Eens met de klacht.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 03:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
En wat Inglorious Bastards betrof: Er zaten natuurlijk een aantal geweldige scenes in, en al die rare intermezzo's vond ik ook wel tof, maar soms was het wel heel erg slapstick (zoals dus de genoemde Pitt-spreekt-italiaans scene) en soms vond ik het wel enigszins smakeloos (zoals die scene met die kreperende massa duitsers, die onmogelijk niet aan de holocaust kan refereren).
Maar goed, in elk geval een film die je moet zien.
Ja sorryquote:
Intiem is nooit ongepastquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 03:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
I.R. ! Ik heb je gemist.
Klinkt dat ongepast intiem?
Ja misschien wel..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 03:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Waarom is dat dan?
Omdat ik iets eerlijker ben dan de rest?
Begrijpelijk. Hoe zit het met de kaalheid?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 03:14 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Intiem is nooit ongepast.
Ik ben tegenwoordig ambtenaar, en dat bevalt me best goed, en ik heb best een relaxt leven, maar meestal lig ik rond 1 uur toch wel in bed. Dus vandaar. Maar ja, soms lonkt het toch he.
Kuthoer.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gooi het eruit knul, verlaag je lekker tot schelden.
Leg eens uitquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
ElizabethR heeft vanaf serie 1 meegedaan met de AKQ, totdat het gewoon niet leuk meer was, mede dankzij tong.
Ah hier is de uitlegquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik niet, hij wel.
Het is ooit begonnen in de AKQ, deel 1314, waar tong op zijn welbekende wijze alweer heel snel de lol in het spelletje voor een aantal mensen bedorf, omdat ie niets beters te doen heeft met zijn leven, en op nogal groffe wijze over vrouwen tekeer ging. Toen hing het me dus danig de keel uit en heb ik bij wijze van protest net zo grof gedaan over een vrouw waar hij mee heeft samengeleefd. Vanaf dat moment laat ie het niet na om te pas en onpas, waar ie de kans krijgt, snerende en vileine opmerkingen aan mijn adres te maken.
Dus ik heb niet gelogen op de vorige pagina, ik ben wel grof geweest, tegen tong, maar dat was meer "wat hij kan kan ik ook" dan dat ik het meen, omdat ie gewoon constant liep te etteren in die AKQ topics. Flauwe antwoorden geven, offline gaan als ie een vraag gesteld had, of geen nieuwe vraag willen stellen, geen nieuwe topics willen openen als ie de lapo had, geen scores willen tellen, kortom, het plezier vergalde voor anderen.
Hij laat het echter niet rusten. Tja....
Ik heb nog steeds geen problemen met hem hoor. Heb er eerder medelijden mee.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
En tegen Tongben ik natuurlijk wel grof.
Wat deed ik verkeerdquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:17 schreef qonmann het volgende:
Tong waarom loop je de AKQ-quiz te verpesten ???
Zo kinderachtig
Het is in het eerste deeltje van de nieuwe reeks, altijd een leuke gebeurtenis, kom je langs om de quiz te verpesten.
Danny heeft nog geen tijdslot uitgevonden voor dit soort topics. Zou wel een leuke feature zijn in plaats van dit topic herhaaldelijk te openen en te sluiten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Drie vragen.
1. Waarom post zelfs de harde kern, tong in dit geval, hier overdag terwijl dit een nachttopic is
Dan ben ik ook hoofdschuldig door expliciet te vragen naar de precieze oorzaak. ER en tong moeten echt bij elkaar op de koffie, desnoods zorg ik er wel voor.quote:3. Waarom vechten ElizabethR en tong hun vete niet uit in pm, of nodigen ze elkaar desnoods uit voor een duel om vier 's ochtends bij de eerste dauw, óf (ik krijg opeens een briljant idee!!!!!!!!) reageren ze gewoon niet meer op elkaar
Ik dank u voor uw aandacht.
Uren?quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:06 schreef Stali het volgende:
Ik hoop werkelijk niet dat je de afgelopen uren hebt besteed aan dit soort flauwekul, Wickedangel.
Tja, vermoeiend hè? Er moet toch iemand zijn die op de tradities wijst die onze gastheer I.R. Baboon is begonnen. Jou kan het blijkbaar niet schelen. Whatever.quote:Pfftt...
quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Danny heeft nog geen tijdslot uitgevonden voor dit soort topics. Zou wel een leuke feature zijn in plaats van dit topic herhaaldelijk te openen en te sluiten.
Ach, jij kunt het ook niet helpen. Je vraagt ernaar omdat je het waarschijnlijk voor het eerst zag, maar wij hebben het al een paar keer zien langskomen. Ik weet het nu wel. Dat bakkie koffie wordt overigens niks.quote:Dan ben ik ook hoofdschuldig door expliciet te vragen naar de precieze oorzaak. ER en tong moeten echt bij elkaar op de koffie, desnoods zorg ik er wel voor.
Je blijkt inderdaad een pietluttig klein zeurtje.quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Uren?Ik ben net drie kwartier online en het kostte me een paar minuutjes om die vragen te tikken. Dus waar heb je het over?
[..]
Tja, vermoeiend hè? Er moet toch iemand zijn die op de tradities wijst die onze gastheer I.R. Baboon is begonnen. Jou kan het blijkbaar niet schelen. Whatever.
En jij bent een kutsemibikkelnewbiequote:Op zondag 4 oktober 2009 02:16 schreef Stali het volgende:
Je blijkt inderdaad een pietluttig klein zeurtje..
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En jij bent een kutsemibikkelnewbie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |