Dat is ook voor het eerst.quote:Op woensdag 30 september 2009 02:13 schreef sig000 het volgende:
Tegenwoordig probeer ik iets van een normaal 9-5 patroon te krijgen en ga dus vroeg slapen nu.
Hee, WA, van vind je van het katje van mijn moeder?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is ook voor het eerst.
Vandaar dat je allerlei rellen mist
Een snoepjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:16 schreef Lamon. het volgende:
Hee, WA, van vind je van het katje van mijn moeder?
Het klinkt een beetje puberaal, i know, maar het is een hele belangrijke aktie die ze neemt, een heel goed teken.
Is hij niet om misselijk te worden zo schattig?
..en ik heb er zelf ook voordeel van, ik kan genieten van "mijn" tweede katje, zonder de verantwoordelijkheid zelf helemaal te moeten dragen, want daar ben ik slecht in. Ik kan niet eens mijn planten verzorgen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een snoepjeIdd belangrijk dat ze dit doet, ze neemt de zorg van een huisdier op zich, dat betekent dat ze investeert in de toekomst.
Haha, herkenbaar. Ik ben nooit aan katten begonnen, dan is het eind zoek qua rommel, schoonmaken, etc.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:35 schreef Lamon. het volgende:
..en ik heb er zelf ook voordeel van, ik kan genieten van "mijn" tweede katje, zonder de verantwoordelijkheid zelf helemaal te moeten dragen, want daar ben ik slecht in. Ik kan niet eens mijn planten verzorgen.![]()
Tja, wat zal ik zeggen. Twee dagen geleden was ik vier jaar actief op dit forum, maar als je mijn oude account meerekent, al sinds 2001quote:Overigens, 10 jaar FOK!
We zijn met zijn allen al 8/9/10 jaar aan het lullen. Confronterend wel.
Ja, leuk.quote:
Nee, over 10 dagen, net als ik, alleen zit ik er dan 10 jaar.quote:
Je verdient een prijs, een medaille, een bloemstuk, etc. Welke user post hier het langstquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:02 schreef Arcee het volgende:
Nee, over 10 dagen, net als ik, alleen zit ik er dan 10 jaar.
Ik heb meer dan jullie samen.quote:
Het is niet nutteloos, vind ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:47 schreef ElizabethR het volgende:
4 jaar pas? Ik dacht al veel langer.
Ik zit er nu 9 jaar![]()
Nutteloos eigenlijk, maar goed, zoveel posts heb ik nu ook weer niet in die 9 jaar.
Mijn fipo.quote:Op dinsdag 12 oktober 1999 14:44 schreef Arcee het volgende:
Ruud is ZO geil, die steekt 'm echt overal in...
Hah, ik wist het. Ik zit pas ergens rond de 30.000 denk ik. En dan zijn er heel veel van de AKQ ook nog.quote:
Pffff, ik ben dan 9 jaar geregistreerd ja. Ik zit er al vanaf het begin hoor, maar niet postend.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, over 10 dagen, net als ik, alleen zit ik er dan 10 jaar.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:09 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens geloof ik niet zoveel van de header.
Ik kan oprecht zeggen dat ik hier niets geleerd heb.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is niet nutteloos, vind ik.
Ik heb hier best veel geleerd, soms in positieve zin, soms in negatieve zin, maar het heeft veel meer dan Hyves, of andere oppervlakkige internetmedia.
Vooral het sociologie-gedeelte waar ik vroeger voor plijtte, en wat ze een aantal jaar later ook waargemaakt hebben zegt soms meer over mensen dan de gebruikelijke dagelijkse babbeltjes die je maakt met anderen, als je het groot bekijkt.
Het klopt niet. "Een zootje FOK!-users" staat er. Heeft ie zelf gemaakt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:13 schreef ElizabethR het volgende:
Wat raar, waarom niet? Toch leuk dat Danny en Jolanda een bossie blommen hebben gehad?
Meen je dat nou? Ik wel hoor. Ik weet niet precies wat, maar tochquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:14 schreef ElizabethR het volgende:
Ik kan oprecht zeggen dat ik hier niets geleerd heb.
Hi!quote:
Gij kleine paranoïde slechte engel!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het klopt niet. "Een zootje FOK!-users" staat er. Heeft ie zelf gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |