indd, als ik de grappen van Giel in mijn omgeving herhaal geloof ik niet dat ik een lach op ook maar iemands gezicht kan laten verschijnen. Misschien moet je eens met mensen omgaan die wel verder gekomen zijn dan hun lagere school diploma..quote:Op maandag 21 september 2009 20:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan is de vraag met wie je omgaat
Elke dag dezelfde nummers zeker?quote:Op dinsdag 22 september 2009 03:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik word altijd schijtziek van radio-dj's. VAN ALLEMAAL!
Daarom zeg ik: Skyradio.
Weet ik nietquote:Op woensdag 23 september 2009 01:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Elke dag dezelfde nummers zeker?
Neeeeeeequote:Op woensdag 23 september 2009 07:05 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Giel heeft chlamydia opgelopen afgelopen vakantie hoorde ik. Weet iemand daar meer over?
Ik mag hem niet. Ik vind zijn programma echt doodsaai, en zijn items zijn afgezaagd en oubollig. Bovendien zie je zijn one-liners al van een kilometer aankomen. Volgens mij is zijn hele tekst gescript, hij komt zo onnatuurlijk over.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:47 schreef Mendeljev het volgende:
Ik hoor liever Domien wat vaker dan alle die andere overbetaalde grappenmakers!
[ afbeelding ]
Eensch.quote:Op woensdag 23 september 2009 11:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik mag hem niet. Ik vind zijn programma echt doodsaai, en zijn items zijn afgezaagd en oubollig. Bovendien zie je zijn one-liners al van een kilometer aankomen. Volgens mij is zijn hele tekst gescript, hij komt zo onnatuurlijk over.
Giel of Domien?quote:Op woensdag 23 september 2009 11:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik mag hem niet. Ik vind zijn programma echt doodsaai, en zijn items zijn afgezaagd en oubollig. Bovendien zie je zijn one-liners al van een kilometer aankomen. Volgens mij is zijn hele tekst gescript, hij komt zo onnatuurlijk over.
Kun je je kankerspam niet achterwege laten. Je filmpje is totaal niet grappig, niet origineel en bovendien bijzonder slecht in elkaar gezet. Dat je het dan zo blij gaat spammen in elk topic waarin de naam Giel Beelen staat is ontzettend triest en ik vind je een kansloze lul.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |