quote:Op donderdag 17 september 2009 17:19 schreef Asta het volgende:
Akercocke > Enslaved
Merk dat ik toch meer met diepe donkere stemmen heb ofzo. H[..]
Dat had de ultieme cult-band kunnen zijn, wel op een poster staan aangekondigd, maar nooit hebben opgetreden.quote:
In de verste verte niet.quote:Op donderdag 17 september 2009 17:19 schreef Asta het volgende:
Akercocke > Enslaved
Hehe iddquote:Op donderdag 17 september 2009 17:32 schreef BOKA het volgende:
[..]
Dat had de ultieme cult-band kunnen zijn, wel op een poster staan aangekondigd, maar nooit hebben opgetreden.
Jammer dat het zo commercieel is geworden.
Naja, mits goed gedaan helpt het wel een bepaalde sfeer te creeën (maar daar hoort de complete outfit bij, liefst zoveel mogelijk leer en ijzerwarenquote:Op donderdag 17 september 2009 16:57 schreef Arcturus het volgende:
Black metal is in mijn ogen het beste metal genre, hoewel corpsepaint ofcourse zuigt.
Sowieso vind ik bandshirts lelijkquote:Op donderdag 17 september 2009 18:33 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Naja, mits goed gedaan helpt het wel een bepaalde sfeer te creeën (maar daar hoort de complete outfit bij, liefst zoveel mogelijk leer en ijzerwaren). Een black metal band die echt ontzettend heersende muziek maken maar in een afgewassen bandshirtje en spijkerbroek staan komt ook zo suf over
je moet net als Dead van Mayhem doen!quote:Op donderdag 17 september 2009 18:33 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Naja, mits goed gedaan helpt het wel een bepaalde sfeer te creeën (maar daar hoort de complete outfit bij, liefst zoveel mogelijk leer en ijzerwaren). Een black metal band die echt ontzettend heersende muziek maken maar in een afgewassen bandshirtje en spijkerbroek staan komt ook zo suf over
Anaal Nathrakh? Als je dat als black metal teltquote:Op donderdag 17 september 2009 18:33 schreef lifeblind het volgende:
Een black metal band die echt ontzettend heersende muziek maken maar in een afgewassen bandshirtje en spijkerbroek staan komt ook zo suf over
Wel lekkere meuk, mits in de juiste stemming.. 't is niet echt muziek voor zomers op een terrasje ofzoquote:Op donderdag 17 september 2009 22:03 schreef ApZwanenberg het volgende:
[..]
Anaal Nathrakh? Als je dat als black metal telt
Juist daar op het terrasquote:Op donderdag 17 september 2009 22:15 schreef Asta het volgende:
[..]
Wel lekkere meuk, mits in de juiste stemming.. 't is niet echt muziek voor zomers op een terrasje ofzo
Wat? Zelfmoord plegen?quote:Op donderdag 17 september 2009 21:14 schreef Tokus het volgende:
[..]
je moet net als Dead van Mayhem doen!
maar walnoot is atmospherisch he!quote:Op donderdag 17 september 2009 22:21 schreef Darkestrah het volgende:
Black Metal is in ieder geval één album rijk, waar ik met open mond naar heb zitten luisteren.
[ afbeelding ]![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |