Staat er dus al 2 dagen, kan mijn nummer niet porteren, helpdesk is een 0900 nummerwat natuurlijk 30 ct/min kost en waar je gewoon in de wacht komt.quote:Beste klant,
Door een technische storing kunt u op dit moment geen gebruik maken van Mijn Telfort.
We zijn bezig de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Telfort BV
Als je nou eens begint met het goede bedrijf aan te spreken dan gebeurd er misschien nog wat.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:03 schreef longinus het volgende:
aan mod, maak er eens website van
aan telford, regel je zaken
aan mijzelf, bezint eer ge begint
aan de fokkers, HOI
Bioquote:
Die TT is nog het enige dat dit topic de moeite waard maakte om op te klikken.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:12 schreef longinus het volgende:
[..]
Biomijn favo Mod.........
Kan jij de kop aan passen naar Telfort , je website doet het weer eens niet.
Niets daarvan...quote:Op donderdag 10 september 2009 23:12 schreef longinus het volgende:
[..]
Biomijn favo Mod.........
Kan jij de kop aan passen naar Telfort , je website doet het weer eens niet.
TelforD !!!quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:42 schreef longinus het volgende:
Omg, ik heb nog nooit een zo klantonvriendelijk bedrijf meegemaakt als Telfort, wil je een abbo afsluiten , een vriendelijke dame, maar zodra die klaar is,![]()
eens kijken of ik voor het ingaan van de abbo al kan opzeggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |