Ik vind het maar een raar verhaalquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:47 schreef computergirl het volgende:
Klacht: ik wacht op TNT en ze komen maar niet.
Subklacht: kan niet even naar buiten dan uitgerekend dan heb je zo'n 'u was niet thuis' briefje in je bus.
Het leven is Zooo zwaar..quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:47 schreef computergirl het volgende:
Subklacht: kan niet even naar buiten dan uitgerekend dan heb je zo'n 'u was niet thuis' briefje in je bus.
deze TS welquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik vind het maar een raar verhaalalsof fokkers naar buiten gaan
Waarschijnlijk heb je al zo'n briefje in de bus, sinds wanneer doet TNT de moeite om nog aan te bellen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:47 schreef computergirl het volgende:
sinds de medewerkers daar voor betaald worden?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:54 schreef osmo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je al zo'n briefje in de bus, sinds wanneer doet TNT de moeite om nog aan te bellen?
Overmorgen of als je pech hebt maandag pas.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:55 schreef Sapstengel het volgende:
Ga gewoon weg en als ze dan langs komen, kan je het morgen op het postkantoor ophalen, op een tijd die jou uitkomt. Doe ik ook altijd. Thuisblijven voor een pakketje.
Wanneer doen ze de moeite om een briefje in de bus achter te laten als je er niet bent?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:54 schreef osmo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je al zo'n briefje in de bus, sinds wanneer doet TNT de moeite om nog aan te bellen?
GMTA, ouwe ambtenaar.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:56 schreef kikoooooo het volgende:
Ga toch eens dood met die kut tnt topics. Mensen die de hele dag gaan zitten te wachten op een pakket zijn zo zielig.
Maar als de TS zijn gloednieuwe videokaart niet METEEN krijgt gaat hij dood, dat begrijp je toch? Hij kan niet zonder.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:56 schreef Beauregard het volgende:
Jezus Christus te postkoets, wat een gejank weer.
Echt, wat beelden die FOK!kers die dit soort topics maken zich in? Dat zij de uitverkorene zijn en dus als eerste hun pakketje MOETEN ontvangen, van een persoon die 8 uur per dag werkt, dus evengoed na 7 uur en 59 minuten bij TS aan de deur kan staan?
Overigens hoop ik dat je je pakketje in ieder geval vandaag niet meer gaat krijgen. Dat heb je verdiend.
Nee, want dan gaan ze hem morgen nog een keer proberen aan te bieden en dan komt 'ie maandag op z'n vroegst pas op het postkantoor. En dan kan ik hem pas volgende week zaterdag weer ophalenquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:55 schreef Sapstengel het volgende:
Ga gewoon weg en als ze dan langs komen, kan je het morgen op het postkantoor ophalen, op een tijd die jou uitkomt. Doe ik ook altijd. Thuisblijven voor een pakketje.
Nee, daar begrijp ik werkelijk niks van.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar als de TS zijn gloednieuwe videokaart niet METEEN krijgt gaat hij dood, dat begrijp je toch? Hij kan niet zonder.
Want? Het lijkt jou realistisch dat ze je op voorhand op de seconde precies een tijd mededelen waarop ze bij je krot aanbellen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:00 schreef Heider00sje het volgende:
begrijpelijke klachtMaar niets aan te doen.
Verman je, en accepteer t
en dan kijk je niet even naar buiten of ze nog buiten staan een formuliertje in te vullen voor hunzelf?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:59 schreef FoXje het volgende:
Vaak krijg je zo'n briefje in de bus, ookal ben je thuis, en ben je 5 sec naar boven.
TNT
Als je aan eind van de route zit is dat goed mogelijk....quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:57 schreef CoolGuy het volgende:
Die komen over 't algemeen toch altijd rond dezelfde tijd bij jou aan de deur? Bij mij is het bijvoorbeeld dat die gasten steevast iets na 18u aankomen. Ik ga dan altijd denken van 'het zal wel morgen worden', maar uiteindelijk komen ze dan toch, elke keer opnieuw.
Ik kan editen, zo snel als een ninja, wataaaaaquote:Op vrijdag 11 september 2009 15:01 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Want? Het lijkt jou realistisch dat ze je op voorhand op de seconde precies een tijd mededelen waarop ze bij je krot aanbellen?
Ah, een nuancering na ninja-edit. Daar kom je even goed weg, bitch.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:03 schreef NoBody122 het volgende:
Wanneer komt TNT met de verzendoptie, om het meteen bij het postkantoor af te laten leveren, met verder alleen een verwittiging (telefonisch, briefje, email, fax, postduif), dat het op het postkantoor ligt.
Scheelt heel wat onnodig gewacht omdat ze het na 1 mislukte poging vaak eerst de volgende dag nog een keer proberen. Pas de dag dáárna kan je het dan ophalen van het postkantoor
T is een heel ander speeltjequote:Op vrijdag 11 september 2009 16:13 schreef De_Vink het volgende:
TS is het nou zo erg dat je misschien vanavond zonder je nieuwe tarzan-dildo naar bed moet?
Sybian?quote:Op vrijdag 11 september 2009 16:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
T is een heel ander speeltje
Track & Trace geeft geen zinvolle informatie en loopt hopeloos achter.quote:Op vrijdag 11 september 2009 15:04 schreef trovey het volgende:
Heb je trouwens een Track en Trace nummer TS? Vraag ik tegenwoordig standaard o bij een bestelling (ja ook van particulieren), weet je tenminste zeker of die dag dat pakketje aankomt of niet.
Neuken ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ja!
Ik verveeeeeeel me zooooooooooo
Heeft bij mij wel altijd prima gewerkt, TNT komt hier altijd tussen 16.00 en 20.00 uur pakketjes bezorgen dus als ik bij Track en Trace zie dat de boel onderweg is (oftewel dat de chauffeur onderweg is om te bezorgen) is het een kwestie van even regelen dat iemand in die tijd het pakje kan aannemen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:26 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Track & Trace geeft geen zinvolle informatie en loopt hopeloos achter.
Waarom kunnen ze niet gewoon aangeven: Uw pakje wordt vandaag bezorgd om 16:34. Of laat me de huidige positie van de bezorger volgen op google maps, moet ook wel te doen zijn.
Nog een blok van 4 uur, totaal absurd natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Heeft bij mij wel altijd prima gewerkt, TNT komt hier altijd tussen 16.00 en 20.00 uur pakketjes bezorgen
Kanker toch op manquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:41 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Nog een blok van 4 uur, totaal absurd natuurlijk.
Ze moeten gewoon op een paar minuten precies aangeven wanneer ze langskomen.
Jij leeft niet op aarde? Ik weet niet hoe oud je bent maar als je nog niet zelfstandig woont dan zul je straks een verrassing krijgen als je een loodgieter etc. nodig hebtquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:41 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Nog een blok van 4 uur, totaal absurd natuurlijk.
Ze moeten gewoon op een paar minuten precies aangeven wanneer ze langskomen.
Ik ben 29 en heb een eigen huis. Ik weet dat bedrijven zo werken, maar dat wil niet zeggen dat het normaal en/of acceptabel is. Ik ga toch geen halve dag vrij nemen omdat meneer de loodgieter niet kan plannen ?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij leeft niet op aarde? Ik weet niet hoe oud je bent maar als je nog niet zelfstandig woont dan zul je straks een verrassing krijgen als je een loodgieter etc. nodig hebt
Tja als alles perfect was.....(ben nu benieuwd wat je voor werk doet en of dat ook met mensen te maken heeft die wachten op het eindresultaat van je werk)quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:58 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ik ben 29 en heb een eigen huis. Ik weet dat bedrijven zo werken, maar dat wil niet zeggen dat het normaal en/of acceptabel is. Ik ga toch geen halve dag vrij nemen omdat meneer de loodgieter niet kan plannen ?
Is het zo moelijk om je in te leven in andermans werk?quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:58 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Ik ben 29 en heb een eigen huis. Ik weet dat bedrijven zo werken, maar dat wil niet zeggen dat het normaal en/of acceptabel is. Ik ga toch geen halve dag vrij nemen omdat meneer de loodgieter niet kan plannen ?
Maar zo'n bezorger heeft niet elke dag dezelfde adressen waar hij een pakketje moet droppen.. Je zal dus redelijkerwijs pas op de dag zelf weten wanneer hij precies komt; dan heb je al vrij moeten vragen, want dat kan bij de meeste banen niet op dezelfde dagquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:54 schreef Aaargh! het volgende:
Het ging hier natuurlijk om een pakje, niet om een loodgieter
TNT is ook niet gek, lijkt me logisch dat zoiets precies wordt ingeplant om zoveel mogelijk pakjes per bezorger te kunnen afleveren.
Ze weten precies van te voren hoeveel pakjes er bezorgd moeten worden
Ze weten precies welke route de postbode gaat nemen
M.a.w. ze weten precies wanneer dat pakje gaat aankomen, alleen vertikken ze het op de site te vermelden.
Wat een ongelooflijk dom wezen moet jij zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:00 schreef computergirl het volgende:
En nu.......de ontknoping (tromgeroffel)
Gisteren de hele dag thuis, vandaag grootste deel van de dag thuis, maar om 16 uur ga ik boodschappen doen en wat ligt er op mij te wachten als ik even later weer terug kom?
'U was niet thuis' - briefje van TNT
Oh, je werkt met computers, die hebben wel vaker moeite met zichzelf inleven in andere mensen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:58 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
En dat dit zou gebeuren had je niet bedacht he?quote:Op zaterdag 12 september 2009 18:00 schreef computergirl het volgende:
Gisteren de hele dag thuis, vandaag grootste deel van de dag thuis, maar om 16 uur ga ik boodschappen doen en wat ligt er op mij te wachten als ik even later weer terug kom?
Ga terug naar PUBquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:41 schreef Heroinjunk het volgende:
Je weet toch wanneer die mensen komen als je al vaker dingen besteld? Dan ga je gewoon weg van tevoren en kom je terug als je weet dat ze ongeveer komen.
Zeikwijf.
Dit meen je nietquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:00 schreef computergirl het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |