Eigenlijk moet er dan ook weer achter "Ik weet het eigenlijk ook niet".quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:02 schreef Wickedangel het volgende:
Een baken in onzekere tijden, een rots in de branding, het koren van het kaf.
Voor de geneugdelijke gedachtenkronkels die men in het hoofd krijgt nadat de klok 01.00 uur heeft geslagen.
In het weekend moeten die gedachtes nog even wachten tot 02.00 uur.
Ja. Deze is ook mooi:quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:04 schreef Sanne92 het volgende:
Eigenlijk moet er dan ook weer achter "Ik weet het eigenlijk ook niet".
Top.quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Volgt op:
I.R. Baboons semibikkeltijd, deel 111: Effe lekker bikkelen.
---
Een baken in onzekere tijden, een rots in de branding, het koren van het kaf.
Voor de geneugdelijke gedachtenkronkels die men in het hoofd krijgt nadat de klok 01.00 uur heeft geslagen.
Typoooooooooooo!!!quote:
Veel plezier ermeequote:Op vrijdag 11 september 2009 02:13 schreef Sanne92 het volgende:
Nu heb ik door jou dit nummer in mijn kop, WA.
Half drie 's middagsquote:Op vrijdag 11 september 2009 14:39 schreef Crack_ het volgende:
Ik zet hier een tvp
quote:Voor de geneugdelijke gedachtenkronkels die men in het hoofd krijgt nadat de klok 01.00 uur heeft geslagen.
Kom zeg, ook newbies kunnen lezen.quote:Op zondag 13 september 2009 02:06 schreef Ofyles2 het volgende:
En zoals altijd moeten de newbies het verkorven...
Je kunt niet multitasken?quote:Op zondag 13 september 2009 02:07 schreef broer het volgende:
Ik ga even Don't Stand So Close To Me luisteren.
Tot zo.
Broer is van het mannelijke geslacht... lijkt me dus van niet.quote:
Voltooid deelwoord van verkerven.quote:Op zondag 13 september 2009 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kom zeg, ook newbies kunnen lezen.
En vertel mij eens even waar je 'verkorven' vandaan haalt
PS!quote:Op zondag 13 september 2009 02:12 schreef PrintScreen het volgende:
Broer is van het mannelijke geslacht... lijkt me dus van niet.
Heej Wa![]()
Dat klopt.quote:Op zondag 13 september 2009 02:13 schreef Wickedangel het volgende:
Trouwens Ofyles, jij bent toch ook een redelijke newbie in deze reeks.
Ik moest even al mijn aandacht bij dat liedje hebben.quote:
Leuk. Ik dacht dat je zoiets bedoelde als 'ze moeten het bezuren'.quote:Op zondag 13 september 2009 02:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Voltooid deelwoord van verkerven.
Vlaams voor verprutsen, bederven, verknoeien.
Dan vind ik Jeanny van Falco toch iets beter.quote:Op zondag 13 september 2009 02:15 schreef broer het volgende:
[..]
Ik moest even al mijn aandacht bij dat liedje hebben.
Grappig. Ik heb nooit eerder gemerkt dat het gaat over een oudere man en een jonger meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |