Gedeeltelijk ja. Ik heb een baan waarvoor ik het leuk vind om o.a. in mijn vrije tijd de vakliteratuur te onderhouden. Verder is de omgang met colelga's in de loop van de tijd zo gegroeid dat ik ook doordeweeks een keertje kan stappen, en de volgende dag een stuk later kom aankakken.quote:
Waarom roepen mensen af en toe geheel verbaasd in mijn topics dat het terechte klachten zijn? Die constatering is toch inherent aan de aanwezigheid van mijn username?quote:
Ik werk om te leven.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:27 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Als je het goed doet, werk je om jezelf te ontplooien.
Ik weet het niet, dat is ieder voor zich.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:25 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik vind het serieus apart dat mensen met die twee dagen in de week genoegen kunnen hebben met je lekker te voelen. Dan heb je toch een kutleven?
Godskolere.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Waarom roepen mensen af en toe geheel verbaasd in mijn topics dat het terechte klachten zijn? Die constatering is toch inherent aan de aanwezigheid van mijn username?
Je kiest er dan bewust voor om 5 van de 7 dagen met tegenzin je dingen te doen. Dat kan toch gewoonweg niet goed zijn?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik werk om te leven.
En ja door werk moet ik vroeg op. Dus ik kan niet volledig genieten van mijn avonden omdat er een bepaalde druk op me staat niet te laat naar bed te gaan anders is de volgende dag/ochtend een hel.
Uitslapen
Sommige mensen houden gewoon niet van werken, wat dan ook.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je kiest er dan bewust voor om 5 van de 7 dagen met tegenzin je dingen te doen. Dat kan toch gewoonweg niet goed zijn?
Natuurlijk, niet iedereen kan zijn droombaan krijgen. Maar als je bekijkt met hoeveel tegenzin sommigen naar hun werk gaan, dan vraag ik mijzelf echt af waarom ze niet op een gegeven moment de vacaturepagina van de krant open slaan
Ik ook. Betaald kuttopics schrijvenquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:13 schreef NoBody122 het volgende:
Wat TS beschrijft in de OP is een redelijk buitengewoon geval, maar zo zijn er wel meerdere en ik ben het roerend met TS eens.. Het is bijna alsof die mensen hun werk bewust zo slecht nemen, zodat ze maar lekker met de rest van het plebs kunnen meeklagen over hoe kut hun werk is
Ik vermaak me op mijn werk meestal prima in ieder geval
ja, en daarmee demotiveer je het hele FOK! netwerkquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:14 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik ook. Betaald kuttopics schrijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |