Kutschool,
klacht 1: Ik heb in het vorige jaar, dus ruim van te voren mijn stage geregeld. Aangezien ik niet zelf op zoek 'mocht'

gaven ze mij een stage. Ik zou gaan werken met demente ouderen, ik heb een dag meegelopen om te kijken, heb alle informatie doorgekeken, alleen moest er nog een contract getekend worden.
Klacht 2 Toen ik zaterdag om 8 uur s'ochtends mijn uitgaansavond moest missen om naar een stagegesprek te gaan (
subklacht 1) moest ik te horen krijgen dat deze stage niet geschikt was voor mijn opleiding sociaal cultureel hulpverlener.

WTF, school kiest een stage voor me uit die niet eens geschikt is voor de opleiding.
Klacht 3 Dus ik halsoverkop een nieuwe stage regelen, omdat ik dit weer eens niet zelf mocht doen moest ik met veel moeite de vrouw aan de telefoon zien te krijgen die het regelt. Nieuwe stage. Nu heb ik door dit gedoe al een week met 20 uur stage gemist (
subklacht 2).
Klacht 4 Nieuwe stage, die een uur reistijd van mij vandaan is (
subklacht 3) heeft uren die niet aansluiten op de 20 uur die ik moet halen. Gevolg, ik moet op zaterdag werken en de tijden zijn onregelmatig waardoor ik geen tijd heb om mijn bijbaan te kunnen doen, waardoor mijn financïen dus niet op orde zouden zijn.
Klacht 5 Morgen een gesprek met stagebegeleidster mag maximaal 15 min duren. WTF man geef me een normale stage met normale tijden die ik mag doen van de opleiding
klacht 6 Door al dit gezeik lig ik nu nog te woelen in bed en kan ik niet slapen
Klacht 7 TS maakt topic aan hiervoor
Antiklacht: zin om morgen hard te gaan zeiken