Gedeeltelijk ja. Ik heb een baan waarvoor ik het leuk vind om o.a. in mijn vrije tijd de vakliteratuur te onderhouden. Verder is de omgang met colelga's in de loop van de tijd zo gegroeid dat ik ook doordeweeks een keertje kan stappen, en de volgende dag een stuk later kom aankakken.quote:
Waarom roepen mensen af en toe geheel verbaasd in mijn topics dat het terechte klachten zijn? Die constatering is toch inherent aan de aanwezigheid van mijn username?quote:
Ik werk om te leven.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:27 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Als je het goed doet, werk je om jezelf te ontplooien.
Ik weet het niet, dat is ieder voor zich.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:25 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik vind het serieus apart dat mensen met die twee dagen in de week genoegen kunnen hebben met je lekker te voelen. Dan heb je toch een kutleven?
Godskolere.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:28 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Waarom roepen mensen af en toe geheel verbaasd in mijn topics dat het terechte klachten zijn? Die constatering is toch inherent aan de aanwezigheid van mijn username?
Je kiest er dan bewust voor om 5 van de 7 dagen met tegenzin je dingen te doen. Dat kan toch gewoonweg niet goed zijn?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik werk om te leven.
En ja door werk moet ik vroeg op. Dus ik kan niet volledig genieten van mijn avonden omdat er een bepaalde druk op me staat niet te laat naar bed te gaan anders is de volgende dag/ochtend een hel.
Uitslapen
Sommige mensen houden gewoon niet van werken, wat dan ook.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je kiest er dan bewust voor om 5 van de 7 dagen met tegenzin je dingen te doen. Dat kan toch gewoonweg niet goed zijn?
Natuurlijk, niet iedereen kan zijn droombaan krijgen. Maar als je bekijkt met hoeveel tegenzin sommigen naar hun werk gaan, dan vraag ik mijzelf echt af waarom ze niet op een gegeven moment de vacaturepagina van de krant open slaan
Ik ook. Betaald kuttopics schrijvenquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:13 schreef NoBody122 het volgende:
Wat TS beschrijft in de OP is een redelijk buitengewoon geval, maar zo zijn er wel meerdere en ik ben het roerend met TS eens.. Het is bijna alsof die mensen hun werk bewust zo slecht nemen, zodat ze maar lekker met de rest van het plebs kunnen meeklagen over hoe kut hun werk is
Ik vermaak me op mijn werk meestal prima in ieder geval
ja, en daarmee demotiveer je het hele FOK! netwerkquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:14 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik ook. Betaald kuttopics schrijven
Zie het als motivatie om betere topics te maken dan ik.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:21 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
ja, en daarmee demotiveer je het hele FOK! netwerk
Ik heb laatst wegens hernia een paar maanden verplicht thuis gezeten.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:18 schreef Dakduif het volgende:
Mensen die het leuk vinden om te werken.
Wie had er een hernia?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:30 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik heb laatst wegens hernia een paar maanden verplicht thuis gezeten.
Geloof me dat je dan echt blij bent als je weer mag werken.
Je ambieert kale dikke mannen af te zuigen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:40 schreef Dakduif het volgende:
Als ik een vrouw was geweest, had ik opzekers een beroep achter de rode lampjes ende raampjes geambieerd.
Homo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Je ambieert kale dikke mannen af te zuigen?
Biertje doen in de kroeg kan wel ja maar een concert (zijn die er wel doordeweeks?) ga ik niet doen en dan om 3 uur thuis komen om 3 uur later weer op te moeten staan..quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:20 schreef =HellFire= het volgende:
Je kan ook prima elke avond nog een biertje of wat doen in de kroeg, of een concertje pakken, of weet ik 't. Maakt de week een stuk spannender. En daarnaast: die shit hoeft echt allemaal niet in het weekend.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:31 schreef boskameel het volgende:
He, herkenning. De personen die je besgreifd dan.
Oh, er zijn genoeg gigs door de week, welke vaak rond half twaalf uiterlijk af zijn gelopen. Bovendien, als je een keertje om 1 uur naar bed gaat, heb je nog genoeg slaap gehad. En sowieso, neem een baan waarbij je 9:30 of 10:00 pas kan werken. Om half 9 of eerder al aan 't werk zuigt. Hard. Dat ene uurtje maakt voor mij veel uit.quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:44 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Biertje doen in de kroeg kan wel ja maar een concert (zijn die er wel doordeweeks?) ga ik niet doen en dan om 3 uur thuis komen om 3 uur later weer op te moeten staan..
irritant is dat he!quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:21 schreef Trannellius het volgende:
Zo raar gedrag vind ik dat: mensen die vanaf dinsdagmiddag al de uren aan eht wegtellen zijn voor het weekend. De hele week zitten ze zich kapot te ergeren op kantoor, om vrijdag om 5 voor 5 de jas aan te trekken en de auto in te springen. Verder zitten ze op donderdagochtend mensen te bellen om dingen voor de vrijdagavond af te spreken, en maandagmiddag wordt het weekend nog een keertje doorgenomen. Dit alles gecombineerd met zware zuchten en steunen bij elke hint van werk die gegeven wordt tegen hen.
Echt, ga ander werk doen ofzo als je het allemaal zo kut vind. Het is toch superkut en demotiverend als je voor twee dagen in de week leeft? Zorg ervoor dat je 's ochtends fluitend naar je werk gaat, en niet zo lang mogelijk in bed blijft liggen zodat je net twee voor half negen de deur van je werk door loopt.
Klacht: demotiverende mensen
en dan rond half 8 naar huis boemmelen als de spits is afgelopen met je zatte hoofd, heeerlijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 16:29 schreef Trannellius het volgende:
Ik leef trouwens voor vrijdagmiddag 16:30. Vrijdagmiddagborrel
www.waarkanikwerken.nlquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:15 schreef Robbiej het volgende:
Werken zuigt echt gigantisch! Maar ik ben dan ook totaal niet tevreden met m'n werk.
Is het al tijd voor pensioen?
op je 74stequote:Op vrijdag 11 september 2009 18:15 schreef Robbiej het volgende:
Werken zuigt echt gigantisch! Maar ik ben dan ook totaal niet tevreden met m'n werk.
Is het al tijd voor pensioen?
Jij bent dus onderwerp van de OP.quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:40 schreef DeHovenier het volgende:
Op maandag voel ik me net zoals Robinson Crusoe; op zoek naar Vrijdag! [ afbeelding ]
Wat? School?quote:Op maandag 14 september 2009 10:31 schreef garriej het volgende:
nog maar 4 en halfe dag!
Ik denk dat weinig mensen zullen klagen met 3/4 uur werk per dagquote:Op maandag 14 september 2009 11:20 schreef Lastpost het volgende:
Ik werk sowieso maar een uurtje of 3/4 per dag, dus zo zwaar heb ik het niet qua werk (vast inkomen), het werk waarmee ik gewoon een leuk centje bijverdien vind ik gewoon leuk om te doen en dan zal ik echt niet op de klok kijken.
Desondanks vind ik het heerlijk om het werk even naast me neer te leggen en te kunnen genieten van andere zaken.
45 minuten per dag? Mijn reistijd is al twee keer zo veelquote:Op maandag 14 september 2009 11:21 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig mensen zullen klagen met 3/4 uur werk per daghoewel je er volgens mij goede redenen voor hebt
Het is niet de eerste keer dat ik je een schatting als breuk zie interpreterenquote:Op maandag 14 september 2009 11:23 schreef Trannellius het volgende:
[..]
45 minuten per dag? Mijn reistijd is al twee keer zo veel
Die geweldige weekenden bestaan vaak uit lam zuipen op de zaterdagavond en zondag brak op bed liggen, of zaterdagochtend langs de lijn op de tegenstander van je zoontje schelden en zondag bij opa en oma langs. Toffe dagen om 5 dagen lang naar uit te kijken inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2009 11:22 schreef VaderVanJezus het volgende:
hij kan het gewoon niet hebben dat andere mensen geweldige weekenden hebben
Dit is gewoon keihard trollen hé... Hou ik echt he-le-maal niet van...quote:Op maandag 14 september 2009 11:23 schreef Trannellius het volgende:
[..]
45 minuten per dag? Mijn reistijd is al twee keer zo veel
klopt, was die andere niet met iets van een sneak preview bij een bioscoop oid?quote:Op maandag 14 september 2009 11:25 schreef TNA het volgende:
[..]
Het is niet de eerste keer dat ik je een schatting als breuk zie interpreteren
Yep, jaloezie is mijn drijfveer.quote:Op maandag 14 september 2009 12:29 schreef Rasher het volgende:
Weekend was
Werk is werk TS, of je moet van je hobby je werk hebben gemaakt. Anders is het gewoon net zo kut als al het andere werk: Soms leuk, soms niet.
Jij gaat niet elke dag fluitend naar je werk, dat doet niemand. En als je geen geld nodig had ga je er niet voor je plezier zitten.
Mensen die net doen alsof ze altijd, elke dag plezier in hun werk hebbenProbeer je nou mensen jaloers te maken ofzo?
Wat een kut topic.
Geweldig man, producten maken.quote:Op maandag 14 september 2009 12:32 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Yep, jaloezie is mijn drijfveer.
Werk is leuk. Ik ga elke dag erheen om een product te maken danwel te verbeteren, of om mijzelf te ontwikkelen. En ja, daar hoort bijvoorbeeld ook saai papierwerk bij, en dat is jammer. Maar ik kan wel elke dag terug kijken met het idee dat mijn werk gevorderd is, en dat geeft mij genoeg voldoening om de volgende ochtend wederom met een glimlach op te staan.
Ja en ik moet af en toe ook ergens heen voor mijn baan. Geeft me zóveel voldoening om dan aan het eind van de dag te denken: " goh, ik ben daar geweest, en terugquote:Op maandag 14 september 2009 12:52 schreef Rasher het volgende:
[..]
Geweldig man, producten maken.
Had laatst nog zo'n baan, moest ik dingen doen.
Sommige halen voldoening uit aftellen en dan in het weekend feestbeest zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 12:32 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Yep, jaloezie is mijn drijfveer.
Werk is leuk. Ik ga elke dag erheen om een product te maken danwel te verbeteren, of om mijzelf te ontwikkelen. En ja, daar hoort bijvoorbeeld ook saai papierwerk bij, en dat is jammer. Maar ik kan wel elke dag terug kijken met het idee dat mijn werk gevorderd is, en dat geeft mij genoeg voldoening om de volgende ochtend wederom met een glimlach op te staan.
Weekend? Heb gewoon gewerkt andersquote:
Ik persoonlijk hou gewoon niet van werkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:31 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Je kiest er dan bewust voor om 5 van de 7 dagen met tegenzin je dingen te doen. Dat kan toch gewoonweg niet goed zijn?
Natuurlijk, niet iedereen kan zijn droombaan krijgen. Maar als je bekijkt met hoeveel tegenzin sommigen naar hun werk gaan, dan vraag ik mijzelf echt af waarom ze niet op een gegeven moment de vacaturepagina van de krant open slaan
quote:
Heul nietquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:30 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Jij bent dus onderwerp van de OP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |