Ik zou een UI kopen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:22 schreef zovty het volgende:
Als ik rijk was kocht ik Fok en bande ik iedereen.
Dat ga je niet worden, papzak.quote:
Internetheldjequote:Op vrijdag 11 september 2009 10:23 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat ga je niet worden, papzak.
En verzin zelf een post, in plaats van andermans nietszeggend hersenscheetje te quoten.
En daarbuiten ook. Al is dat voor iemand als jij waarschijnlijk moeilijk te behappen.quote:
En hoe hoort een rijke nederlander zich dan wel te gedragen?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:26 schreef Stansfield het volgende:
Nederlanders die rijk geworden zijn doen het eigenlijk zelden goed. Of ze worden van die foute gasten die het maar spenderen. Of ze blijven van die gasten zoals die marktplaats gast.
Och, het lijkt mij ook een erg geschikte kerel, maar in eerste instantie kwam hij op me over als een vrek. Dus bevreemdde het mij nogal dat later bleek dat hij er wel degelijk tegenaan was geklapt met z'n geld.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:27 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik vond het anders een heerlijke vent, echt een inspirerend voorbeeld. Ja, hij had wel geld uitgegeven, maar echt aan dingen waar hij gelukkig van wordt. Da's volgens mij een hele slimme en goede manier om met je geld om te gaan.
TS is jaloers?
Ik denk velen met jequote:
Dan zou je in principe jaloers moeten zijn op iedere succesvolle ondernemer. Je moet niet vergeten dat meneer Marktplaats 500k gulden over de balk heeft gesmeten om de website over te nemen. En dat in een tijd waar internet nog enorm vaag was. Hij had net zo goed zijn geld in vastgoed kunnen steken en een 1-digit miljonair kunnen worden. Wat dat betreft sla je de plank volledig mis als je denkt dat meneer zomaar multimiljonair is geworden.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:35 schreef Beauregard het volgende:
En ja, TS is jaloers. Is dat vreemd? Ben jij jaloers op die man? Met enig ander antwoord dan 'ja' maak je jezelf onsterfelijk belachelijk en volkomen ongeloofwaardig. Natuurlijk ben je jaloers op een man die multimiljonair is geworden met de verkoop van een website.
Gewoon zoals hij daarvoor ook was. Dus niet ineens je als een patser gedragen, maar ook niet geforceerd blijven roepen dat je zo gewoon gebleven bent.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:27 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik vond het anders een heerlijke vent, echt een inspirerend voorbeeld. Ja, hij had wel geld uitgegeven, maar echt aan dingen waar hij gelukkig van wordt. Da's volgens mij een hele slimme en goede manier om met je geld om te gaan.
TS is jaloers?
Ben jij dan niet jaloers?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:27 schreef patatmetfriet het volgende:
TS is jaloers?
Volgens mij kent TS geen miljonairs in persoon. Op een paar kerels na die in vage talkshowprogrammaatjes worden uitgenodigt. Vind je het gek dat hij geen zin heeft om te vertellen dattie een aansteker van 15.000 euro koopt die hij vervolgens laat liggen in Milaan en te lui is om hem op te halen ?quote:elke Jantje Modaal die miljonair is geworden zich naar buiten gedraagt.
Wat 'n schijtpost. Waar zie je mij denken dat de beste man vanuit het niets multimiljonair is geworden?quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:56 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dan zou je in principe jaloers moeten zijn op iedere succesvolle ondernemer. Je moet niet vergeten dat meneer Marktplaats 500k gulden over de balk heeft gesmeten om de website over te nemen. En dat in een tijd waar internet nog enorm vaag was. Hij had net zo goed zijn geld in vastgoed kunnen steken en een 1-digit miljonair kunnen worden. Wat dat betreft sla je de plank volledig mis als je denkt dat meneer zomaar multimiljonair is geworden.
Dat is inderdaad mijn referentiekader. Wat is daar mis mee? Ik geef dat toch ook aan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:21 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Volgens mij kent TS geen miljonairs in persoon. Op een paar kerels na die in vage talkshowprogrammaatjes worden uitgenodigt. Vind je het gek dat hij geen zin heeft om te vertellen dattie een aansteker van 15.000 euro koopt die hij vervolgens laat liggen in Milaan en te lui is om hem op te halen ?
dude... zet de boel een in perspectief en gooi die televisie weg. Ga bridgen om miljonairs te ontmoeten en trek dan je oordeel.... (al zal dan natuurlijk nog sneuer zijn)
Inderdaad. Dat soort klootjesvolk gun je het gewoon niet eens.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik ook zo gaar vind zijn mensen die 10 miljoen winnen en dan alleen een nieuwe fiets kopen. Blijven in hetzelfde rijtjeshuis wonen, hetzelfde werk doen en als ze overlijden staat die 10 miljoen nog steeds op hun rekening.
Man, doe wat met je leven. Koop een huis in het buitenland, ga een reis maken weet ik veel.
Ja, het is leuk, je wordt er blij van, even, maar het maakt niet gelukkig. Je kan de hele dag naar je Porsche kijken, maar als je niemand hebt om het mee te delen, geen sociaal leven etc, geen mensen die echt om je geven, dan heb je er niks aan.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:39 schreef Breathtaking het volgende:
Ben ik helemaal met je eensgeef gewoon toe dat je die Porsche altijd al wilde hebben en dat je er dolgelukkig mee bent nu je 'm kon kopen en ga niet doen alsof het je niets uitmaakt.
Dat vind ik ook kotsmongolen inderdaadquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:24 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik ook zo gaar vind zijn mensen die 10 miljoen winnen en dan alleen een nieuwe fiets kopen. Blijven in hetzelfde rijtjeshuis wonen, hetzelfde werk doen en als ze overlijden staat die 10 miljoen nog steeds op hun rekening.
Man, doe wat met je leven. Koop een huis in het buitenland, ga een reis maken weet ik veel.
-topicquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:56 schreef Fortitudo het volgende:
verkapt-ik-heb-weer-niks-gewonnen-in-de-staatsloterij-dus-ik-hak-maar-in-op-mensen-die-wel-miljonair-zijn
Wat jij wil, ventje.quote:Op vrijdag 11 september 2009 17:56 schreef Fortitudo het volgende:
verkapt-ik-heb-weer-niks-gewonnen-in-de-staatsloterij-dus-ik-hak-maar-in-op-mensen-die-wel-miljonair-zijn.
Jij hebt het overquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:25 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat is inderdaad mijn referentiekader. Wat is daar mis mee? Ik geef dat toch ook aan?
Als jij miljonairs in persoon kent hoor ik graag jouw ervaringen met het gedrag van dat soort mensen.
Jantje modaal.. en elke..quote:Wel, dat is de manier waarop elke Jantje Modaal die miljonair is geworden zich naar buiten gedraagt.
Laagopgeleid kneusje.quote:Op vrijdag 11 september 2009 11:24 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wat 'n schijtpost. Waar zie je mij denken dat de beste man vanuit het niets multimiljonair is geworden?
Ik ben jaloers op zijn kapitaal, ja. Ik ben jaloers op iedereen die multimiljonair is. Of dat kapitaal nu dankzij een erfenis, verkoop van een bedrijf, of winst van een loterij is verworven. Iedereen die beweert niet jaloers te zijn op iemand die miljoenen bezit mag zich wat mij betreft scharen onder het type volk dat in de OP beschreven staat. Alleen dan zonder geld, maar wel met zuinig mondje.
Hee, nerd..!quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:50 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Laagopgeleid kneusje.![]()
Avondopleiding LOI wil nog wel eens helpen.
Bron?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:00 schreef MervinMinky het volgende:
Tja die gast van IKEA heeft ook ong. 40 miljard, is 70 jaar oud ofzo en rijdt nog in een Volvo 740 uit 1994 en vliegt Economy Class
Ik wou dat ik rijk was.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:00 schreef MervinMinky het volgende:
Tja die gast van IKEA heeft ook ong. 40 miljard, is 70 jaar oud ofzo en rijdt nog in een Volvo 740 uit 1994 en vliegt Economy Class
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ingvar_Kampradquote:
quote:Ondanks zijn grote rijkdom is hij redelijk zuinig. Hij draagt zo min mogelijk pakken, hij vliegt economy class en bezoekt regelmatig goedkope restaurants.
Inderdaad, als ik 80 miljoen had zou ik een villa in Miami kopen, elke weekend dikke Slutfests houden met de lekkerste chicks, Lambo Gallardo Spyder rijden, gokken in Vegas, mooiste plekken op aarde bezoeken en van alles en nog watquote:Op zaterdag 12 september 2009 13:02 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik wou dat ik rijk was.
Mensen die zeggen dat geld niet gelukkig maakt.
Net als de aldi broers.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:00 schreef MervinMinky het volgende:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:12 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ingvar_Kamprad
[..]
Ooh heerlijk, ik kan mij daar helemaal in vindenquote:Op zaterdag 12 september 2009 16:14 schreef fathank het volgende:
Met 225 miljoen was ik em al lang naar een of ander tropisch eiland gesmeerd. Daar een strandtentje beginnen en de hele dag in de zon liggen.
Ja, zo praat dus iedereen hier, maar denk je nu echt niet dat je na een jaar in een diep gat valt, omdat dat leven zó oppervlakkig is, en je helemaal niet meer weet wie je echte vrienden zijn..?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:14 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik 80 miljoen had zou ik een villa in Miami kopen, elke weekend dikke Slutfests houden met de lekkerste chicks, Lambo Gallardo Spyder rijden, gokken in Vegas, mooiste plekken op aarde bezoeken en van alles en nog wat
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:22 schreef zovty het volgende:
Als ik rijk was kocht ik Fok en bande ik iedereen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
Ja en als je elke dag enorm gaat feesten haal je de 40 waarschijnlijk nietquote:Op zondag 13 september 2009 09:38 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Ja, zo praat dus iedereen hier, maar denk je nu echt niet dat je na een jaar in een diep gat valt, omdat dat leven zó oppervlakkig is, en je helemaal niet meer weet wie je echte vrienden zijn..?
Kijk even naar, nou ja, 99% van de beroemdheden.
Wat je echt nodig hebt in je leven, is contact met anderen (echt contact, niet van die mensen die je neuken voor het geld), en een dagbesteding waar je voldoening uit haalt.
quote:Op zondag 13 september 2009 09:38 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Ja, zo praat dus iedereen hier, maar denk je nu echt niet dat je na een jaar in een diep gat valt, omdat dat leven zó oppervlakkig is, en je helemaal niet meer weet wie je echte vrienden zijn..?
Wat je echt nodig hebt in je leven, is contact met anderen (echt contact, niet van die mensen die je neuken voor het geld), en een dagbesteding waar je voldoening uit haalt.
Achja als je het met zoveel geld een beetje varieert, dus een maandje in Amerika, paar keer per jaar een mooi land bezoeken en voor de rest in Nederland met je vrienden omgaat en niet teveel laat zien dat je rijk bent anders eindig je net als zo'n Britse chick die op haar 16de een miljoen pond won en alles kwijt is nuquote:Op zondag 13 september 2009 09:38 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Een miljoen is wel ff anders dan 225 miljoenquote:Op zondag 13 september 2009 12:46 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Achja als je het met zoveel geld een beetje varieert, dus een maandje in Amerika, paar keer per jaar een mooi land bezoeken en voor de rest in Nederland met je vrienden omgaat en niet teveel laat zien dat je rijk bent anders eindig je net als zo'n Britse chick die op haar 16de een miljoen pond won en alles kwijt is nu
Toen hield ik op met lezen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:15 schreef Beauregard het volgende:
Maar Beauregard, wat is nu eigenljik de kern van je klacht?
Oeh, blij dat te horen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |