Eensquote:Op zondag 13 september 2009 21:08 schreef iehlaak het volgende:
[..]
Ik ben deels wel met je eens, maar aan de andere kant zie ik ook geen wedstrijden meer die Roda zo maar wint. Zelfs uit tegen RKC ben ik blij met een puntje en thuis tegen NAC zie ik Roda ook niet zo maar winnen. Feit is: We zullen het dit seizoen en de komende seizoenen niet makkelijk krijgen.
quote:Marcel de Jong slaat aanbod af
Marcel de Jong heeft een aanbieding van Roda JC om zijn contract te verlengen afgeslagen.
Roda wil graag verder met de 22-jarige verdediger wiens contract na dit seizoen afloopt. De Canadees heeft de club echter laten weten niet in te gaan op de aanbieding. De Jong is bezig aan zijn derde jaar in Kerkraadse dienst.
Bron: Limburgs Dagblad / Dagblad de Limburger
Johan schopt nu eenmaal graag tegen Roda. Maar wat heeft hij nu te janken dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 12:06 schreef Kopbal het volgende:
Vandaag komt de VI uit, zal wel weer een aardig bommetje barsten in de selectie.
iedereen binnen de selectie weet wel wat er gebeurd is lijkt me. Vind t wel onverstandig van Hadouir om dat hele verhaal nogeens op te rakelen. Hij heeft er zelf ook niks aan, zijn naam wordt alweer negatief gebruikt en roda schiet er ook geen steek mee op. Maar om hier nu weer panisch op te reageren.... nou nee. Daarvoor hebben we het afgelopen jaar teveel meegemaaktquote:Op woensdag 16 september 2009 12:25 schreef Kopbal het volgende:
Hadouir die nu z'n verhaal doet, Castro die volgende week z'n verhaal doet. De kliekjes in de selectie die weer zichtbaarder worden... Lijkt me allemaal niet echt bevorderlijk. Kan je wel afdoen met...
Derksen heeft niks voor zijn rioolblaadje en duikelt dan maar een oud verhaaltje op...quote:Op woensdag 16 september 2009 12:38 schreef planethugo het volgende:
[..]
iedereen binnen de selectie weet wel wat er gebeurd is lijkt me. Vind t wel onverstandig van Hadouir om dat hele verhaal nogeens op te rakelen. Hij heeft er zelf ook niks aan, zijn naam wordt alweer negatief gebruikt en roda schiet er ook geen steek mee op. Maar om hier nu weer panisch op te reageren.... nou nee. Daarvoor hebben we het afgelopen jaar teveel meegemaakt
nee over een maand of 27 weer naar roda misschienquote:Op woensdag 16 september 2009 05:42 schreef Robjuhhh het volgende:
Nog meer naar IJsselmeervogels?? Hier eindelijk weer na 10 maanden weer een wedstrijd van RJC!
Slaan die gasten nu echt volledig door met Roda - ajax?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:50 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
nee over een maand of 27 weer naar roda misschien
Is dat vanwege het slopen van het stadion? Of vanwege is anders?quote:Op woensdag 16 september 2009 19:50 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
nee over een maand of 27 weer naar roda misschien
Ken een gozer die 18 jaar niet mag.quote:Op woensdag 16 september 2009 21:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Is dat vanwege het slopen van het stadion? Of vanwege is anders?
Wel klote, zou er niet aan moeten denken dat ik 27 maanden niet naar Feyenoord mag. Ken een gozer die zes jaar niet mag, nou daar word je echt niet vrolijk van.
Ghehehe wilde net zeggen, goeie kameraad van me! Verder heb je nog altijd de 9 jaars SV'squote:Op woensdag 16 september 2009 23:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ken een gozer die 18 jaar niet mag.
toen ik dat in VI zag met zelfs de reporter erbij om verslag te doen hoe schokkend het allemaal wel niet was dacht ik ook: daar gaan we weer. Maar nu ik het gelezen heb valt het allemaal reuze mee. Hij is teleurgesteld in Roda dat het zo snel op de eigen site stond en in Castro dat hij aangifte dood voor iets waar hij zelf mee begon. Dat is het eigenlijk wel. Owja hij kan de top aan en is tevreden over Harm die hem niet vol stopt met opdrachten maar hem alle vrijheid geeft.quote:Op donderdag 17 september 2009 13:51 schreef LeonH het volgende:
Leuk geprobeerd VI, maar kan nu niet echt schokkende dingen ontdekken in het Hadouir interview waardoor de club weer ondersteboven komt te staan....
Misschien leuk om eens een spandoek te maken dat Derksen Roda een keer met rust moet laten...
Dat is anders wel heel ernstig.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:49 schreef planethugo het volgende:
in Castro dat hij aangifte dood
Voice of Kaalhei, net als mij! Die kan ik altijd blijven lezen...quote:Op donderdag 17 september 2009 14:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
Maar toch kan ik het niet missen, wat moet ik anders op de wc lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |