En zo is het maar net, wat een baas die Silvioquote:Berlusconi: ik ben de beste ooit
De Italiaanse premier Berlusconi voelt de hete adem van de schandaalpers in de nek, maar zelf twijfelt hij geen moment aan zichzelf. "Ik ben de beste premier ooit", zei hij.
Mussolini
Berlusconi plaatste zich daarmee boven voorgangers als Cavour, die Italië in de 19de eeuw herenigde, en Benito Mussolini, de fascistische leider die de treinen weer op tijd liet rijden.
Seksfeestje
Berlusconi zei ook dat hij nog nooit heeft betaald voor seks. Hij reageert daarmee op nieuwe publicaties over een seksfeestje bij de Italiaanse premier thuis. De zakenman Tarantini, die verdacht wordt van corruptie, zou toen de vrouwen hebben geregeld. Berlusconi zegt ook juridische stappen te ondernemen tegen een Patrizia D'Addario, een vrouw die claimt dat hij zou hebben betaald voor seks met haar.
Bron: http://www.rtl.nl/(/actue(...)_ik_ben_de_beste.xml
Ik denk eerder dat de rest vd wereld Balkenende niet zo heel serieus neemt. Dat is toch die circusclown uit the netherlendzzquote:Op donderdag 10 september 2009 23:13 schreef Seam het volgende:Hoe kan iemand die man nog serieus nemen
Wat mij betreft mag ie zo leider van dit land worden, ruimt tenminste op. Hij donderd tenminste al die haatpredikkende imams zo het land uit, sluit de grenzen zonder pardon, en hij zet zo het leger in tegen onze bontkraagjes als de politie weer eens faalt. No problemo met Silvioquote:Op donderdag 10 september 2009 23:13 schreef Mutant01 het volgende:
De beste semi-dictator van Europa ja.
Dat andere leiders hem nog serieus nemen inderdaad.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:13 schreef Seam het volgende:
Hoe kan iemand die man nog serieus nemen
Bron?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:18 schreef Bowlingbal het volgende:
Een premier die rechters ontslaat zodra ze een aanklacht tegen hem aannemen.
Bron?quote:Een premier waar meer dan 75% banden heeft met de maffia. Een premier die afspraken maakt met de maffia.
bron?quote:Ja, dat is volgens mij vrij uniek, zelfs in Italië. Als hij zichzelf de beste maffiabaas wil noemen, omdat hij nog niet gepakt is, zou hij best gelijk kunnen hebben.
Kneusquote:Mensen die dat tof vinden verwarren GTA San Andreas met de werkelijkheid.
Mohammed, lees jij wel wat er in de krant staat? Let je wel op tijdens het kijken naar een docu? Denk het niet.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:19 schreef Bowlingbal het volgende:
Jezus, lees je wel eens een krant?
Wiens gebande kloon ben jij nou weerquote:Op donderdag 10 september 2009 23:17 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ie zo leider van dit land worden, ruimt tenminste op. Hij donderd tenminste al die haatpredikkende imams zo het land uit, sluit de grenzen zonder pardon, en hij zet zo het leger in tegen onze bontkraagjes als de politie weer eens faalt. No problemo met Silvio
Mag ik vragen wat voor een opleiding jij hebt genoten/geniet?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:17 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ie zo leider van dit land worden, ruimt tenminste op. Hij donderd tenminste al die haatpredikkende imams zo het land uit, sluit de grenzen zonder pardon, en hij zet zo het leger in tegen onze bontkraagjes als de politie weer eens faalt. No problemo met Silvio
Ja, daar staat namelijk gewoon in dat hij rechters ontslaat zodra die rechters zich gaan bezighouden met een aanklacht tegen hemzelf.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:20 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Mohammed, lees jij wel wat er in de krant staat? Let je wel op tijdens het kijken naar een docu? Denk het niet.
Mag ik vragen waar je het lef vandaan haalt met deze domme opmerking?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor een opleiding jij heb genoten/geniet?
Geloof alles wat er in de krant staat, waar de volgende dag vis mee wordt verpakt.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:21 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, daar staat namelijk gewoon in dat hij rechters ontslaat zodra die rechters zich gaan bezighouden met een aanklacht tegen hemzelf.
Ach laat maar zitten hoor, ik weet ondertussen wel genoegquote:Op donderdag 10 september 2009 23:21 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je het lef vandaan haalt met deze domme opmerking?
Och, ik hoef jou verder niets meer te vragen. Ik weet ook genoeg...quote:Op donderdag 10 september 2009 23:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Ach laat maar zitten hoor, ik weet ondertussen wel genoeg
Ga jij lekker hoezee roepen voor je maffiabaas.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:23 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Geloof alles wat er in de krant staat, waar de volgende dag vis mee wordt verpakt.Oh wacht, je bedoeld dat rubriekje Privé van Wilma Nanninga?
![]()
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:25 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ga jij lekker hoezee roepen voor je maffiabaas. Wanker.
Misschien leest Silvio het wel en wordt hij binnenkort uitgenodigd voor een prive feestje.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:25 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ga jij lekker hoezee roepen voor je maffiabaas.
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:27 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Misschien leest Silvio het wel en wordt hij binnenkort uitgenodigd voor een prive feestje.
Je weet dat je binnenkort weer gebanned wordt en probeert nog zo veel mogelijk bagger uit te zenden?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:26 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Hoezee Berlusconi! Forza Italia!Dat de PVV alles overneemt van Forza Italia, oh wacht, dat doen ze voor een groot gedeelte al.... Oh wacht, Pim deed dit ook al.....
wikipediaquote:Op donderdag 10 september 2009 23:27 schreef Bowlingbal het volgende:
Speciaal voor de TS dan, een overzicht.
http://en.wikipedia.org/w(...)d_links_to_the_Mafia
Wikipediaquote:
Pff, neem je moer in de maling stakkerquote:Op donderdag 10 september 2009 23:30 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Wikipedia. Wat geloof je er niet aan? Wat is je argument om de bronnen bij dat artikel, van BBC tot weet ik wat, allemaal als ongeloofwaardig te beschouwen?
Het wordt geschreven door de illuminatie, maar ze kunnen hem niet pakken omdat hij een geverfd aluminium hoedje heeft.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:31 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Pff, neem je moer in de maling stakkerHet is langer bekend dan vandaag dat veel mensen hem graag willen beschadigen vanwege zijn keiharde politiek m.b.t. bootvluchtelingen die zijn land binnenknallen. Dat ze die bootjes heel gauw lek schieten....
Alsof de maffia er eerst nooit heeft gezeten?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:31 schreef Bowlingbal het volgende:
Maar, goed, mede dankzij Berlusconi zit de maffia nu ook in de rest van Europa. Inclusief Nederland en Duitsland.
Dus, TS, nogmaals, hoezee!
Je moet ook bij elk bericht over moslims beginnen he.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:17 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Natuurlijk zat de maffia al eerder in Italië. Maar Berlusconi pak ze niet aan, sterker nog, meer dan de helft van zijn partij zijn vriendjes met de maffia.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:33 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Alsof de maffia er eerst nooit heeft gezeten?Weer zo'n domme nergens op gebaseerde uitspraak
Maar goed, voor jou nog een keertje: hoezee! hoezee! hoezee!
Eens!quote:Op donderdag 10 september 2009 23:11 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
En zo is het maar net, wat een baas die Silvio
Maar Berlusconi laat de 'Ndrangheta mooi met rust. Dat maakt TS niet uit, als die bontkraagjes maar aangepakt worden.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je moet ook bij elk bericht over moslims beginnen he.faalkonijn.
Tuurlijk, blijf vooral je eigen waarheid geloven. Er is al genoeg gedaan aan de maffia. De laatste keer dat er echt nog een grote opstand kwam was toen in 1992 Giovanni Falcone werd vermoord. Die streed keihard tegen de maffia. En nog steeds wordt er gestreden tegen de maffia. Italie is het echt wel beu, maar helemaal met wortel en tak uitroeien is daar onmogelijk.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:34 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Natuurlijk zat de maffia al eerder in Italië. Maar Berlusconi pak ze niet aan, sterker nog, meer dan de helft van zijn partij zijn vriendjes met de maffia.
Hoezee!
Sinds 1992 is er inderdaad niks meer tegen gedaan.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:36 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Tuurlijk, blijf vooral je eigen waarheid geloven. Er is al genoeg gedaan aan de maffia. De laatste keer dat er echt nog een grote opstand kwam was toen in 1992 Giovanni Falcone werd vermoord. Die streed keihard tegen de maffia. En nog steeds wordt er gestreden tegen de maffia. Italie is het echt wel beu, maar helemaal met wortel en tak uitroeien is daar onmogelijk.
Ik weet wel hoe wiki werkt en hoe makkelijk elke gek met een gebrek er iets neer kan knallenquote:
Precies, hadden wij maar zo'n BAAS als presidentquote:Op donderdag 10 september 2009 23:11 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
En zo is het maar net, wat een baas die Silvio
Ja, elke gek kan ook de bron op BBC zelf aanpassen.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:40 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe wiki werkt en hoe makkelijk elke gek met een gebrek er iets neer kan knallen
Wiki
Ach, zelfs de NOS brengt gekleurd nieuws, dus zeur niet zo... Maar ach, laat je lekker voorliegen.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:43 schreef failkloon Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, elke gek kan ook de bron op BBC zelf aanpassen.
Bron?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:44 schreef RobbieRivera het volgende:
Maargoed, ik nodig de 'kenners' hier die graag het woordje maffia in de mond nemen om eens haarfijn uit te leggen waarom de Italianen graag willen dat ie blijft,
Bron dat Prodi heeft gefaald?quote:waarom hij weer herkozen is, en wat hij allemaal voor het land heeft betekend, waar zijn linkse voorganger Prodi in heeft gefaald.
zelfs? De NOS was toch een links bolwerk?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:45 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Ach, zelfs de NOS brengt gekleurd nieuws, dus zeur niet zo... Maar ach, laat je lekker voorliegen.
Propagandaaaaaaaaaaa ....
Bron? Ik vraag iets, en jij begint over een bron?quote:
De val van de regering Prodi in 2008quote:Bron dat Prodi heeft gefaald?
Jij beweert toch dat de Italianen graag willen dat 'ie blijft? Nou, bewijs maar eens.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:49 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Bron? Ik vraag iets, en jij begint over een bron?![]()
Dat zegt niks. Wie weet was dat wel een valstrik van Berlusconi. Dus alsnog graag een bron dat Prodi tijdens zijn regeerperiode gefaald heeft.quote:[..]
De val van de regering Prodi in 2008
en wie zegt dat datgene waar jij je op baseert wel de waarheid is? En niet gekleurd/onpartijdig/etc.?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:45 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Ach, zelfs de NOS brengt gekleurd nieuws, dus zeur niet zo... Maar ach, laat je lekker voorliegen.
Propagandaaaaaaaaaaa ....
Vind ik ook hoor. Zo'n vent maakt heel Italië tofquote:Op donderdag 10 september 2009 23:54 schreef MrX1982 het volgende:
Hij blijft een foute held.
Het is weer wat anders dan de synoniemen van saaiheid zoals Balkenende of Gordon Brown.
Inderdaad. Waarom begrijpen veel mensen dat niet? Zeker burgerlijke CDA-stemmers.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Zo'n vent maakt heel Italië tof
Het feit dat hij na een regeerperiode opnieuw gekozen is na Prodi is al bewijs genoeg.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:53 schreef Igen het volgende:
[..]
Jij beweert toch dat de Italianen graag willen dat 'ie blijft? Nou, bewijs maar eens.
Tja, dat zeg jij, maar jouw waarheid en visie telt niet bij de feitelijkheden....quote:Dat zegt niks.
Ja, en toen kwam er een boze tovenaar en die toverde ineens zomaar Berlusconi weer terug aan de macht. En de kleine kaboutertjes weten van niets....quote:Wie weet was dat wel een valstrik van Berlusconi. Dus alsnog graag een bron dat Prodi tijdens zijn regeerperiode gefaald heeft.
Daarom juist, dus er is niet iets als dé waarheid, of één waarheid. Maar jij wil doen voorkomen alsof ik ongelijk heb en de ander gelijk. Oftewel fail.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:54 schreef bas-beest het volgende:
[..]
en wie zegt dat datgene waar jij je op baseert wel de waarheid is? En niet gekleurd/onpartijdig/etc.?
De NOS beschuldig je van propaganda, maar je denkt niet dat de rol van Berlusconi in de Italiaanse media iets met zijn politieke winst te maken heeft?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:58 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Het feit dat hij na een regeerperiode opnieuw gekozen is na Prodi is al bewijs genoeg.
Zie hierboven. En hetgeen IHVK in de post boven deze zegt.quote:[..]
Tja, dat zeg jij, maar jouw waarheid en visie telt niet bij de feitelijkheden....
[..]
Ja, en toen kwam er een boze tovenaar en die toverde ineens zomaar Berlusconi weer terug aan de macht. En de kleine kaboutertjes weten van niets....
Zoiets kan volgens mij ook alleen maar in Italiëquote:Op donderdag 10 september 2009 23:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Zo'n vent maakt heel Italië tof
Italië is politiek gezien toch anders, en het is wat leuker dan Balkenendequote:Op donderdag 10 september 2009 23:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom begrijpen veel mensen dat niet? Zeker burgerlijke CDA-stemmers.
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom begrijpen veel mensen dat niet? Zeker burgerlijke CDA-stemmers.
http://www.trouw.nl/nieuw(...)p_Van_der_Laan_.htmlquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:04 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
CDA is een lachertje, nee wacht, PVV is een lachertje in vergelijking met de rechtse Italiaanse partijen. Die doen waar ze voor staan. Die voeren ook écht het beleid uit! Mooi voorbeeld is wel die zigeuners en roma's die daar de boel komen leegroven.Maar die worden dan ook keihard aangepakt.
Als diezelfde groep dat hier zou doen, krijgen ze gelijk bescherming van de linske partijen, er wordt gelijk een hotel voor ze geregeld, een uitkering en daar komen dan die Hollanders met pannen en potten eten brengen naar zulke struikrovers. Dit is niet politiek, dit is mentaliteit! Die domme mentaliteit van pappen en nathouden zit hier nou eenmaal in het aard van het beestje. Doe je niets aan.
Ja maar dat meent ze niet dat doet ze alleen maar om dat ze achter de PVV aan holt om kiezers te lokken!quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/nieuw(...)p_Van_der_Laan_.html
Onze minister van Integratie (PvdA) zei onlangs nog dat enkele uitzonderingen daargelaten Roma sleutelfigueren heel crimineel zijn.
Was toch wel een behoorlijk harde uitspraak.
Tja, iedereen kan uitspraken doen. En dat van de PVDA is gewoon links populistisch geblaat omdat zij de PVV willen kopieren. SP, GL, en PVDA, allemaal linkse partijen die willen mee profiteren van het succes van de PVV. Die uitspraak past dus prima binnen dat rijtje van de uitspraak van Agnes en Halalsema.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:08 schreef IHVK het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/nieuw(...)p_Van_der_Laan_.html
Onze minister van Integratie (PvdA) zei onlangs nog dat enkele uitzonderingen daargelaten Roma sleutelfigueren heel crimineel zijn.
Was toch wel een behoorlijk harde uitspraak.
Maar je ziet dat het niet werkt, teveel vrijheden wordt ook misbruikt. Dat is de keerzijde van de medaille.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:17 schreef IHVK het volgende:
Je bent een politiestaat aan het verheerlijken.![]()
De ervaring leert is dat de politie zo een vorm van macht altijd zal misbruiken. Onschuldigen worden inelkaar getimmerd en het is niet iets wat zelden voorkomt dat er mensen overlijden door excessief politiegeweld.
Als je daarvan houdt moet je inderdaad naar zo een land gaan. Maar in Nederland heeft men juist jarenlang voor de burgerlijke vrijheden gevochten.
Er moet sowieso harder worden gestraft, ook een kwestie van mentaliteit, gewoon zero tolerance beleid.quote:Probleem is inderdaad dat er een groep mensen harder moeten worden aangepakt. Een groep criminelen. Echter niet zoals de manier waarop jij het beschrijft.
Inderdaad, Kevin en Ali dienen on the spot neergegebeukt te worden door de ME.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:17 schreef IHVK het volgende:
Probleem is inderdaad dat er een groep mensen harder moeten worden aangepakt. Een groep criminelen. Echter niet zoals de manier waarop jij het beschrijft.
Of het legerquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:21 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Inderdaad, Kevin en Ali dienen on the spot neergegebeukt te worden door de ME.
Ja, maar voor iedere Mocro moeten ze ook een Nederlandse jongere slaan. Er moet wel een evenwicht zijn, anders zou je eventueel van racisme en willekeur beticht kunnen worden, en dat wil je als Christelijke overheid niet!quote:
Oh, daar heb ik geen moeite mee. Genoeg Nederlandse snotapen die een pak slaag verdienenquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:26 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Ja, maar voor iedere Mocro moeten ze ook een Nederlandse jongere slaan. Er moet wel een evenwicht zijn, anders zou je eventueel van racisme en willekeur beticht kunnen worden, en dat wil je als Christelijke overheid niet!
Gelukkig zeg jij het.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
RobbieRivera heeft gelijk. De harde uitspraken van de PvdA zijn zo doorzichtig als de kleren van de keizer.
Waar heeft keihard straffen van onschuldige burgers gewerkt?quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:19 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Maar je ziet dat het niet werkt, teveel vrijheden wordt ook misbruikt. Dat is de keerzijde van de medaille.
[..]
Er moet sowieso harder worden gestraft, ook een kwestie van mentaliteit, gewoon zero tolerance beleid.
Dat is slechts collateral damage. Als ik slachtoffer word van de overheid kan ik in ieder geval nog bezwaar aantekenen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:31 schreef IHVK het volgende:
Ik weet zeker dat de grote fans van het zero-tolerance beleid het hardst gaan huilen als zij per abuis het slachtoffer ervan worden.
Onschuldige burgersquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waar heeft keihard straffen van onschuldige burgers gewerkt?
Oh ze hebben er anders de mond van vol. Maar nee, voed je kinderen zo op dat je alles toestaat. Beter nog, dump ze lekker in de kinderopvang omdat je het te druk hebt met je werk/carrierequote:Je kan zelf bij suppernanny zien dat slaan niet werkt. En schreeuwen al helemaal niet.
Ja. Jij bent wel erg naïef als je gelooft dat de politie bij een zero-tolerance lik-op-stuk-beleid alleen schuldigen aanpakt. Die actie van de politie met die wietplantage van de Universiteit Wageningen zegt al genoeg.quote:
Links gejankquote:Op vrijdag 11 september 2009 18:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja. Jij bent wel erg naïef als je gelooft dat de politie bij een zero-tolerance lik-op-stuk-beleid alleen schuldigen aanpakt. Die actie van de politie met die wietplantage van de Universiteit Wageningen zegt al genoeg.
Is Verdonk tegenwoordig dan ook een linkse huilie?quote:
Verdonk stelt niets voor, zo kan ik ook alleen maar 'Dit kan beter, dit kan beter en dit kan veel beter' roepen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:13 schreef Igen het volgende:
[..]
Is Verdonk tegenwoordig dan ook een linkse huilie?
Zij heeft immers ook maar weinig vertrouwen in de politie, zo weinig dat ze niet voor de doodstraf durft te zijn.
Hij zorgt in elk geval nog eens voor lekkere wijven op TV. Zowel zijn Mediaset kanalen, alsmede de publieke kanalen van de RAI.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Verdonk stelt niets voor, zo kan ik ook alleen maar 'Dit kan beter, dit kan beter en dit kan veel beter' roepen.
Overigens heb ik een haat-liefdeverhouding met Silvio Berlusconi: óf je haat hem zo dat je van hem houdt, óf je houdt zo van hem dat je hem haat.
I salute you, o wise one.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:10 schreef Bommenlegger het volgende:
Wanneer krijgen wij eens een keer een leider als Berlusconi?
Iemand die voor zijn eigen mening uitkomt en niet meelult met iedereen en alles?
Geef Berlusconi het Nederlandse Staatsburgerschap!
Berlusconi for MP!!!!!![]()
![]()
![]()
Hij zegt wat de maffia wil dat ie zegt. Dat is wat anders.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:10 schreef Bommenlegger het volgende:
Wanneer krijgen wij eens een keer een leider als Berlusconi?
Iemand die voor zijn eigen mening uitkomt en niet meelult met iedereen en alles?
Geef Berlusconi het Nederlandse Staatsburgerschap!
Berlusconi for MP!!!!!![]()
![]()
![]()
Pfff, Maffiaquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:45 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Hij zegt wat de maffia wil dat ie zegt. Dat is wat anders.
En dan?quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:47 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Pfff, Maffia![]()
Jongen, echt, neem nog eens het woordje maffia in je grote muil van je als je Italie binnenstapt. Bij voorkeur tegen een politieagent, stoere vent
Goh, tja, dat jij in je eigen wereldje leeft en constant het laatste woord moet hebben waarbij je geldingsdrang je nogal parten speelt hoeft nog niet in te houden dat je zo'n hersenloze reactie hoeft te geven op iets wat jij niet wil en kan begrijpen. Of juist wel, lekker enkelzijdige tunnelvisie en linkse gedachten, want alles wat maar een tikje rechts is, is voor jou al onbespreekbaar waarbij je het maar weer eens nodig vindt je linkse visie er op los te laten, mafketelquote:Op vrijdag 11 september 2009 21:02 schreef Igen het volgende:
[..]
En dan?
Dat jij niet genoeg hersens hebt om een hele zin te begrijpen en bij het zien van één enkel woord als "mafia" meteen als een dolle stier door het lint gaat, wil niet zeggen dat de carabinieri dat ook doen.
Kneus.
Zie? Nou doe je het weer. Niet op de inhoud reageren, maar als een dolle stier op één uit de context gerukt woordje (of in dit geval drie woordjes: "niet genoeg hersens") reageren.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:17 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Goh, tja, dat jij in je eigen wereldje leeft en constant het laatste woord moet hebben waarbij je geldingsdrang je nogal parten speelt hoeft nog niet in te houden dat je zo'n hersenloze reactie hoeft te geven op iets wat jij niet wil en kan begrijpen. Of juist wel, lekker enkelzijdige tunnelvisie en linkse gedachten, want alles wat maar een tikje rechts is, is voor jou al onbespreekbaar waarbij je het maar weer eens nodig vindt je linkse visie er op los te laten, mafketel
Zie? Nou doe je het weer. Niet op de inhoud reageren, maar als een dolle stier op één door jou uit de context gerukt woordje een troll op plaatsen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:36 schreef Igen het volgende:
[..]
Zie? Nou doe je het weer. Niet op de inhoud reageren, maar als een dolle stier op één uit de context gerukt woordje (of in dit geval drie woordjes: "niet genoeg hersens") reageren.
Top!
En ook hier laat je zien hoe serieus we jou moeten nemen.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:37 schreef Igen het volgende:
En om ook nog on-topic iets bij te dragen:
Berlusconi zorgt in ieder geval wel voor een beetje vermaak in de Europese politiek. Zo lang als hij het niet te bont maakt en wij er verder geen last van hebben moet hij vooral doorgaan.
Leuk geprobeerd, maar het verdient niet de originaliteitsprijs. Jammer.quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:41 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Zie? Nou doe je het weer. Niet op de inhoud reageren, maar als een dolle stier op één door jou uit de context gerukt woordje een troll op plaatsen.
Top!
Lolbroek Berlusconi maakt weer eens een suf grapje, en dan verwacht je dat ik daar serieus op in ga?quote:[..]
En ook hier laat je zien hoe serieus we jou moeten nemen.Het enige wat er in je hoofd omgaat is vermaak, en vojjjalll dooojjgaaahnnn.... En dat noemt een ander hersenloos. Wie gaat er nou offtopic?
Kneus
En toch wéér reageren, het zit je echt dwars he?quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:45 schreef Igen het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, maar het verdient niet de originaliteitsprijs. Jammer.
[..]
Lolbroek Berlusconi maakt weer eens een suf grapje, en dan verwacht je dat ik daar serieus op in ga?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:41 schreef RobbieRivera het volgende:
En ook hier laat je zien hoe serieus we jou moeten nemen.Het enige wat er in je hoofd omgaat is vermaak, en vojjjalll dooojjgaaahnnn.... En dat noemt een ander hersenloos. Wie gaat er nou offtopic?
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:07 schreef RobbieRivera het volgende:
Hij zorgt in elk geval nog eens voor lekkere wijven op TV. Zowel zijn Mediaset kanalen, alsmede de publieke kanalen van de RAI.
Zelfs die weervrouw op Silvio's TV kanaal Rete 4 is gewoon een of ander playmateHier zie je alleen maar dikke vette zeekoeien op tv
Miss Meteo Eleonora Pedron
[ afbeelding ]
Weervrouw marjon de hond NOS
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 21:46 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Zijn jullie het nou eigenlijk eens, en toch deze discussie?
Mooi knippen en plakken kan ik ook hoorquote:
quote:Op donderdag 10 september 2009 23:17 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:04 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
CDA is een lachertje, nee wacht, PVV is een lachertje in vergelijking met de rechtse Italiaanse partijen. Die doen waar ze voor staan. Die voeren ook écht het beleid uit! Mooi voorbeeld is wel die zigeuners en roma's die daar de boel komen leegroven.Maar die worden dan ook keihard aangepakt.
Als diezelfde groep dat hier zou doen, krijgen ze gelijk bescherming van de linske partijen, er wordt gelijk een hotel voor ze geregeld, een uitkering en daar komen dan die Hollanders met pannen en potten eten brengen naar zulke struikrovers. Dit is niet politiek, dit is mentaliteit! Die domme mentaliteit van pappen en nathouden zit hier nou eenmaal in het aard van het beestje. Doe je niets aan.
quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:14 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Tja, iedereen kan uitspraken doen. En dat van de PVDA is gewoon links populistisch geblaat omdat zij de PVV willen kopieren. SP, GL, en PVDA, allemaal linkse partijen die willen mee profiteren van het succes van de PVV. Die uitspraak past dus prima binnen dat rijtje van de uitspraak van Agnes en Halalsema.
Maar tussen zeggen en ook iets écht doen zit een verschil. PVDA roept overigens sinds hun bestaan al veel, maar doen weinig. Dus wat daar nou zo boeiend aan is, en waarom je dit nu moet aanhalen? Geen idee.
De Italiaanse politiek zit echt heel anders in elkaar, die doen vooral. Neem alleen al de carabinieri daar, dat zijn geen lieverdjes. Daar heb je respect voor, zelfs als bontkraagje, want de politie daar weet van aanpakken. Die gaan geen discussie met je aan, maar je wordt zo de auto ingepropt als je een grote bek opzet
Wat doen ze hier?"niet meer doen hoor! foei!". En Ali maar door blijven provoceren met zn scootertje en zakmes
Dan heb je vroeger vast op de KEKVO gezeten, het viel me gewoon opquote:
en dat haal jij uit die opmerking van mij?quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:00 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Daarom juist, dus er is niet iets als dé waarheid, of één waarheid. Maar jij wil doen voorkomen alsof ik ongelijk heb en de ander gelijk. Oftewel fail.
En jij op KEKVSO? (s=selectieve)quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:02 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dan heb je vroeger vast op de KEKVO gezeten, het viel me gewoon op
En met je laatste antisemitische opmerking laat je duidelijk blijken ze niet helemaal op een rijtje te hebben, of wel?quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Als alle mensen die zero tolerance en een keiharde repressieve aanpak wensen mij nou een PM sturen dan stuur ik ze persoonlijk wel op kamp.
In de houding jood!
Dat is één manier om het te bekijken.quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:37 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
En met je laatste antisemitische opmerking laat je duidelijk blijken ze niet helemaal op een rijtje te hebben, of wel?
Door een antisemitische houding erop na te houden? Ok, zo bekeken de nazi's het ook 70 jaar geleden, maargoed. Wat jij wil....quote:Op zaterdag 12 september 2009 10:40 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Dat is één manier om het te bekijken.
Ja, want de jood is volgens jouw argumentatie dus iemand die in de houding moet in een strafkamp?quote:De andere is dat in de Nederlandse geschiedsbeleving kampen iets zijn tussen Duitse Nazi's enerzijds en een bonte collectie joden, dissidenten en anderzins afwijkenden anderzijds.
Maar de joden hebben toch de naam he?
Dus vandaar dat ik koos voor de jood.
Spreek voor jezelf, wil je?quote:Mocht het nog niet duidelijk zijn: mensen die een politiestaat voorstaan schat ik niet hoger in dan de nazi's destijds. Zij hadden dat historisch besef niet.
Wij Jij wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |