedereen weet dat nonnen hoertjes zijn
Kwezelquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben Katholiekeven biechten en bidden en alles is weer goed
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Manolien? heet je Manuél dan?
ze kunnen je beter Manolita noemenquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
in Spanje noemen ze me manolien.
en anders koop je gewoon even een aflaatjequote:Op vrijdag 11 september 2009 18:31 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ben Katholiekeven biechten en bidden en alles is weer goed
quote:
Nicequote:
euh, ik ben geen bolsa.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ze kunnen je beter Manolita noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |