SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Immoreel figuur # 1.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:52 schreef TNA het volgende:
Het is immens triest als de vader het daadwerkelijk heeft gedaan, maar het 'bewijs' is helaas ernstig mager.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Immoreel figuur # 2.![]()
1. TNA
2. Billy-jazz
Ik tel ze allemaal.
Het is immoreel om op te merken dat bewijs in een rechtszaak mager is?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Immoreel figuur # 1.![]()
1. TNA
Ik tel ze allemaal.
voor een barbie in dr doos laten knippen... jajaquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:54 schreef Billy-jazz het volgende:
Het recht heeft gezegevierd. Meisjes van zes kunnen heel gemeen zijn en liegen als ze geen barbie krijgen.
Een getuigenis van een meisje vind jij "mager". Ze VERZINT het zeker?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:55 schreef TNA het volgende:
[..]
Het is immoreel om op te merken dat bewijs in een rechtszaak mager is?
Mensen met geen verstand van rechtsspraak.
1. El_Matador
Ik tel ze allemaal.
Trolletje.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:56 schreef Aartjan het volgende:
Wie zegt dat de vader schuldig is? Jij? Ken jij hem? Niet? Nou dan.
+1 voor Ned. rechtspraak.
Het gaat er niet om wie het anders gedaan kan hebben. Er moet direct bewijs zijn dat de persoon in kwestie het gedaan heeft.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:55 schreef trovey het volgende:
OK het kind van 6 zegt dat pappa het heeft gedaan, er is bewezen een deel weg en er volgt vrijspraak.... Wie moet het anders hebben gedaan dan pappa (of mamma, sommige van die wijven zijn wel zo gek)...het kind zelf?Ik zal pappa eens even besnijden....maar dan totaal
.
De getuigenis van een slachtoffer is onvoldoende voor jou.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:57 schreef GoeRoe86 het volgende:
Mensen die gaan beweren dat de Nederlandse rechtstaat zuigt omdat een rechter vind dat iets niet bewezen is![]()
Prachtige redenatie ook:
[..]
Het gaat er niet om wie het anders gedaan kan hebben. Er moet direct bewijs zijn dat de persoon in kwestie het gedaan heeft.
Haha. Dit meen je niet serieus. Toch? Toch?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De getuigenis van een slachtoffer is onvoldoende voor jou.
Ik heb de nodige achtergrondartikelen over de zaak gelezen, en nee, zo zeker is het niet. Geloof me, als die vader het had gedaan mocht hij levenslang de cel in van me, maar deze bewijslast is te mager.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een getuigenis van een meisje vind jij "mager". Ze VERZINT het zeker?
Randmongool.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Immoreel figuur # 4.![]()
1. TNA
2. Billy-jazz
(3. Aartjan) de trol
4. GoeRoe86
Ik tel ze allemaal.
Stel je niet zo aan johquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Immoreel figuur # 1.![]()
1. TNA
Ik tel ze allemaal.
Ja, en mijn baby van 2 huilde vorige week in morsecode dat ze was verkracht door de buurman, maar die kreeg gelijk, omdat het een man was natuurlijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:50 schreef El_Matador het volgende:
Of zou het zijn omdat de getuigenis van een vrouw maar half zoveel waard is als die van een man?![]()
quote:
Misschien is het handiger om je pauperlijstje te editten i.p.v. jezelf continu te quoten. Je vervuilt je eigen topic nogal.quote:
Een meisje verzint dat er in haar kut geknipt wordt en bij controle vindt men dat er in haar kut geknipt is.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:58 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Haha. Dit meen je niet serieus. Toch? Toch?
Voor dat feit is de man dan ook gestraft.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een meisje verzint dat er in haar kut geknipt wordt en bij controle vindt men dat er in haar kut geknipt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |