Bronquote:Buschauffeur neergestoken in Breukelen
Van onze correspondent
BREUKELEN - Een buschauffeur is in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht, nadat hij vrijdagochtend op de Markt in Breukelen werd neergestoken.
Om vijf over elf kwam een melding van de steekpartij, waarna de dader even later kon worden aangehouden. Mogelijk hebben getuigen van de steekpartij de man in bedwang gehouden tot de politie arriveerde.
Volgens omstanders zou de dader enkele meisjes in de bus hebben lastig gevallen, waarna de buschauffeur zich daarmee bemoeide. Vervolgens zou de man naar voren zijn gelopen en de bestuurder meerdere keren gestoken hebben. De politie kan dit echter nog niet bevestigen.
Kritiek
Voor het slachtoffer werd een traumahelikopter besteld, maar deze kon direct weer omkeren. De spoed was dermate groot dat er niet op de traumahelikopter gewacht kon worden. De chauffeur is in kritieke toestand direct met een ambulance naar het AMC in Amsterdam vervoerd.
Opvallend is dat een mes, het vermoedelijke wapen, op de Markt in de grond gestoken stond. Het is echter onduidelijk of de dader dat zelf gedaan heeft of iemand anders.
voornamelijk een witte buurt?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:04 schreef koningdavid het volgende:
WTF.
Dat is 10 meter hier vandaan ofzo en ik zit elke dag in die bus.
Gebeurt verder nooit wat, en het is een relatief rustige buurt hier, dus dit verrast me wel.
Ik zou eerder zeggen: Breukelen, dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:05 schreef Hephaistos. het volgende:
Breukelen is niet de eerste plaats waar je zoiets zou verwachten...
We hebben weer een helderziendequote:Op vrijdag 11 september 2009 13:15 schreef Flurry het volgende:
Och och... weer iemand die zich in z'n trots aangetast voelde. Achterlijk kutvolk.
ik zou bijna willen zeggen: daar hoef je geen nostradamus voor te zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:21 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
We hebben weer een helderziende
Valt Meisjes Lastig...Trekt mes...... maar laat ik nu niet speculeren...het is vast een Friesquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:17 schreef zoalshetis het volgende:
heftige shit. hoop dat de man het overleeft. iets meer bekend over de dader?
ik vind het fijn om de kakkerlak bij naam te noemen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:23 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Valt Meisjes Lastig...Trekt mes...... maar laat ik nu niet speculeren...het is vast een Fries
Altijd hetzelfde liedje met die helden hierquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:21 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
quote:De dader is volgens de politie een 50-jarige man uit Loenen aan de Vecht. Hij kon kort na het incident worden aangehouden.
Nee, die dader moet achter gewapend beton.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:14 schreef Mendeljev het volgende:
Moeten ook buschauffeurs tegenwoordig achter verhard glas?
Doe dat dan ook, held.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het fijn om de kakkerlak bij naam te noemen.
ik wacht dus op het verlossende woord.quote:
Wat ligt er volgens jou dan ten grondslag aan deze poging tot moord? De dader had jeuk?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:21 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Alcohol, drugs, dakloos, ruzie met z'n vrouw, zand in z'n vagina?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:34 schreef speknek het volgende:
Apart gedrag voor iemand van 50. Midlife crisis?
Wellicht de vader van een van die koters die een chickie voor zn zoon wilde regelen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:29 schreef koningdavid het volgende:
Ik zit dus regelmatig in die trein. En bij de Markt in Breukelen stappen wel vaker ettertjes op/uit de bus die op het Broeckland college zitten (VMBO onderwijs). Zowel blanke als gekleurde ettertjes. Het zou me niet verbazen als het iemand is van die school.
Edit: Het is dus een 50-jarige man. Never mind.![]()
Best een goede jongen.. waarschijnlijk zouden z'n vrienden zeggen.quote:Wat voor iemand doet nu toch zoiets?
50 jarige dader, ik speculeer blank van uiterlijkquote:Op vrijdag 11 september 2009 13:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik wacht dus op het verlossende woord.
ik speculeer nog niets. vandaar mijn oproep om meer info.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:40 schreef Knudde het volgende:
[..]
50 jarige dader, ik speculeer blank van uiterlijk
Een neger uit Loenen aan de Vecht? Not likely.quote:
Geboren en getogen?quote:De dader is volgens de politie een 50-jarige man uit Loenen aan de Vecht. Hij kon kort na het incident worden aangehouden.
quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:22 schreef zoalshetis het volgende:
daar hoef je geen nostradamus voor te zijn.![]()
dom zijn + niet kunnen lezen = casB?quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:51 schreef CasB het volgende:
Meisjes lastigvallen + mes = marokkaan.
Check.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dom zijn + niet kunnen lezen = casB?
nee = Jerruhquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dom zijn + niet kunnen lezen = casB?
niet halve berichtjes gaan quoten baasje.quote:
Het is anders wel een beetje zielig:quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:13 schreef desiredbard het volgende:
[..]
nee = Jerruh
Er staat nergens dat het geen Marokkaan is
de woon/verblijf plaats staat tegenwoordig PC vermeld....niet meneers arier verklaring
Welkom op FOK.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Het is anders wel een beetje zielig:
meisjes lastig vallen + steken = marokkaan
"nee, het is een 50-jarige"
ow, dan: meisjes lastig vallen + steken + 50 jaar = marokkaan
"nee het was een blanke..."
ow dan: meisjes lastig vallen + steken + 50 jaar + blank = iemand met marokkaanse invloeden...
ofwel, zo blijft het doorgaan, overal marokkanen in zien, het is bijna paranoide!
zal wel komen omdat het in 90% van de gevallen zo is? of heb jij een andere verklaring?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Het is anders wel een beetje zielig:
meisjes lastig vallen + steken = marokkaan
"nee, het is een 50-jarige"
ow, dan: meisjes lastig vallen + steken + 50 jaar = marokkaan
"nee het was een blanke..."
ow dan: meisjes lastig vallen + steken + 50 jaar + blank = iemand met marokkaanse invloeden...
ofwel, zo blijft het doorgaan, overal marokkanen in zien, het is bijna paranoide!
Och, ligt er zeker aan wat er in de media komt. Ik ga sowieso geen acties goedpraten, maar als er in eindhoven weer zon ordinaire blanke boerenvechtpartij is waarbij doorgeschoten pubers met glas anderen aanvallen komt dat iig niet in de media, terwijl het zeker een steekincident is... Misschien is het wel zo dat marokkanen procentueel vaker dat soort acties doen, maarik vind het een beetje erg patethisch worden als bij elke vorm van geweld of criminaliteit meteen het woord marokkanen wordt geroepen... of het nou zogenaamd FOK! is of niet.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zal wel komen omdat het in 90% van de gevallen zo is? of heb jij een andere verklaring?
niet bij elke vorm, maar de modus operandi is toch wel typisch.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Och, ligt er zeker aan wat er in de media komt. Ik ga sowieso geen acties goedpraten, maar als er in eindhoven weer zon ordinaire blanke boerenvechtpartij is waarbij doorgeschoten pubers met glas anderen aanvallen komt dat iig niet in de media, terwijl het zeker een steekincident is... Misschien is het wel zo dat marokkanen procentueel vaker dat soort acties doen, maarik vind het een beetje erg patethisch worden als bij elke vorm van geweld of criminaliteit meteen het woord marokkanen wordt geroepen... of het nou zogenaamd FOK! is of niet.
Het spreekwoord luidt toch niet voor niets "je moet niet achter elke boom een mocro zien" ?quote:
Een homofiele mocroquote:
quote:
Is dat zo? Marokkaanse oudjes doen dit soort dingen niet. Zoja heb je een bron voor ons? Overigens hoe kom jij aan die 90%? Bron?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zal wel komen omdat het in 90% van de gevallen zo is? of heb jij een andere verklaring?
Die zat er ook vaak naast.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou bijna willen zeggen: daar hoef je geen nostradamus voor te zijn.![]()
Komop, wees sportief, en ga niet meteen dit topic kapen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:11 schreef TitusPullo het volgende:
De mensen waren natuurlijk zo ontsteld, dat ze vergaten te melden dat de dader 'Wollah'. riep
Als mijn lamlendig sarcasme al een poging tot kapen mag heten, dan was het toch zeker niet de eerste poging.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:47 schreef huhggh het volgende:
[..]
Komop, wees sportief, en ga niet meteen dit topic kapen.
Ooh, ik kon er niet uit opmaken dat het sarcastisch bedoeld was.quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:04 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Als mijn lamlendig sarcasme al een poging tot kapen mag heten, dan was het toch zeker niet de eerste poging.
Waar haal je die info vandaan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:18 schreef Bommenlegger het volgende:
Met de chauffeur gaat het inmiddels weer goed, maar werkt nog niet.
De dader was van afghaanse afkomst.
Die info heb ik van het slachtoffer zelf, het is namelijk een collega van me.quote:Op dinsdag 15 september 2009 12:52 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan?
Weer een bommetje aan het leggen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:01 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Die info heb ik van het slachtoffer zelf, het is namelijk een collega van me.
Lul eens niet zo slap.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:06 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Weer een bommetje aan het leggen?
En de aanleiding was zoals vermeld in het artikel of anders?quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:01 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
De aanleiding was zoals er stond.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:09 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En de aanleiding was zoals vermeld in het artikel of anders?
Nee, ik geloof je gewoon niet. Dat is het...quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:08 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Lul eens niet zo slap.
Of komt het doordat ik de afkomst van de dader erbij zet?
Das fijn voor je, ieder is vrij te geloven of niet,quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:14 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee, ik geloof je gewoon niet. Dat is het...
Precies.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:15 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Das fijn voor je, ieder is vrij te geloven of niet,
Net als met religie in een god een allah of ander iets.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:18 schreef Bommenlegger het volgende:
Met de chauffeur gaat het inmiddels weer goed, maar werkt nog niet.
De dader was van afghaanse afkomst.
Ow das kutquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:01 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
O ja?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:42 schreef desiredbard het volgende:
Voor de goe gemeente hier want ik had alweer eens gelijk
Nee er was een tijd dat ik het fijn vond gelijk te hebben...nu is het zo voorspelbaarquote:Op vrijdag 18 september 2009 16:05 schreef TitusPullo het volgende:
Gelijk is ook niet meer wat het was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |