Als dat zo zou zijn dan zou je hier toch ook wel op je spelling letten, of niet?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:26 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet vervelend vinden? Misschien schaam ik me wel dood als iemand mijn NL zou verbeterenGij kent mij niet :-)
Nee, het is maar een forum, wat mij betreft net als msn, ik ben geen sollicitatie brief aan het schrijven of een rapportage aan het maken voor een studie. Dus vind ik niet dat ik uitvoerig moet gaan letten op mijn Nederlandse spellingquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:31 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn dan zou je hier toch ook wel op je spelling letten, of niet?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:36 schreef Yurithemaster het volgende:
Kunnen jullie niet lekker naar het taal forum gaan
Je had niet moeten suggereren dat er iets mis is met mijn beheersing van het Nederlands. Ik heb niet zoveel talenten, maar Nederlands is er één van.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:35 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nee, het is maar een forum, wat mij betreft net als msn, ik ben geen sollicitatie brief aan het schrijven of een rapportage aan het maken voor een studie. Dus vind ik niet dat ik uitvoerig moet gaan letten op mijn Nederlandse spelling
Maar je had het over spelling en grammatica. Je dwaalt af.
tis maar wat je leuk vindquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:38 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Nee
het is een leuk onderwerp
Dat heb ik niet gesuggereerd vriendje, begrijpend lezen is ook een kunst. Ik haalde in mijn ogen een grap aan. Humor weet je welquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:38 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je had niet moeten suggereren dat er iets mis is met mijn beheersing van het Nederlands. Ik heb niet zoveel talenten, maar Nederlands is er één van.
Ik verveel me, dan word ik vervelend. Waar is Eustace met zijn 'awwwwww'-verhaaltjes als ik ze nodig heb?
zullen we het over neuken hebbenquote:
Zullen we niet bitchen? Ik denk dat we daar allebei boven staan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:40 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gesuggereerd vriendje, begrijpend lezen is ook een kunst. Ik haalde in mijn ogen een grap aan. Humor weet je welLees dat stukje nog maar een keer anders.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:42 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Zullen we niet bitchen? Ik denk dat we daar allebei boven staan.
Op basis van wat je hier NIET doet, kunnen we natuurlijk niets baseren. Dus baseren we op basis van wat je hier wel doet. En dat getuigt niet van taalpurisme.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:24 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Omdat ik hier praat met 3 talen in 1 zin, okay. Wil niet zeggen dat als het moet ik Nederlands schrijf zonder leenwoorden en op de juiste wijze.
Je doet kinderachtig, dat heb je zelf ook wel door toch?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:43 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik ben niet aan het bitchen. en euh... 'bitchen' kan niet he jij als taalpurist zijnde een engels woord in je nederlands
![]()
Als je dingen roept kan je ook verwachten dat men met je in gesprek gaat erover.![]()
Klopt. Het ging alleen in eerste instantie over spelling en grammatica.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Op basis van wat je hier NIET doet, kunnen we natuurlijk niets baseren. Dus baseren we op basis van wat je hier wel doet. En dat getuigt niet van taalpurisme.
Ik doe niet kinderachtig. Jij bent nu gepikeerd, ik niet hoor :-)quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:46 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je doet kinderachtig, dat heb je zelf ook wel door toch?
ja zullen we KK en Loco vragen of ze nog geneukt hebben van de week, ze zijn zo happigquote:
Juist...quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik doe niet kinderachtig. Jij bent nu gepikeerd, ik niet hoor :-)
Als jij heel stellig bent in menen dat jouw nederlands beter dan het mijne is , dan wil ik weten waarom,
jij gaf antwoord, ik geef antwoord terug. Volkomen normale wijze dacht ik toch
Je wil weten waarom?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:48 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ik doe niet kinderachtig. Jij bent nu gepikeerd, ik niet hoor :-)
Als jij heel stellig bent in menen dat jou nederlands beter dan het mijne is , dan wil ik weten waarom,
jij gaf antwoord, ik geef antwoord terug. Volkomen normale wijze dacht ik toch
Nog niet iedereen heeft zijn nationaliteiten ABC ingevuldquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja zullen we KK en Loco vragen of ze nog geneukt hebben van de week, ze zijn zo happig
Welk stukje...quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:50 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je wil weten waarom?
Lees je stukje eens terug. Daar staan fouten in. Dus ging ik er van uit dat mijn Nederlands beter is, omdat ik die fouten zelf nooit maak.
Tevreden?
Ja, dat zei hij dus niet, hij zei "jou nederlands".quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:53 schreef Xiance het volgende:
het is toch ook jouw nederlands, want het zijn ook jouw schoenen,
maar die kaart is van jou!
ik wel,, moet nog eeens checken of ik wat gemist hebquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Nog niet iedereen heeft zijn nationaliteiten ABC ingevuld
tenzij het jouw kaart isquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:53 schreef Xiance het volgende:
het is toch ook jouw nederlands, want het zijn ook jouw schoenen,
maar die kaart is van jou!
dat waren alleen de letters maar geen verdere uitlegquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik wel,, moet nog eeens checken of ik wat gemist heb
oh.. ik heb niks gezegtquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat zei hij dus niet, hij zei "jou nederlands".
Meen je dit serieus, want dit vind ik wel een héél zielige en vergezochte beschuldigingquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:54 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Welk stukje...
Jij maakte je stelling al voordat dit hele gesprek begon.
ik praat normaal met je dan moet je niet vijandig worden als het je niet aanstaat![]()
daarbij, jij zegt dat ik suggereerde dat jij slecht zou zijn in NL. suggereren is al heel wat anders dan stellen zoals jij deed.
Als je het zei omdat je denkt dat ik slechter ben in nl omdat ik geen nl ben dan mag je dat ook gewoon zeggen
moet datquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat waren alleen de letters maar geen verdere uitleg
terug naar het begin: ik durf te stellen dat mijn nl (spell,gr.) beter is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:57 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Meen je dit serieus, want dit vind ik wel een héél zielige en vergezochte beschuldiging
En daarom neem jij zomaar aan dat ik een of andere racist ben die uit het niks aanneemt dat mensen die niet in Nederland geboren zijn slecht zijn in Nederlands?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:00 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
terug naar het begin: ik durf te stellen dat mijn nl (spell,gr.) beter is.
Dat is wat je zei. Ik vraag waarom.. jij zegt omdat ik daar goed in ben en grote woordenschat heb
ik vraag waarom zou ik dat niet hebben
jij zegt: omdat ik geen taalpurist ben
dat doet niet onder aan mijn kennis van het nederlands dacht ik zo![]()
mijn nederlands is net zo goed als dat van iedereen hier
en ik werd gisteren al voor hoer uitgemaaktquote:
niets nieuws onder de zon, dus?`quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en ik werd gisteren al voor hoer uitgemaakt
Toen had ik ook zoiets van: "Waar komt dat opeens vandaag? En is dat wel nodig"?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:06 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Op het feit dat ik goed ben in grammatica en spelling en een grote woordenschat heb
neeeheeeee ik neem niks aan :-) ik begon de zin met Als, niet met 'het is zeker omdatquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:04 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En daarom neem jij zomaar aan dat ik een of andere racist ben die uit het niks aanneemt dat mensen die niet in Nederland geboren zijn slecht zijn in Nederlands?
alleen omdat ik met een paar mensen naar bed ben geweestquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
niets nieuws onder de zon, dus?`
het mag niet van de Here!quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
alleen omdat ik met een paar mensen naar bed ben geweest
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:07 schreef Desmonkey het volgende:
Eigenlijk heeft El_mismo_loco wel een punt, want na het lezen van:
[..]
Toen had ik ook zoiets van: "Waar komt dat opeens vandaag? En is dat wel nodig"?
maar je bent wel mijn hoertjequote:Op vrijdag 11 september 2009 18:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en ik werd gisteren al voor hoer uitgemaakt
Dus jij bent echt een P.I.M.P?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar je bent wel mijn hoertje
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dus jij bent echt een P.I.M.P?
Van die van mij wel, maar dat zal wel een andere zijn dan die van Shirleyquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:10 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
het mag niet van de Here!
Of zoals Shirley Phelps placht te zeggen: 'The Lord Your God'
Mag jij van je God rondneuken en vreemdgaan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Van die van mij wel, maar dat zal wel een andere zijn dan die van Shirley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |