Vandaag stond ik op het station te wachten op de trein en toen hoorde ik mijn maagje knorren
Ik raakte lichtelijk in paniek en ik keek snel om mij heen, EUREKA een snackmuur. Eenmaal aangekomen bij de muur pakte ik mijn portomonnee om deze achtereenvolgens leeg te roven, te sluiten, en terug in mijn broekzak te stoppen.
Ik gooide de knaken in de automaat en er klonk een gezoem,

ik trok het raampje open om de heerlijk ogende vleesstaaf in mijn handen te nemen. De frikandel verspreidde fijne aroma's en voelde warm aan, alles zou wel goed zitten en ik nam een hap.
De bovenkant van de frikandel was lekker

maar toen ik verder doorbeet kwam ik bij een hard stuk, ik spuugde de inhoud uit mijn mond en besloot de snack verder te onderzoeken. De gehele onderkant bleek uitgedroogd en uitgehard te zijn, ONGELOFELIJK

.
Aangezien ik nog enkele minuten had voordat mijn trein zou arriveren besloot ik bij de bijbehorende winkel naar binnen te stappen en even te klagen, zoals een echte KLB'er hoort te doen.

Na mijn zegje ging de meid achter de kassa (

) kijken bij de muur en ze concludeerde dat de frikandel al enkele uren lag te rotten, ik kreeg mijn geld terug en moest een sprintje trekken om mijn trein te halen.
Klacht: met een lege maag in de trein zitten