Siiiiiiiiiiiiii!!!!!quote:Op donderdag 10 september 2009 21:56 schreef Ambrosius het volgende:
Als jij 's ochtends iemand ziet roep je geen goede morgen maar vamos! of niet?
Snel graag jojo, anders doe ik het.quote:Op donderdag 10 september 2009 22:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
Zou je nog wel jezelf van de eerste plaats willen halen?
Ik weet niet goed of ik je moet bedanken. Ik denk het wel. Bedanktquote:Op donderdag 10 september 2009 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou wel bij jou passen zo'n rare afloop.
Niet veranderen als Gonzo vanavond wint, hè!quote:
Ja ik ga met een dikke eindsprint gewoon naar de Mastersquote:Op vrijdag 11 september 2009 00:04 schreef dndiek het volgende:
Eigenlijk komen er nog best veel toernooien als ik dat zo eens bekijk, dus een tvp.
Eens.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Niet veranderen als Gonzo vanavond wint, hè!
Ok, dan doe ik het nu alvast.quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:02 schreef APK het volgende:
[..]
Niet veranderen als Gonzo vanavond wint, hè!
Checkquote:Op vrijdag 11 september 2009 17:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bruce117 neemt de honneurs waar dit weekend; ik wens de deelnemers veel succes de laatste speelrondes. Laten we hopen dat ik de OP moet aanpassen
quote:Op vrijdag 11 september 2009 18:14 schreef franklop het volgende:
Overigens ga ik me alvast prepareren voor de Masters... die van 2010 wel te verstaan. Mijn blacklist geëlimineerd, ga er vol voor!
Gewoon met mijn verstand kiezen, zoals Vaduz me aanraadde
Hoe kom je daarbij dan?quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:04 schreef dekouwe het volgende:
Gaat lastig worden... Nadal heeft opgegeven
Doordat je Nadal gekozen hebt in de kwartfinale kan je het toernooi niet meer uitspelen op het moment dat Nadal de finale haalt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kan iemand me vertellen of deze denkwijze klopt of niet
Volgens mij moet ik in de halve finale, mocht Nadal winnen, de pick van Del Potro maken. Als ik dan mijn halve finale goed heb, dan heb ik gegarandeerd een finale plek over (heb zowel Djoko als FedEx nog niet gebruikt). Doe ik het andersom, dan kan ik mijn halve finale goed hebben maar dan kan ik blijven zitten met een finale waar ik beide finalisten al gepicked heb ...
Enige punt is dan dat ik sowieso Del Po moet kiezen en dat, al kies ik iemand uit de halve finale, ik hem nog steeds nodig heb om zijn halve te winnen
Dus iets klopt er niet, het is een beetje een vicieuze cirkel, maar ik kan er niet precies de vinger opleggen. Kutspel
Zo probeer ik het meestal elke ronde te doen, een speler kiezen die:quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Doordat je Nadal gekozen hebt in de kwartfinale kan je het toernooi niet meer uitspelen op het moment dat Nadal de finale haalt.
Maar dit 'probleem' heeft iedereen. Als Djokovic de finale haalt kunnen de Djokokiezers uit de kwartfinale het ook niet meer uitspelen.
Je moet in de kwartfinale dus iemand kiezen waarvan je verwacht dat hij de halve finale niet gaat overleven.
Ja precies, had ik het dus toch goed.quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Doordat je Nadal gekozen hebt in de kwartfinale kan je het toernooi niet meer uitspelen op het moment dat Nadal de finale haalt.
Maar dit 'probleem' heeft iedereen. Als Djokovic de finale haalt kunnen de Djokokiezers uit de kwartfinale het ook niet meer uitspelen.
Je moet in de kwartfinale dus iemand kiezen waarvan je verwacht dat hij de halve finale niet gaat overleven.
Waarom zou iedereen dit probleem hebben?quote:Op zaterdag 12 september 2009 16:58 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Omdat het onmogelijk is om het toernooi uit te spelen als je pick uit de kwartfinale in de finale komt.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:24 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Waarom zou iedereen dit probleem hebben?
Ja, ik heb de machtige, ongelofelijk grote, superbe, magnifieke, uitmuntende, onfeilbare, reusachtige, bovenstebeste, briljante, onvoorstelbare, onverwoestbare, ongenaakbare Nadal al gespeeld. Dan krijg je dat he ...quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:21 schreef jojomen4 het volgende:
Ik geef je weinig kans Boezzie. Als je de joker voor de finale inzet dan kies je er zelf voor om hem niet uit te spelen. Jammer.
Idd, maar je kan ook overdrijven. Gewoon de "beste" is genoeg.quote:Op zaterdag 12 september 2009 23:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ja, ik heb de machtige, ongelofelijk grote, superbe, magnifieke, uitmuntende, onfeilbare, reusachtige, bovenstebeste, briljante, onvoorstelbare, onverwoestbare, ongenaakbare Nadal al gespeeld. Dan krijg je dat he ...
Hmm, misschien toch voor DelPo gaan dan en Fedje in de finale spelen .... ik weet het allemaal niet meerquote:Op zondag 13 september 2009 16:03 schreef Bruce117 het volgende:
Nog geen keuze van dekouwe en stefan92 voor Pick 10.
De rest heeft gekozen.
10 x Federer
4 x Nadal
Denk dat de meesten voor de zekerheid van de finale gaan.quote:Op zondag 13 september 2009 16:03 schreef Bruce117 het volgende:
Nog geen keuze van dekouwe en stefan92 voor Pick 10.
De rest heeft gekozen.
10 x Federer
4 x Nadal
Als eerste pick voor het volgende toernooi wel jaquote:
quote:Op zondag 13 september 2009 20:12 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Als eerste pick voor het volgende toernooi wel ja
Beetje wel, maar als Nadal Delpo geveegd zou hebben dan had ik hem in ieder geval nog voor de finale kunnen kiezen.quote:Op maandag 14 september 2009 10:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je op safe gegaan APK, aangezien je Nadal ook nog had kunnen kiezen?
Same here...quote:Op maandag 14 september 2009 10:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben tevreden met pick 10.... Murray dwarsboomde mijn masterplan
Volgens mij heb ik jou ingehaald op de XL-ranking omdat ik maar 60 punten moest verdedigen.quote:Op maandag 14 september 2009 11:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
Toch eens 75 extra puntjes gepakt op 4 deelnemers en niemand die kan inlopen, opBoez
na.
Ik had volgens mij helemaal geen punten te verdedigenquote:Op maandag 14 september 2009 14:56 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou ingehaald op de XL-ranking omdat ik maar 60 punten moest verdedigen.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 14 september 2009 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit was wel even fijn om een Masterplek veilig te stellen, nu steady het seizoen afmaken.
Thanks!quote:
Wat een kutje ben je toch he.quote:Op maandag 14 september 2009 21:32 schreef Szura het volgende:
Trouwensaan de TT.
Boez het gaat bijna beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |