Ik heb mij gisteren weten te beheersen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
Jezus gast, móet jij iedere dag minstens 1 KLB topic openen van je mama ofzo?
Een van ons zit nu op 5VWO. De anderen (waaronder ik) 'studeren'.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:14 schreef de_boswachter het volgende:
TS die net doet alsof hij een carrieretijger is
Maar in werkelijkheid gewoon de HAVO doet.
Oke slotje.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:15 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Een van ons zit nu op 5VWO. De anderen (waaronder ik) 'studeren'.
Wonen jullie in een commune ofzo ? Stelletje labiele faggets.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:15 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Een van ons zit nu op 5VWO. De anderen (waaronder ik) 'studeren'.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wonen jullie in een commune ofzo ? Stelletje labiele faggets.
Ik moet dat wel in ONZquote:Op vrijdag 11 september 2009 09:12 schreef Loveless85 het volgende:
Jezus gast, móet jij iedere dag minstens 1 KLB topic openen van je mama ofzo?
Klanten?quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, dat is om je bezig te houden als d'r klanten langskomen
Ik blijf het ook apart vinden. Vrijwel iedereen vind mijn topics kut, maar toch klikt iedereen erop, gaat lezen en neemt dan ook nog de moeite om een reactie te plaatsenquote:
Nou.... niet iedereen..... 16 posts, 250 views.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:44 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik blijf het ook apart vinden. Vrijwel iedereen vind mijn topics kut, maar toch klikt iedereen erop, gaat lezen en neemt dan ook nog de moeite om een reactie te plaatsen
Ahh schket, jij kanker dag, ik kanker dag.quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:13 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik heb mij gisteren weten te beheersen.
Geboycot nog welquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:02 schreef Heider00sje het volgende:
De staatsloterij heb ik geboycot.
De grote baas krijgt 480 000 euro per jaar.
Dat is mijn reden geweest om te stoppen met loten kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |