In de laatste Live Lounge uitzending deed Coldplay een live, akoestische versie van Shiver (hier:http://www.bbc.co.uk/radio1/jowhiley/ &dan 'Listen to the latest show'). Maar dat wist je vast alquote:Op zondag 20 september 2009 22:13 schreef blckbb het volgende:
[..]
Shiver
en daarna the Scientist.
Amsterdam & Shiver zijn vooralsnog mein favoriten.
Ik las het net, weer dat gejankquote:Op maandag 21 september 2009 18:48 schreef Beaudelaire het volgende:
http://www.metmichiel.nl/(...)ROBLEMEN%20COLDPLAY/
Serieus, wat een sukkel.quote:Op maandag 21 september 2009 18:48 schreef Beaudelaire het volgende:
http://www.metmichiel.nl/(...)ROBLEMEN%20COLDPLAY/
Moet je je eerst aanmelden op die site, want ik krijg allemaal lege bestanden?quote:Op zondag 13 september 2009 20:46 schreef pascalheister het volgende:
hier te vinden is er toevallig ook een versie van 10 september ?
staat een rapidshare en een megaupload link, werkt gewoon hierquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:40 schreef Luni het volgende:
[..]
Moet je je eerst aanmelden op die site, want ik krijg allemaal lege bestanden?
Hij heeft gelijk. De bestanden zowel bij Rapidshare als Megaupload bevat bestanden van kleiner dan 500 bytesquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
staat een rapidshare en een megaupload link, werkt gewoon hier
Mijn dank is grootquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:49 schreef Yevgeni het volgende:
Hier staat ook nog wel wat. Als de link niet mag: sorry!
daar staat weer een link in naar het daadwerkelijke bestand, even doordenkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk. De bestanden zowel bij Rapidshare als Megaupload bevat bestanden van kleiner dan 500 bytes
edit: zou iemand dus zo lief willen zijn om een wél werkend bestandje te uppen?
Ik heb de apparatuur niet om een vinyl af te spelen, maar opzich zou ik ook een plaat willen van The Scientist. Simpelweg omdat dat favoriete nummer allertijde isquote:
Deze kostte me 6 euro excl. verzendkostenquote:Op zondag 27 september 2009 20:20 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Wat kost dat?
En waar heb je het besteld?
Vinyl blijft leuker dan een gewone cd..
Als je een stereotoren met een Phono line in heb koop je er toch gewoon een bij de kringloopquote:Op zondag 27 september 2009 20:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik heb de apparatuur niet om een vinyl af te spelen, maar opzich zou ik ook een plaat willen van The Scientist. Simpelweg omdat dat favoriete nummer allertijde is
Dat is zeker weten een prachtig nummer. Maar niet zo geweldig en indrukwekkend als 'the scientist' .quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:28 schreef Pleestation het volgende:
Net weer heerlijk weggedroomd bij Fix You. Blijft een prachtig nummer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 79% gewijzigd door randomosity op 11-10-2009 15:55:42 ]
Thanx!quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:49 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar staat weer een link in naar het daadwerkelijke bestand, even doordenken
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:35 schreef randomosity het volgende:
Leuk liedjeDie sample komt uit een reportage van de band, van de South Bank Show. Een heel mooi portret van de band, hun persoonlijkheden, en een kijkje in de visies van hun carriére. Een echte aanrader.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |