Wijsneus.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:27 schreef DogTown het volgende:
Je kent ze wel, van die halve wijven die denken dat intellectueel zijn stoer is. Het zijn altijd van die onzekere pisnichten die denken dat intellectueel zijn hetzelfde is als wijs zijn. Ze proberen alle confrontaties en enigszins spannende situaties uit de weg te gaan door zo intellectueel mogelijk te doen, dan rekenen ze erop dat mensen verwachten dat ze zich te goed voelen.
Klacht: Losers.
Heb je ook een 1 hele i.p.v. 2 halven?quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:27 schreef DogTown het volgende:
Je kent ze wel, van die halve wijven.
Kelly.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je ook een 1 hele i.p.v. 2 halven?
Het feit dat jij denkt dat ik mijzelf er überhaupt al voor zou schamen als ik werkelijk een homo was geeft al aan hoe gering jouw denkvermogen is. Maargoed wees maar niet bang moederskindje, ik neuk wel vrouwen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:31 schreef H1F5 het volgende:
Tuuwk kennen we dergelijke lui, TS. Geeft niets. Gewoon aan gaan werken, dan komt het heus goed met je. Kom ook maar gerust uit de kast hoor, daar zitten we helemaal niet mee hier.
Potverdorie, daar heb je me even te pakken zeg! Ok, ik geef het eerlijk toe, ik ben reuze onzeker, woon alleen en kom nooit buiten. Enne, dat neuken hč, is dat nou echt zo lekker? Tot nog toe heb ik 'm alleen maar in een lauw glaasje water gehangen in de hoop dat het een beetje met het eggie overeen kwam.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:35 schreef DogTown het volgende:
[..]
Het feit dat jij denkt dat ik mijzelf er überhaupt al voor zou schamen als ik werkelijk een homo was geeft al aan hoe gering jouw denkvermogen is. Maargoed wees maar niet bang moederskindje, ik neuk wel vrouwen.
Hé zwijn, nooit begrijpend lezen gehad op de basisschool?quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:48 schreef Gordijn het volgende:
Intelligent zijn is ook stoer, sukkel.
Dan ben ik verder gaan fappen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:27 schreef DogTown het volgende:
Je kent ze wel, van die halve wijven die denken dat intellectueel zijn stoer is.
Hetzelfde wat ik dachtquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:12 schreef Gordijn het volgende:
Oké, TS is zelf een pseudo-intellectuele sukkel.
Opgelost, slotje.
Je raaskalt, neem je medicatie.quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:12 schreef Gordijn het volgende:
quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:12 schreef Gordijn het volgende:
Opgelost, slotje.
Jij bent een typisch voorbeeld, je gebruikt woorden waarvan je duidelijk de betekenis niet weet, zoals hypocriet, ik vertoon geen gelijkenissen met de personen waar ik het over heb, tenzij je gewoon normaal Nederlands al beschouwt als geforceerd intellectueel, wat jij wel duidelijk doet. Je bent zeker ook altijd goeie vrienden met vrouwen? Droeftoeter.quote:Op vrijdag 11 september 2009 01:15 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Hetzelfde wat ik dacht
Overigens vind ik dit eerder een troll-topic. Het bestaat niet dat een mens zo dom is om zo hypocriet te doen, en zichzelf als pisnicht te denifieëren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |