Als je de linkjes trouwens niet mag posten waarom zou je dan wel een plaatje met de link mogen posten?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:55 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe games van Pokémon zijn uit!
Je kan op dit screenshot zien waar je ze vandaan kan halen, want volgens mij mag ik hier geen links neer zetten.
Soul Silver
[ afbeelding ]
Heart Gold:
[ afbeelding ]
Alleen de versie is wel in het Japans.
Mario & Luigi 3 ook, maar die schijnt niet te werken nog!quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:03 schreef __Saviour__ het volgende:
en scribblenauts is ook uit zomg!!!
klopt ja. de japanse versie had ook zoiets, maar daarvoor kwam een cheatcode die het wel liet werken. zal voor deze versie vast ook wel volgenquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mario & Luigi 3 ook, maar die schijnt niet te werken nog!
Waar kun je Scribblenauts downloaden dan als ik het vragen mag?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:03 schreef __Saviour__ het volgende:
en scribblenauts is ook uit zomg!!!
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:12 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Waar kun je Scribblenauts downloaden dan als ik het vragen mag?![]()
:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
http://tinyurl.com/n3auunquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:12 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Waar kun je Scribblenauts downloaden dan als ik het vragen mag?![]()
:
Ik weet het.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:17 schreef Jesse_ het volgende:
Die moet je kopen, krijg je zo'n pokeball vormige pedometer er bij
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:32 schreef UncleErnie het volgende:
Ik voorspel een slotje, en wellicht wat bans
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:32 schreef UncleErnie het volgende:
Ik voorspel een slotje, en wellicht wat bans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |