quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:00 schreef Keesbroekheid het volgende:
Ik scheld dit kuttopic uit alleen al vanwege het feit dat je antiklachten en subklachten gebruikt.
Dat dus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 03:24 schreef Ps2K het volgende:
poe poe een reistijd van wel een uur. jij gaat nog wat meemaken in de echte wereld
want?quote:Op maandag 11 september 2009 14:13 schreef Dakduif het volgende:
Sowieso, de persoon die het begrip stage heeft uitgevonden moet worden gestenigd.
Ik loop op mn eigen school stagequote:Op vrijdag 11 september 2009 14:40 schreef Bosbeetle het volgende:
idd echt kut dat je niet zelf mocht zoeken ik vind dat ze daar eens wat aan moeten doen. Veel scholen hebben ook dealtjes met stageplaatsen wij een paar stagelopers jullie wat afgedankte apparaten etc.
Dat ligt toch echt een de mbo'er zelf vind ik. Ik heb zelf twee prima en leerzame stages gehad op het mbo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:50 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik er van hoor zijn MBO stages echt de gaarste die er zijn. Alle HBOers en uni studenten hebben vrijwel altijd prima stages, leuke werkzaamheden die een aanvulling zijn op de opleiding etc.
Maar als ik dan verhalen van MBOers hoor, de hele dag kopietjes maken, het magazijn balansen en weet ik veel wat voor crap allemaal. Gewoon een goedkope kracht voor kutkarweitjes.
Ja bij MBO stages heb je de mogelijkheid om niks te doen en zo je uren te halen, het is wat je er zelf van maaktquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:50 schreef Sapstengel het volgende:
Wat ik er van hoor zijn MBO stages echt de gaarste die er zijn. Alle HBOers en uni studenten hebben vrijwel altijd prima stages, leuke werkzaamheden die een aanvulling zijn op de opleiding etc.
Maar als ik dan verhalen van MBOers hoor, de hele dag kopietjes maken, het magazijn balansen en weet ik veel wat voor crap allemaal. Gewoon een goedkope kracht voor kutkarweitjes.
Daar gaat het toch ook helemaal niet over?quote:Op vrijdag 11 september 2009 03:24 schreef Ps2K het volgende:
poe poe een reistijd van wel een uur. jij gaat nog wat meemaken in de echte wereld
Ja, ik ga vragen of ik zelf een opvulling mag vragen voor de missende 6 uurquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:40 schreef Bosbeetle het volgende:
idd echt kut dat je niet zelf mocht zoeken ik vind dat ze daar eens wat aan moeten doen. Veel scholen hebben ook dealtjes met stageplaatsen wij een paar stagelopers jullie wat afgedankte apparaten etc.
Die ja.quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:10 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
Je krijgt n stage die niet geschikt blijkt? WTF, daar zou ik ook van over de zeik gaan...
Verder moet je niet zeuren.
Daar word je als MBOer toch ook gewoon voor opgeleid?quote:Op vrijdag 11 september 2009 14:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb het vorig jaar erg naar mijn zin gehad, veel geleerd en leuk vrijwilligerswerk etc. Ik hoop dat ik het nog 2 jaar volhoudquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |