SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Matsuo_Yoshitoki op 11-09-2009 15:09:24 ]Op vrijdag 11 september 2009 15:12 schreef Jumparound het volgende:
Ohnoes! een klacht in KLB!
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!!!!
Een aantal van mijn studiegenoten vonden het zo vreemd dat ik geen Nederlandse Windows hadquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:01 schreef remlof het volgende:
Mensen die software in een andere taal dan Engels gebruiken
PICSquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:03 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb een geile Poolse chick in mijn klas
Zij misschien?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:12 schreef jpg97 het volgende:
laatst ook zo'n poolse chick in de kroeg waar ik werk. Had haar moeder meegenomen en die ( de moeder dus ) wilde ook bij ons in de kroeg komen werken
Godveredammequote:Op vrijdag 11 september 2009 15:14 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
[..]
Zij misschien?
Hier kan je ff zoeken naar d'r
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:14 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
[..]
Zij misschien?
[ afbeelding ]
Poolse meisjes zijn iddquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:10 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
[..]
Dit zal d'r wel zijn..
[ afbeelding ]
Klik hier om te zoeken
Gat in de markt, authentieke Poolse kroeg met Pools personeel. Je zal klandizie genoeg krijgenquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:12 schreef jpg97 het volgende:
laatst ook zo'n poolse chick in de kroeg waar ik werk. Had haar moeder meegenomen en die ( de moeder dus ) wilde ook bij ons in de kroeg komen werken
En goedkoopquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Gat in de markt, authentieke Poolse kroeg met Pools personeel. Je zal klandizie genoeg krijgen
Ja kut, nu heb ik geen honger meerquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:14 schreef Matsuo_Yoshitoki het volgende:
[..]
Zij misschien?
[ afbeelding ]
Omdat ze veel alcohol kan verdragen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
In de woonplaats van m'n ouders zat een tijdje de Polski Bar. Vol met aspergestekers die zich gingen bezatten aan de vodka. Geen chicks helaas.
Poolse chicks kunnen ook aardig zuipen trouwens. Een tijd met een paar uitgegaan enzo, waar Nederlandse meisjes na 3 roseetjes al aan het giechelen waren, tikten zij zonder problemen een fles wijn weg en gingen daarna vrolijk verder met vodka. Een vrouw naar mijn hart.
Ja, omdat ze weten wat drinken is en niet na een paar biertjes halfgaar hangend aan de bar proberen te staan, over straat gaan lopen brallen of het niet meer aankunnen en ineens emotioneel worden of naar huis willenquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:36 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Omdat ze veel alcohol kan verdragen?
Doe mij er dan maar zo eentje die na 3 rosé al giechelt, da's goedkoper 14.gif
quote:
Want?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:01 schreef remlof het volgende:
Mensen die software in een andere taal dan Engels gebruiken
anders snapt remlof het niet , ik draai hier ook gewoon de Poolse programma'squote:Op vrijdag 11 september 2009 16:54 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Want?Waarom zou je iets niet in je eigen taal gebruiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |