SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Matsuo_Yoshitoki op 11-09-2009 15:09:24 ]Op vrijdag 11 september 2009 15:12 schreef Jumparound het volgende:
Ohnoes! een klacht in KLB!
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!!
Een aantal van mijn studiegenoten vonden het zo vreemd dat ik geen Nederlandse Windows hadquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:01 schreef remlof het volgende:
Mensen die software in een andere taal dan Engels gebruiken
PICSquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:03 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb een geile Poolse chick in mijn klas
Zij misschien?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:12 schreef jpg97 het volgende:
laatst ook zo'n poolse chick in de kroeg waar ik werk. Had haar moeder meegenomen en die ( de moeder dus ) wilde ook bij ons in de kroeg komen werken
Godveredammequote:Op vrijdag 11 september 2009 15:14 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
[..]
Zij misschien?
Hier kan je ff zoeken naar d'r
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:14 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
[..]
Zij misschien?
Hier kan je ff zoeken naar d'r
[ afbeelding ]
Poolse meisjes zijn iddquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:10 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
[..]
Dit zal d'r wel zijn..
[ afbeelding ]
Klik hier om te zoeken
Gat in de markt, authentieke Poolse kroeg met Pools personeel. Je zal klandizie genoeg krijgenquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:12 schreef jpg97 het volgende:
laatst ook zo'n poolse chick in de kroeg waar ik werk. Had haar moeder meegenomen en die ( de moeder dus ) wilde ook bij ons in de kroeg komen werken
En goedkoopquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Gat in de markt, authentieke Poolse kroeg met Pools personeel. Je zal klandizie genoeg krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |