en dan ook nog wat van de frikandel durven te zeggenquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:03 schreef CaptainCookie het volgende:
TS zijn maaginhoud is radioactief groen
Hier stopte ik met lezen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:01 schreef Devvie het volgende:
om de heerlijk ogende vleesstaaf in mijn handen te nemen.
Ik had ook al eerder op de dag een broodje gezond op, dat groen is dus de sla en komkommerquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan ook nog wat van de frikandel durven te zeggen
quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:06 schreef Crack_ het volgende:
Hey, ik kan in jouw verhaaltje nergens lezen dat je moest kotsen
quote:
Hier stopte ik met lezenquote:
Als je lenig genoeg was om in je eigen reet te bijten kon je dat zo oplossen!quote:
Van mijn slokdarm tot mijn darmkanaalquote:
ik heb pakken en openen als één handeling gezienquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:08 schreef Snarf het volgende:
Geen tieten aan de kassachick in de paint.
Verder deed je je portemonnaie wel dicht maar niet open. Hoe zit dat? He? He? Nou?
Hahaha....neequote:Op vrijdag 11 september 2009 01:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je lenig genoeg was om in je eigen reet te bijten kon je dat zo oplossen!
quote:
Ik hierquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:01 schreef Devvie het volgende:
Vandaag stond ik op het station te wachten
Vers uit oud vet jaquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:15 schreef trovey het volgende:
Morgen weer een nieuwe kans TS maar ga dan even naar een snackbar toe waar ze vers uit het vet komen....succes
Wat is dat? Klinkt als een helden-uitvindingquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:32 schreef DogTown het volgende:
TS moet gewoon een frituurbuddy bij zich hebben.
Om dat te vermijdenquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vers uit oud vet jaEn vervolgens in de trein de spetterknetter krijgen!
Hebben ze die tegenwoordig dan ook in pocket-editie?quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Om dat te vermijden
[ afbeelding ]
Het is nog niet uitgevonden, maar in de toekomst is het een portable frituurtje.quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat is dat? Klinkt als een helden-uitvinding
Vast welquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hebben ze die tegenwoordig dan ook in pocket-editie?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:43 schreef DogTown het volgende:
[..]
Het is nog niet uitgevonden, maar in de toekomst is het een portable frituurtje.
Kan ik daar een frituur-buddy bestellen? Als ik binnen 10 minuten bestel krijg ik dan een gratis cd met al verzamelde hits van Dikke Toon & Vette Bas?quote:
Op alles:quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Kan ik daar een frituur-buddy bestellen? Als ik binnen 10 minuten bestel krijg ik dan een gratis cd met al verzamelde hits van Dikke Toon & Vette Bas?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je lenig genoeg was om in je eigen reet te bijten kon je dat zo oplossen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....stomme lul
quote:Op vrijdag 11 september 2009 02:01 schreef Dactus het volgende:
[..]
![]()
Dit is volgens mij de beste grap die ooit op Fok is gemaakt....serieus ik heb m nu al vierendertig keer overgelezen en hij blijft geniaal+10 GaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mits vrouwelijk en mooiquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:32 schreef DogTown het volgende:
TS moet gewoon een frituurbuddy bij zich hebben.
Neenquote:
Ten eerste is het jouwquote:Op vrijdag 11 september 2009 05:18 schreef Brax het volgende:
Je had ook voor de vegetarische kroket kunnen kiezen?
Jou fout!
Waarom klaag je eigenlijk, je hebt je geld terug....
In de herkansing was ie goedquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:50 schreef trovey het volgende:
Benieuwd of TS vandaag meer geluk heeft gehad of nu een betonnen kroket te pakken heeft gekregen...meld je TS!
quote:
Want hij zat in een bakje en hij zag er nog goed uitquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:01 schreef Apebeer het volgende:
[ afbeelding ]
Speltip #2340: kijk eerst goed naar de frikandellen voordat je een keuze maakt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |