Ik heb dat achterlijke accent ook zo goed als afgeleerd, ik krijg echter geen kritiekquote:Op donderdag 10 september 2009 22:29 schreef apenkutkop het volgende:
ik kom zelf uit limburg en had daardoor een vreselijk accent wat ik me besloot af te leren. maar hier zeikt iedereen er dan over dat je dan juist een accent hebt en dat een harde g niet klinkt etc etc. ik stoor me juist vreselijk aan die zangerige klanken en vooral aan de uitspraken van de e en o. heb daarom dus besloten mezelf netjes nederlands aan te leren. en mensen van boven de rivieren zeggen ook tegen me dat ik normaal nederlands spreek, in tegenstelling tot de rest hier. dus wie heeft er nou het accent
geloof me, ze spreken hier geen fatsoenlijk ABN. en ik kan het weten. er worden ook heel veel woorden gebruikt als opregen (=zich iriteren) en deus (=debiel) of daar heb ik geen bok in (=daar heb ik geen zin in) en ze denken dan ook nog dat ze normaal nederlands sprekenquote:Op donderdag 10 september 2009 22:31 schreef fratsman het volgende:
Chantal Janzen op Fok!?!![]()
ontopic:
Niks mis met een beetje accent, men mag best horen waar je vandaan komt, als je maar fatsoenlijk ABN spreekt.
tja, misschien is dat de trucquote:Op donderdag 10 september 2009 22:33 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Ik heb dat achterlijke accent ook zo goed als afgeleerd, ik krijg echter geen kritiek. Misschien omdat ik geen apen kuttenkop heb
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:35 schreef tactician het volgende:
Iimbrugers
Zeker wel. Dat heet gewoon ABN.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:34 schreef Ixnay het volgende:
Er staat nergens dat normaal Nederlands met een harde "g" gesproken dient te worden.
Dat iets iets dat de Randstad zichzelf heeft wijsgemaakt.
Waar in Limburg is dat dan?!?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:33 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
geloof me, ze spreken hier geen fatsoenlijk ABN. en ik kan het weten. er worden ook heel veel woorden gebruikt als opregen (=zich iriteren) en deus (=debiel) of daar heb ik geen bok in (=daar heb ik geen zin in) en ze denken dan ook nog dat ze normaal nederlands spreken
haha heb er ABSOLUUT geen spijt van! nog even m'n diploma halen en dan vertrek ik uit dat gatquote:Op donderdag 10 september 2009 22:34 schreef Nikmans het volgende:
TS heeft een rochelende R aangeleerd omdat hij graag als een Marokkaan wil klinken, is nu ouder dan 16 jaar en er achter dat niemand het meer leuk vindt en heeft er nu spijt van
En probeert zich op deze manier te rechtvaardigen
Tevens NSB-knop geklikt voor een duidelijk reltopic
Zhequote:Op donderdag 10 september 2009 22:36 schreef zhe-devilll het volgende:
Waarom in vredesnaam een zachte g afleren zijt gij zot in den knar???????![]()
Als er iets mooi klinkt is het die zachte g!
DUDE!!!!
ja PRECIES, echt vlak in de buurt. landgraafquote:Op donderdag 10 september 2009 22:36 schreef fratsman het volgende:
[..]
Waar in Limburg is dat dan?!?Omgeving Kerkrade ofzo? Ik hoor wel vaker van verschillende mensen van buiten Limburg dat, hoe noordelijker in Limburg, hoe beter het dialect te verstaan is.
Waar in Limburg spreken ze zoquote:Op donderdag 10 september 2009 22:33 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
geloof me, ze spreken hier geen fatsoenlijk ABN. en ik kan het weten. er worden ook heel veel woorden gebruikt als opregen (=zich iriteren) en deus (=debiel) of daar heb ik geen bok in (=daar heb ik geen zin in) en ze denken dan ook nog dat ze normaal nederlands spreken
Alleen als je een zachte G en een harde L hebt!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:37 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zhe
Er komt een dag he
Dat wij voor het altaar staan
*stelt zich kandidaat*quote:Op donderdag 10 september 2009 22:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Alleen als je een zachte G en een harde L hebt!
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:29 schreef apenkutkop het volgende:
ik kom zelf uit limburg en had daardoor een vreselijk accent wat ik me besloot af te leren. maar hier zeikt iedereen er dan over dat je dan juist een accent hebt en dat een harde g niet klinkt etc etc. ik stoor me juist vreselijk aan die zangerige klanken en vooral aan de uitspraken van de e en o. heb daarom dus besloten mezelf netjes nederlands aan te leren. en mensen van boven de rivieren zeggen ook tegen me dat ik normaal nederlands spreek, in tegenstelling tot de rest hier. dus wie heeft er nou het accent
Zachter kan bijna nietquote:Op donderdag 10 september 2009 22:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Alleen als je een zachte G en een harde L hebt!
omdat ik ik toevallig in het verkeerde gebied van nederland ben geboren hoef ik dat niet m'n hele leven met me na te dragen. en daarbij is de mentaliteit hier ook anders, en dat past niet zo bij m'n hele persoontjequote:Op donderdag 10 september 2009 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
TS verloochent zijn afkomst
Zal ik even een samenvatting van jou geven: Stuk stront.
....nou nou...quote:
Kerkrade versta ik, als Limburger, absoluut niet. Die plakken bij verbazing ook overal "Ouwehoer" voor!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:38 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja PRECIES, echt vlak in de buurt. landgraaf
dus dat zal vast dan, hoe zuidelijker hoe erger
Waar wil je hem dan anders laten?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:41 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zachter kan bijna nietEn die harde L laat ik even in het midden, gek mens!
WTF?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:39 schreef Trollface. het volgende:
TS is een klapmongool en heeft nooit in Limburg geleeft, maar wilt gewoon een excuus voor een reltopic.
Dat is zo. Zuid-Limburg praten ze zo goed als Duits, geen touw aan vast te knopenquote:Op donderdag 10 september 2009 22:36 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik hoor wel vaker van verschillende mensen van buiten Limburg dat, hoe noordelijker in Limburg, hoe beter het dialect te verstaan is.
Mooi reltopic, dat wel.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:41 schreef apenkutkop het volgende:
omdat ik ik toevallig in het verkeerde gebied van nederland ben geboren hoef ik dat niet m'n hele leven met me na te dragen. en daarbij is de mentaliteit hier ook anders, en dat past niet zo bij m'n hele persoontje
Gewoon helemaal niet want het is patatquote:Op donderdag 10 september 2009 22:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
....nou nou...![]()
Yum Yum!
allemaal limburgers hier...hoe spreek je die frieten nu uit?
wwwwrieten toch?
Precies je moet trots zijn op je afkomst.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
TS verloochent zijn afkomst
Zal ik even een samenvatting van jou geven: Stuk stront.
ik doe geen moeitequote:Op donderdag 10 september 2009 22:40 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Plaatsnamen maak je met een hoofdletter, Limbo
Ik leef in zuid-zuid-Limburg, en herken behalve de zachte G niets van je post hier terug.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:43 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
WTF?ik zit er NU op dit moment. ik weet echt wel waar ik het over heb, maak je geen zorgen
Tyft eens even gauw op jijquote:Op donderdag 10 september 2009 22:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Gewoon helemaal niet want het is patat
maar kerkraads is ook echt half duits he. dat is in landgraaf dan nog niet zo extreem als daar. maar dat ouwhoer zeggen ze hier ook voortdurend iddquote:Op donderdag 10 september 2009 22:42 schreef fratsman het volgende:
[..]
Kerkrade versta ik, als Limburger, absoluut niet. Die plakken bij verbazing ook overal "Ouwehoer" voor!
Maar ff serieus. Ik spreek fatsoenlijk ABN, en het enige wat ze me aan kunnen rekenen is die zachte G. Zangerige EeeeEE en OOoooOO hebben we hier in Venlo niet.Ik vind dat iedereen best met een accent mag spreken, als de grammatica maar goed is.
Dan kan deze niet uitblijvenquote:Op donderdag 10 september 2009 22:45 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Tyft eens even gauw op jijDit is een Limburg-adoratietopic
De enige die het met TS eens is hier is TS zelf
Vanaf nu praten we hier over Limburgse kwaliteits-muziek-acts zoals Rowwen Hèze en Janse Bagge
Niet offtopic gaan nu, dit is het Limburg-adoratie-topicquote:Op donderdag 10 september 2009 22:46 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
maar kerkraads is ook echt half duits he. dat is in landgraaf dan nog niet zo extreem als daar. maar dat ouwhoer zeggen ze hier ook voortdurend idd
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:47 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Niet offtopic gaan nu, dit is het Limburg-adoratie-topic
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:42 schreef fratsman het volgende:
[..]
Kerkrade versta ik, als Limburger, absoluut niet. Die plakken bij verbazing ook overal "Ouwehoer" voor!
Maar ff serieus. Ik spreek fatsoenlijk ABN, en het enige wat ze me aan kunnen rekenen is die zachte G. Zangerige EeeeEE en OOoooOO hebben we hier in Venlo niet.Ik vind dat iedereen best met een accent mag spreken, als de grammatica maar goed is.
quote:Op donderdag 10 september 2009 22:47 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Dan kan deze niet uitblijven
Dus de vraag was kun je nu richten of wat?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:47 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Niet offtopic gaan nu, dit is het Limburg-adoratie-topic
ja ik ben met dialect opgevoed idd, maar hier bij ons in de buurt van heerlen praten de mensen van mijn generatie meer ''nederlands''' met een zwaar accent dan wel, maar geen dialectquote:Op donderdag 10 september 2009 22:43 schreef fratsman het volgende:
Maar TS; Ben je nou met dialect opgevoed, of komen je ouders van buiten de provincie?
Voor jou een vraag, voor mij een weetquote:Op donderdag 10 september 2009 22:48 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dus de vraag was kun je nu richten of wat?
lol![]()
Nou als mannen zo beginnen weet ik het al! Ghehehe...quote:Op donderdag 10 september 2009 22:49 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Voor jou een vraag, voor mij een weet
ik bedoel op school en op straat etc. over het algemeen danquote:Op donderdag 10 september 2009 22:49 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja ik ben met dialect opgevoed idd, maar hier bij ons in de buurt van heerlen praten de mensen van mijn generatie meer ''nederlands''' met een zwaar accent dan wel, maar geen dialect
omg.. Heerlen, kut stad, de mensen daar zelf zijn ook niet erg blij dat ze er wonen want ze zijn altijd bloed-chaggerijnig en licht ontvlambaarquote:Op donderdag 10 september 2009 22:49 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja ik ben met dialect opgevoed idd, maar hier bij ons in de buurt van heerlen praten de mensen van mijn generatie meer ''nederlands''' met een zwaar accent dan wel, maar geen dialect
Echt wel het staat hieronder kijk maar.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:34 schreef Ixnay het volgende:
Er staat nergens dat normaal Nederlands met een harde "g" gesproken dient te worden.
Dat iets iets dat de Randstad zichzelf heeft wijsgemaakt.
en jij bent, een belg? ik heb het over nederlands-limburg hequote:Op donderdag 10 september 2009 22:44 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik leef in zuid-zuid-Limburg, en herken behalve de zachte G niets van je post hier terug.
Veel ervaring mee zekerquote:Op donderdag 10 september 2009 22:50 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou als mannen zo beginnen weet ik het al! Ghehehe...
en wat wil je daar mee zeggen?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:52 schreef Waaghals het volgende:
lol die apenkutkop doet het in zijn broek, gauw een kloon aanmaken om dit te verkondigen.
op fok wel ja...quote:
Als ie onder zijn origineel zou posten dan zouden 10 200kg leg-pressers uit KLB hem tot gort meppen.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:52 schreef Waaghals het volgende:
lol die apenkutkop doet het in zijn broek, gauw een kloon aanmaken om dit te verkondigen.
Nee, ik heb het ook over Nederlands Limburg.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:51 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
en jij bent, een belg? ik heb het over nederlands-limburg he
o echt? waarvandaan dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 22:56 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nee, ik heb het ook over Nederlands Limburg.
Ik ga even douchen, perfecte plek om te oefenen op die harde L, de zachte G beheers ik nu welquote:Op donderdag 10 september 2009 22:54 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
op fok wel ja...
maar eh je doet wel stijfjes..dat valt dan weer mee..
dat die plank voor je kop je goed staatquote:Op donderdag 10 september 2009 22:54 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
en wat wil je daar mee zeggen?
In een radius van 20km van Maastricht, maar wel nog steeds in Nederland.quote:
haha, grappig. ga jezelf neukenquote:Op donderdag 10 september 2009 22:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
dat die plank voor je kop je goed staat
sterk, heel sterkquote:Op donderdag 10 september 2009 23:00 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
haha, grappig. ga jezelf neuken
jongetje tochquote:Op donderdag 10 september 2009 23:03 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja wat nou, sterk? heb je jezelf horen praten dan. waar slaat dat op dan
ja nog zoiets, jullie zijn ook nog eens allemaal zo nationalistisch. ben er vooral trots op, dat boernaccentquote:
ja ik kom er vandaan, en het is een boerenaccent. zo klinkt het namelijkquote:Op donderdag 10 september 2009 23:10 schreef Trollface. het volgende:
Denken dat Limburgs accent een boerenaccent is!
Denken dat alle Limburgers boeren zijn terwijl je er zelf zogenaamd vandaan komt!!!
gelukkig maar, moet er niet aan denken daar aan vast te zitten. begliëquote:Op donderdag 10 september 2009 23:10 schreef Het_hupt het volgende:
Limburgers
De Belgen lieten ons er mee zitten
kan we lzijn, maar ik voel me geen echte limburger. nee dat is niet hetzelfdequote:Op donderdag 10 september 2009 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
TS is geboren in Limburg en hangt nu ineens de randstadboi uit.
Dat is hetzelfde als een aidspatient die zichzelf
water inspuit om zo geen aids meer te hebben.
Hoorejonk.
Ik ook, en ik weet niet wat voor een regio jij vandaan komt, maar tenzij het Heerlen is klinkt het NIET als een boerenaccentquote:Op donderdag 10 september 2009 23:11 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja ik kom er vandaan, en het is een boerenaccent. zo klinkt het namelijk
Landgraaf is dan ook wel kut jaquote:Op donderdag 10 september 2009 22:38 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja PRECIES, echt vlak in de buurt. landgraaf
dus dat zal vast dan, hoe zuidelijker hoe erger
Laat me raden; Je viert ook geen Vastelaovend?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:13 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
kan we lzijn, maar ik voel me geen echte limburger. nee dat is niet hetzelfde
Westerlingen, de zee liet ons ermee zittenquote:Op donderdag 10 september 2009 23:10 schreef Het_hupt het volgende:
Limburgers
De Belgen lieten ons er mee zitten
Wachten op de eerste Huillander die over de Maas begint.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:14 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Westerlingen, de zee liet ons ermee zitten
Asse unne echt limburger bis dan sjnapsse vas waal waat ich hiej sjrief. Zo neet dan bisse geweun un voel sjtuk vreate waat hiej get lik te zuuge.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:13 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
kan we lzijn, maar ik voel me geen echte limburger. nee dat is niet hetzelfde
mee eenschquote:Op donderdag 10 september 2009 23:14 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Westerlingen, de zee liet ons ermee zitten
nee, maar wel carnavalquote:Op donderdag 10 september 2009 23:14 schreef fratsman het volgende:
[..]
Laat me raden; Je viert ook geen Vastelaovend?
vertaling: ALS JE EEN ECHTE LIMBURGER BENT DAN SNAP JE VAST WEL WAT IK HIER SCHRIJF. ZO NIET DAN BEN JE GEWOON EEN VIES STUK VRETEN WAT HIER IETS LIGT TE ZOEKENquote:Op donderdag 10 september 2009 23:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Asse unne echt limburger bis dan sjnapsse vas waal waat ich hiej sjrief. Zo neet dan bisse geweun un voel sjtuk vreate waat hiej get lik te zuuge.
Snap je TS?
Mijn hemel, oud wijf, ga je moeder vervelen, rot joch.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:18 schreef Nee het volgende:
meh jong gek, aajd wief, gaank dunne mam vervelen. kut jooooonk.
Je kan niet eens limburg lezen man, kuttroll.quote:
ja tuurlijk meid, geloof je het zelfquote:Op donderdag 10 september 2009 23:19 schreef de_boswachter het volgende:
TS is aan het vertalen nu bij een limburgse op de TMF chat.
TS mot sjtirve. En hel.
Remunt 4-evah.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:19 schreef Trollface. het volgende:
Iech dach dat BoWa in Brabant ljèfde
Val kepot, nep sjengquote:Op donderdag 10 september 2009 23:18 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
vertaling: ALS JE EEN ECHTE LIMBURGER BENT DAN SNAP JE VAST WEL WAT IK HIER SCHRIJF. ZO NIET DAN BEN JE GEWOON EEN VIES STUK VRETEN WAT HIER IETS LIGT TE ZOEKEN
overtuigd? en zeg nou zelf, dit is toch geen nederlands. duidelijk met welk probleem ik hier zit
ik heb je debiel zinnetje anders wel vertaald. en snel ook nog. kom maaar met nog eentje, geloof me. ik versta hetquote:Op donderdag 10 september 2009 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je kan niet eens limburg lezen man, kuttroll.
Had dan wat beter je best gedaan met je kuttopic.
Vertaal mijn vorige limburgse post eens danquote:Op donderdag 10 september 2009 23:20 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
ja tuurlijk meid, geloof je het zelfmet je kk accentje
Dat heet plat.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:18 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
vertaling: ALS JE EEN ECHTE LIMBURGER BENT DAN SNAP JE VAST WEL WAT IK HIER SCHRIJF. ZO NIET DAN BEN JE GEWOON EEN VIES STUK VRETEN WAT HIER IETS LIGT TE ZOEKEN
overtuigd? en zeg nou zelf, dit is toch geen nederlands. duidelijk met welk probleem ik hier zit
quote:
wat moet ik dan zeggen?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:21 schreef fratsman het volgende:
[..]
Carnaval zeggen als Limburger zijnde.Of ben je al helemaal van het ZomerCarnaval in Roffa?
quote:
dat ik moet sterven, en hardquote:Op donderdag 10 september 2009 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vertaal mijn vorige limburgse post eens dan
Je kan het niet he
Te doorzichtig. Stumpert.
Duurt wel lang die vertalingen van 3 woorden.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:24 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
dat ik moet sterven, en harddat bedoel je toch, of was het een andere?
JEZUS wat ben jij een dom gansje zeg. kom dan met je zinnetjes ik vertaal ze allemaal alsof het niks isquote:Op donderdag 10 september 2009 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Duurt wel lang die vertalingen van 3 woorden.
Heb je hulp
Doorzichtigheid, slotje.
FOK jouquote:Op donderdag 10 september 2009 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
Oh ik zie het al: Registratiedatum is van vandaag.
Dan vertrek ik uit dit topic. Verspilde moeite.
Ws. zit TS met zijn lul in de hand dit topic te F5'en.... Lafbek.
Met je hoofd.
Dat je dit onder een kloon zit te posten zegt eigenlijk al genoeg, ik ben ook wegquote:Op donderdag 10 september 2009 23:27 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
JEZUS wat ben jij een dom gansje zeg. kom dan met je zinnetjes ik vertaal ze allemaal alsof het niks is
dit is mijn eigen accaunt, heb geen andere idiootquote:Op donderdag 10 september 2009 23:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat je dit onder een kloon zit te posten zegt eigenlijk al genoeg, ik ben ook weg
zoiets als kernafval...quote:
had ik net een harde L, kom jij hem weer wegjagenquote:
Omdat de mogelijkheid zich nog voordeed:quote:Op donderdag 10 september 2009 23:29 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
dit is mijn eigen accaunt, heb geen andere idioot
Nou dan is het wel een leffequote:Op donderdag 10 september 2009 23:31 schreef Waaghals het volgende:
[..]
had ik net een harde L, kom jij hem weer wegjagen
nee transsylvanie is mooiquote:Op donderdag 10 september 2009 23:30 schreef Frederick_Blah het volgende:
Limburg is ook een kutprovincie.
Limburgers die er trots op zijn Limburger te zijn -->
tja, hoor je mij niet zeggen. was liever ergens in noord-holland geboren ofsoquote:Op donderdag 10 september 2009 23:30 schreef Frederick_Blah het volgende:
Hollanders die over Limburg zeiken terwijl ze er nog nooit geweest zijn--->quote:Op donderdag 10 september 2009 23:30 schreef Frederick_Blah het volgende:
En we hebben de Dquote:
nee het is een nieuwe vertyping:) en ik dacht dat jij zou opkankeren?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat de mogelijkheid zich nog voordeed:
Is dat je nieuwe accent, accaunt ?!?
En dan had je zo'n West-Fries accent a la Sonja Bakker gehad, Nee DAAR word je blij van!quote:Op donderdag 10 september 2009 23:32 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
tja, hoor je mij niet zeggen. was liever ergens in noord-holland geboren ofso
This is Kirchroadequote:Op donderdag 10 september 2009 22:42 schreef fratsman het volgende:
[..]
Helaas woon ik er alweer 20 jaar hoorquote:Op donderdag 10 september 2009 23:32 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hollanders die over Limburg zeiken terwijl ze er nog nooit geweest zijn--->
waarom vertrek je niet:? ik ga hier echt niet blijven hoor!quote:Op donderdag 10 september 2009 23:34 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Helaas woon ik er alweer 20 jaar hoor
heeft die je gebeft toen je ongesteld was?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:32 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En we hebben de D
En de R
En de A
![]()
[ afbeelding ]
waar wacht je op? och je zit op een klein kamertje bij ma en pa natuurlijkquote:Op donderdag 10 september 2009 23:35 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
waarom vertrek je niet:? ik ga hier echt niet blijven hoor!
op m'n diplomaquote:Op donderdag 10 september 2009 23:37 schreef Waaghals het volgende:
[..]
waar wacht je op? och je zit op een klein kamertje bij ma en pa natuurlijk
Seagal oét Melderslo!quote:
HAHA DAT IS GARPIG OMDAT HIJ BLOED AAN ZIJN MOND HEEFTquote:Op donderdag 10 september 2009 23:36 schreef Waaghals het volgende:
[..]
heeft die je gebeft toen je ongesteld was?
quote:
ja praat normaalquote:Op donderdag 10 september 2009 23:41 schreef Rechterbal het volgende:
Oh, Egelsze reprezent auwhoer hey, jung.
Vur zint der beste!
[ afbeelding ]
Visgatquote:Op donderdag 10 september 2009 23:41 schreef Rechterbal het volgende:
Oh, Egelsze reprezent auwhoer hey, jung.
Vur zint der beste!
[ afbeelding ]
nee omdat ie kijkt alsof ie zich doodgeschrokken heeftquote:Op donderdag 10 september 2009 23:39 schreef Trollface. het volgende:
[..]
HAHA DAT IS GARPIG OMDAT HIJ BLOED AAN ZIJN MOND HEEFT;:D:;
![]()
/:EINZ
Waarom? Omdat er een teveel aan kutlui(lees: turken en marrokanen) is die niet willen werken.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:41 schreef Frederick_Blah het volgende:
[..]
Veel hogeropgeleide jeugd vertrekt uit Limburg. De provincie wordt dus ook steeds ouder én dommer.
ja blijf vooral graven, dat zei ik toch. boerenaccent, en boerenmentaliteitquote:Op donderdag 10 september 2009 23:44 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Waarom? Omdat er een teveel aan kutlui(lees: turken en marrokanen) is die niet willen werken.
Wij Limburgers hebben nog een echte koempelmentaliteit!
alle 4 interesseren ze me niksquote:Op donderdag 10 september 2009 23:47 schreef Rechterbal het volgende:
Voor boeren moet je in Drenthe zijn. Cultuurbarbaar.
Leer je geschiedenis/topografie/aardrijkskunde/maatschappijleer.
Dat valt te merken.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:50 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
alle 4 interesseren ze me niks
Neen dat is dracula...hoezo is het zo herkenbaar voor, dat je toen je haar, haar vol bloed, befte jij in de spiegel keek om te zien welk dramatisch effect dit had?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:36 schreef Waaghals het volgende:
[..]
heeft die je gebeft toen je ongesteld was?
ik bef nietquote:Op donderdag 10 september 2009 23:53 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Neen dat is dracula...hoezo is het zo herkenbaar voor, dat je toen je haar, haar vol bloed, befte jij in de spiegel keek om te zien welk dramatisch effect dit had?
Neen dat is je aan te merken!quote:
ONTOPIC graagquote:Op donderdag 10 september 2009 23:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Neen dat is je aan te merken!
Vrouwenhatertje?
ben jij wel eens gebeft? nee waarschijnlijk dan wist je wel dat dat niet met een slufje werd gedaan.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Oh nee wacht je hebt herpes aan je slurfje
Jahaaaaaa!quote:
huh?quote:Op donderdag 10 september 2009 23:56 schreef zhe-devilll het volgende:
en das weer limburgssssss...tuuks hé?
Zeg wil jij wel eens ONTOPIC blijven ja? Bedankt...vies kind met je gebef...leuter een eind op!quote:Op donderdag 10 september 2009 23:57 schreef Waaghals het volgende:
[..]
ben jij wel eens gebeft? nee waarschijnlijk dan wist je wel dat dat niet met een slufje werd gedaan.
Nee, ik kan jou alleen niet uitstaanquote:Op donderdag 10 september 2009 23:55 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Neen dat is je aan te merken!
Vrouwenhatertje?
o dankje, wat attentquote:
is dit gevat? zoja, hahaquote:Op donderdag 10 september 2009 23:58 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Zeg wil jij wel eens ONTOPIC blijven ja? Bedankt...vies kind met je gebef...leuter een eind op!
Wahevah!quote:Op donderdag 10 september 2009 23:58 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Nee, ik kan jou alleen niet uitstaan
DIT IS EEN ANTI LIMBURGS TOPIC niet een pro. maar dat schijnen veel mensen hier niet te begrijpenquote:
Kijk eens wat vaker little britainquote:
DAN WAS DE OP ZEKER NIET DUIDELIJKquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:02 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
DIT IS EEN ANTI LIMBURGS TOPIC niet een pro. maar dat schijnen veel mensen hier niet te begrijpen
nog nooit een origineel idee gehad zelf?quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:03 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Kijk eens wat vaker little britain
Jezus vent krijg een harde Lquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:05 schreef Waaghals het volgende:
[..]
nog nooit een origineel idee gehad zelf?
hoiuhquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:06 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Jezus vent krijg een harde L
Ben je altijd zo'n saaie neet, dan ben je geen echte limburger...toedi
In Heerlen zetten ze het er vooral achter iedere zin, ouwhoer.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:42 schreef fratsman het volgende:
OUW KUT OUW HOORquote:Op vrijdag 11 september 2009 08:24 schreef Ixnay het volgende:
[..]
In Heerlen zetten ze het er vooral achter iedere zin, ouwhoer.
Eensch.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:30 schreef Trollface. het volgende:
Harde G
Zachte G
Tevens heeft TS een IQ gelijk aan mijn schoenmaat.
EATERS !quote:Op vrijdag 11 september 2009 08:44 schreef drbrik het volgende:
Ach ja. Mensen die niet om kunnen gaan met Limburg omdat er nog een eigen dialect (of zelfs streektaal) word gesproken. En zich ook niet kunnen inleven in de rijke tradities en gebruiken die deze provincie rijk is. Zouden inderdaad zo snel mogelijk moeten vertrekken en het prachtige Limburgse heuvelland over laten aan de mensen die wel blij zijn om er te wonen.
En nog zoiets over de 2 Limburgen samenvoegen en afscheiden van Europa. (Vasteloavend en half-vasten veur de echte vierders)
We are blue, we are white we are ........ ( de rest weet je zelf wel gok ik)quote:Op vrijdag 11 september 2009 09:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
EATERS !
*clapclapclap
EATERS !
*clapclapclap
EATERS
"Zich irriteren" is geen ABN, taalwonder.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:33 schreef apenkutkop het volgende:
Opzouten dan!quote:Op donderdag 10 september 2009 22:41 schreef apenkutkop het volgende:
[..]
omdat ik ik toevallig in het verkeerde gebied van nederland ben geboren hoef ik dat niet m'n hele leven met me na te dragen. en daarbij is de mentaliteit hier ook anders, en dat past niet zo bij m'n hele persoontje
het komt dan ook uit de mond van bloedmooie deernesquote:Op vrijdag 11 september 2009 10:01 schreef Leevancleef het volgende:
ElfishDat is wel erg gay, hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |