ZOMFG dat is wel heel slim bedachtquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:57 schreef zovty het volgende:
Ik vind het altijd, altijd, altijd, iedere keer weer zooooooooooooooooooooooooooooo ontzettend grappig als hij Mamanouk zegt als het over Anouk gaat. Want zie je, Anouk is natuurlijk moeder. Ook wel een Mama. En als je dan Mama en Anouk heeeeeel snel achter elkaar zegt dan krijg je Mamanouk. HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA, vinden jullie heto ok niet grappig???/
MamAnouk!!!!!!! HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA.
Ik denk serieus dat als Beelen 2 uur lang bezig is, hij nog best grappig kan zijn ook. Maar 4 uur is gewoonweg te langquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:00 schreef zovty het volgende:
Maar ondanks dat het wel een terechte klacht is enzo, is hij wel leuker die lachmachines van 538.
4 uur vind ik ook lang. Maar ik hoor dan ook maar 2 uurtjes.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:02 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat als Beelen 2 uur lang bezig is, hij nog best grappig kan zijn ook. Maar 4 uur is gewoonweg te lang
Rob Stenders kan ik mij ook prima mee vermaken rond het middaguur. Maar 4 uur lang zijn stem moeten aanhoren zou het ook niet zijn voor mij![]()
Welkom in KLB. n00bquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:34 schreef Kevincy het volgende:
Wat is TS een rancuneus mannetje.
Altijd maar wat te zeiken. Doe eens wat met je leven ipv alleen maar zeiken.
Als je nl. wat doet heb je ook minder te zeiken omdat je dan lekker bezig bent.
Ik klaag hier, zodat ik in het echt prima te pruimen ben.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:34 schreef Kevincy het volgende:
Wat is TS een rancuneus mannetje.
Altijd maar wat te zeiken. Doe eens wat met je leven ipv alleen maar zeiken.
Als je nl. wat doet heb je ook minder te zeiken omdat je dan lekker bezig bent.
Als je een beetje oplet, ben ik ook aan het klagen dus ik weet niet wat jij te zeuren heb niet nadenkend hersenloos mannetje.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:36 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik klaag hier, zodat ik in het echt prima te pruimen ben.
Met deze opmerking heb je aangegeven dat je niet bij machte bent om de essentie van een kleine Nederlandse tekst te begrijpen. Chapeau.quote:Op vrijdag 11 september 2009 10:40 schreef druppelkut het volgende:
Eens met ts.
Beelen moet opzouten!
Veenstra in de ochtend!
Begin Februari twee weken lang minimaal 6x per uitzending Falenpijnsdagquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:43 schreef Penisbaard het volgende:
Die woordgrappen die hij elke keer weer moet herhalen zijn dramatisch ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |