Het woord FIPO in dit topic misstaat. Ik weet het, we zijn een stel zeurders, maar ergens moet er een grens getrokken worden.quote:
Michiel is er niet blij mee zal ik alvast vertellen...quote:Op zondag 20 september 2009 03:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Kruidnoten!
(Ja, ze zijn er al, en ik eet ze, of het nou nog zomer is of niet)
Same here, hell yeah.quote:Op zondag 20 september 2009 03:05 schreef Lamon. het volgende:
Kruidnoten!
(Ja, ze zijn er al, en ik eet ze, of het nou nog zomer is of niet)
Wie is Michiel?quote:Op zondag 20 september 2009 03:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Michiel is er niet blij mee zal ik alvast vertellen...
Michiel Veenstra, de 3FM-diskjockey die zich beklaagt over strooigoed dat steeds eerder in de winkels te vende wordt gelegd.quote:
Waar mensen zich druk om maken.quote:Op zondag 20 september 2009 03:13 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Michiel Veenstra, de 3FM-diskjockey die zich beklaagt over strooigoed dat steeds eerder in de winkels te vende wordt gelegd.
Om eerlijk te zijn vind ik het stiekem ook lachen.quote:
Mensen moeten zich toch ergens mee bezighouden, een dag zonder thema is een verloren dag ofzo.quote:Op zondag 20 september 2009 03:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik het stiekem ook lachen.
Vorige maand hadden we ook een kerstmarkt in Zelhem.
In voetbal bedoel je? Als je daar niet post, maakt het niet zoveel indruk.quote:Op maandag 28 september 2009 02:07 schreef sig000 het volgende:
Je bent er even niet en mist weer een ouderwetse rel.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
In voetbal bedoel je? Als je daar niet post, maakt het niet zoveel indruk.
Ik lurk overal.quote:Op dinsdag 29 september 2009 01:55 schreef Lamon. het volgende:
[..]
In voetbal bedoel je? Als je daar niet post, maakt het niet zoveel indruk.
Ja ik weet meer over users als dat ze zelf in de gaten hebben.quote:Op woensdag 30 september 2009 01:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een soort Big Brother is watching you idee, zeg maar.
Use it for evil!quote:Op woensdag 30 september 2009 02:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja ik weet meer over users als dat ze zelf in de gaten hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |